Gezondheid alle pijlers

Arts ziekenhuis stonk

22-03-2023 10:43 131 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik was gisteren bij een arts in een academisch ziekenhuis. Toen ik zijn behandelruimte in kwam, vond ik het al niet fris ruiken. Zelf rook hij echter ook niet fris, merkte ik toen hij met z’n handen dichtbij mijn gezicht kwam. Het was een jonge arts die er verder niet onverzorgd uitzag.
Nu vraag ik me af: hoe kan dit ? Misschien een type die nachten heeft doorgehaald? Al feestend? Ik neem aan dat hij z’n handen wel wast, dus hoe kan er dan alsnog zo’n geur van komen? Het was echt zo’n geur die onverzorgde (oude) mensen soms bij zich dragen, aan wie je kunt zien en merken dat ze niet vaak douchen. Of zou ik me vergist kunnen hebben , dat de sterke geur van een patiënt voor mij was? Gelukkig hoef ik er niet vaak heen, en ik maak me geen zorgen of er iets met hem is wat effect kan hebben op mijn behandeling. Behalve de geur viel me niks op, en ik ben goed geholpen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wauw. Wat een drama om niets.
Kom op zeg.
Alle reacties Link kopieren Quote
Pffff. Wat een verwend gezeur, misschien vond hij jou ook wel stinken?
Nou ja, volgende keer je medische problemen maar zelf oplossen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Flamingo schreef:
22-03-2023 11:00
Ik denk dat als jullie de geur zouden hebben geroken, mij minder vinden overdrijven.
Wellicht. Wees maar blij dat je er verder niets mee moest, dan. Probleem opgelost.
Alle reacties Link kopieren Quote
En die aannames ook… De nacht al feestend doorgebracht? :facepalm:
Alle reacties Link kopieren Quote
Flamingo schreef:
22-03-2023 10:53
Nou wat ik wil met dit topic, ik vind het gewoon best wel een bizarre situatie en ik vraag me af hoe normaal dat is voor een arts. Ik denk het niet namelijk. Als hij mij voor iets ernstigs zou moeten behandelen weet ik niet of ik daar dan wel vertrouwen in zou hebben.
Nou, ga het gesprek op je gemak aan zou ik zeggen, als je met iets ernstigs op de SEH ligt.
Werkelijk, niet de filmen dit. :facepalm:
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Jij stinkt vast ook wel eens.
Alle reacties Link kopieren Quote
Je was het niet zelf? Ruik mezelf ook wel's na een stevige wandeling/training/klus..
Vraag blijft,why is the rum gone?
Alle reacties Link kopieren Quote
Paska schreef:
22-03-2023 10:56
Ja, artsen werken soms 24 uur per dag. Geen tijd om te douchen of te slapen
Dit hoop ik toch niet.
Nu vraag ik me af: hoe kan dit ? Misschien een type die nachten heeft doorgehaald? Al feestend?

Ik vind dat je hier nogal een aanname doet.
Ik zou bij een arts eerder denken dat hij er een lange dienst op heeft zitten en misschien niet de tijd heeft gehad om te douchen.
Alle reacties Link kopieren Quote
dweedledee schreef:
22-03-2023 11:03
En die aannames ook… De nacht al feestend doorgebracht? :facepalm:
Net als oude, onverzorgde mannen…
Alle reacties Link kopieren Quote
sprokkelientje schreef:
22-03-2023 11:03
Nou, ga het gesprek op je gemak aan zou ik zeggen, als je met iets ernstigs op de SEH ligt.
Werkelijk, niet de filmen dit. :facepalm:
Klacht indienen bij het ziekenhuis. Onmiddelijk. Laten ze al die artsen maar op een rijtje zetten en dan flink snuiven.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren Quote
Oh wacht. Ik ken jou nog van een ander topic. Ik weet voldoende.
Alle reacties Link kopieren Quote
Koffie1988 schreef:
22-03-2023 10:59
Ook maar een mens.
Ik moest een keer aan het einde van de dag nog iets laten weghalen op mijn hoofd. Kleine ingreep.
Arts rook toen ook niet fris. Beetje mengelmoes tussen natte hond en zweet :rofl: . Maar hij heeft het perfect weggehaald. Ik was de laatste patiënt, dus gok dat hij een drukke dag had gehad. Of wellicht in de ochtend geen tijd had gehad om de douchen. Wie weet het. Zijn gewoon mensen, die ook zweten etc. Keer daarop rook hij weer normaal.
Dat kan. Maar zoals jij het beschrijft, klinkt die geur niet zo erg inderdaad.

Ik was trouwens vroeg in de ochtend aan de beurt. Denk niet dat hij een 24 uurs dienst erop had zitten.
Alle reacties Link kopieren Quote
dweedledee schreef:
22-03-2023 11:05
Oh wacht. Ik ken jou nog van een ander topic. Ik weet voldoende.
Want?
Alle reacties Link kopieren Quote
Flamingo schreef:
22-03-2023 11:00
Ik denk dat als jullie de geur zouden hebben geroken, mij minder vinden overdrijven.
Je opent hier een topic, wij moeten af gaan op wat je hier beschrijft. En dat komt behoorlijk raar over. Als dit met geen pen te beschrijven is, moet je er geen topic over openen.
Flamingo schreef:
22-03-2023 11:06
Dat kan. Maar zoals jij het beschrijft, klinkt die geur niet zo erg inderdaad.

Ik was trouwens vroeg in de ochtend aan de beurt. Denk niet dat hij een 24 uurs dienst erop had zitten.
Want diensten kunnen alleen gewisseld worden in de ochtend?

Wat doe jij veel aannames.
Alle reacties Link kopieren Quote
Bijzonder dat jullie het kennelijk niet voor mogelijk houden dat een een professional gewoon echt ranzig kan ruiken omdat zijn persoonlijke hygiëne niet goed is.
Op mijn vorige werk was er bijvoorbeeld een iemand met een heel hoge functie, is uit zijn functie gezet omdat hij zwaar alcoholist bleek te zijn. Dat balletje ging wel rollen toen er meerdere signalen binnenkwamen, onder meer omdat hij stinkend en onverzorgd kwam aanzetten op een gegeven moment.
Alle reacties Link kopieren Quote
Denk je dat artsen zelf altijd schone mensen/patiënten tegenkomen? Toen ik een urineretentie had en de arts een katheter moest aanbrengen, zal ik ook niet heel fris geroken hebben… maar boeiend. En als je ooit moet bevallen gaat het nog veel meer stinken naar bloed urine ontlasting etc etc.
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren Quote
GroenTuintje schreef:
22-03-2023 11:18
Denk je dat artsen zelf altijd schone mensen/patiënten tegenkomen? Toen ik een urineretentie had en de arts een katheter moest aanbrengen, zal ik ook niet heel fris geroken hebben… maar boeiend. En als je ooit moet bevallen gaat het nog veel meer stinken naar bloed urine ontlasting etc etc.
Artsen maken veel stinkende mensen mee, arme artsen.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren Quote
Flamingo schreef:
22-03-2023 10:43
Nu vraag ik me af: hoe kan dit ?

:fortune:
Bericht aan mijzelf: Lachen. Omdraaien. En met mijn ogen rollen. Niet andersom.
Alle reacties Link kopieren Quote
Gut, en de vriend waar je laatst mee in bed belandde rook ook al niet lekker. Je zou bijna denken dat er een patroon is.
Alle reacties Link kopieren Quote
yasmijn schreef:
22-03-2023 11:20
Artsen maken veel stinkende mensen mee, arme artsen.
Jup. Dat is hun vak. Veel viezigheid. Maar daar dealen ze mee, gelukkig.
Voor iedereen een groene tuin
Flamingo schreef:
22-03-2023 11:17
Bijzonder dat jullie het kennelijk niet voor mogelijk houden dat een een professional gewoon echt ranzig kan ruiken omdat zijn persoonlijke hygiëne niet goed is.
Op mijn vorige werk was er bijvoorbeeld een iemand met een heel hoge functie, is uit zijn functie gezet omdat hij zwaar alcoholist bleek te zijn. Dat balletje ging wel rollen toen er meerdere signalen binnenkwamen, onder meer omdat hij stinkend en onverzorgd kwam aanzetten op een gegeven moment.
Ik geloof best dat hij niet zo fris rook. Dat heb je soms. En daarbij doucht niet iedereen ´s ochtends, en dat ruik je soms gewoon.
Maar ik vermoed dat jouw "echt ranzig ruiken" misschien wat overdreven is. Bovendien slaan je aannames over feesten nergens op.
Alle reacties Link kopieren Quote
GroenTuintje schreef:
22-03-2023 11:18
Denk je dat artsen zelf altijd schone mensen/patiënten tegenkomen? Toen ik een urineretentie had en de arts een katheter moest aanbrengen, zal ik ook niet heel fris geroken hebben… maar boeiend. En als je ooit moet bevallen gaat het nog veel meer stinken naar bloed urine ontlasting etc etc.
Dat denk ik niet nee, en dat zeg ik ook niet.
Alle reacties Link kopieren Quote
LaFleurNoire schreef:
22-03-2023 11:21
Gut, en de vriend waar je laatst mee in bed belandde rook ook al niet lekker. Je zou bijna denken dat er een patroon is.
Gut, ik denk dat je je vergist met iemand anders.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven