Au, er zit iets in mijn oog.
donderdag 7 januari 2010 om 09:00

donderdag 7 januari 2010 om 09:09
Vaak zit er niets meer in je oog, maar voelt het wel nog zo omdat er een klein beschadigingetje zit. Dan kun je het beste je oog even een dagje ontlasten, kan het helen, is mijn ervaring. Lapje erop vandaag? (Pas op, het is wennen met zicht uit maar één oog, je ziet mensen van die kant pas heel laat aankomen)
donderdag 7 januari 2010 om 09:11

donderdag 7 januari 2010 om 09:58
Heb je misschien een strontje? Of gerstekorrel op je bovenste ooglid. Dan lijkt het ook of er iets in je oog zit maar dan heb je een klein hard bultje op het randje van je ooglid. Af en toe heb ik dat en dan ga ik er even met een nagel overheen, dan gaat ie meestal stuk en ben je gelijk van het rotgevoel af. Of een naald er in....

donderdag 7 januari 2010 om 13:34
Bedankt voor de tips. Ik heb er zelf voor gekozen om mijn andere afspraken voor te laten gaan op een doktersafspraak, vandaar dat ik pas morgenmiddag aan de beurt ben (huisarts is er nu niet).
Het is in elk geval geen van buiten zichtbaar iets, ik ga maar eens klooien met afgekoelde kamillethee om het rustiger te krijgen (vanochtend hinderde het minder).
Het is in elk geval geen van buiten zichtbaar iets, ik ga maar eens klooien met afgekoelde kamillethee om het rustiger te krijgen (vanochtend hinderde het minder).