Gezondheid alle pijlers

Argh! Alle virussen keren zich tegen mij!

17-11-2009 22:20 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tuurlijk er zijn ergere dingen, maar ik wil gewoon even van me afzeiken... Een maand geleden lag ik in het ziekenhuis omdat ik gevoelige darmen heb en het zo'n verschrikkelijke pijn deed dat ik moest worden opgenomen.

Toen ik uit het ziekenhuis werd ontslagen had ik een verkoudheid, toen die over was kreeg ik weer is een migraine aanval, toen ging het even goed tot ik vorige week een zware buikgriep kreeg en half kotsend (sorry) over de plee hing. En denk ik eindelijk van alles af te zijn krijg ik keelpijn!!! En krijg ik ook weer rillingen die duiden op koorts. Wat zal het volgende zijn? Mexicaanse griep? Gewone griep? Het hele jaar niet ziek geweest en nu dit...

Ik zit midden in mijn tentamenweek die ik nu dus totaal heb verknald, gelukkig mag ik ze nog inhalen.

Zo wilde even van me afzeuren. Nog meer die opeens geveld worden door virussen?
Ff een goede virusscanner downloaden en installeren en je bent er zo weer vanaf.
Viezemientjes aanvullen. Sapjes drinken. Goed slapen. Vooral dat laatste!!!

Om half elf nog forummen... je had in je bed moeten liggen.

Ik ook trouwens....
Inderdaad erg vervelend!! Ik herken het helemaal. Ben ook al het hele jaar aan het dokteren, ziekenhuis in, ziekenhuis uit.

Het een volgt het ander op.

Goed naar je lichaam luisteren, niet teveel hooi op je vork nemen. En zoals mamalelie al zei, veel groente en fruit en veel rust!

Beterschap en die tentamens haal je wel op een ander moment in!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven