Geen resultaten gevonden Probeer een andere zoekterm

Zoekfilters:

Gezondheid alle pijlers

Baarmoeder verwijdering

18-05-2020 19:27 10 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoi

Vanwege hevig bloedverlies door vleesbomen zal binnenkort
mijn baarmoeder verwijderd worden dmv een buikoperatie.
Zijn er vrouwen die hier ervaring mee hebben en deze willen delen ???
Nog geen ervaring maar ik sta ook op de wachtlijst.....
Is een buikoperatie de enige optie?
Wees vriendelijk voor de mensen die je ontmoet op je weg naar boven, je zou ze op je weg naar beneden ook nog weleens tegen kunnen komen.
Informeer eens bij jouw ziekenhuis of bij een andere of het mogelijk is de operatie uit te voeren via de vagina. Als het zo gedaan wordt dan heb je minder schade en een sneller herstelproces.
Wees vriendelijk voor de mensen die je ontmoet op je weg naar boven, je zou ze op je weg naar beneden ook nog weleens tegen kunnen komen.
Is Esmya geen optie? Hiermee worden de vleesbomen verkleind en bloedverlies minder.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Waarom een buikoperatie?
Kan ie niet laparascopisch/vaginaal?
Dat heb ik laten doen en wou dat ik het jaren eerder had laten doen!
Dans alsof er niemand toekijkt, schrijf alsof je elk moment geband kan worden.
Mijn baarmoeder met grote vleesboom is begin dit jaar verwijderd middels een buikoperatie. Ik heb voor de ingreep goed voor mezelf gezorgd. Veel gesport en gezorgd dat ik topfit was. Het is me 100% meegevallen. Ik heb er geen klachten aan over gehouden. Wel wat extra kilos door de inactieve weken erna en daarna de sportscholen die dicht gingen. Maar dat is natuurlijk mijn eigen schuld. Ik ben maar 1 nacht in het ziekenhuis geweest. Zouden er eigenlijk twee zijn. Neem na de operatie je rust en bouw rustig je activiteiten op. Ik hoor dat veel vrouwen te snel willen en dat is niet goed. Veel sterkte met de ingreep en ik wens je een goed herstel toe!
Vaginaal is geen optie in mijn geval vanwege de grote van de vleesbomen en een zeer grote baarmoeder
Een bekende van mij heeft dit onlangs laten doen, en haar is het erg meegevallen! Doe het wel even rustig aan na de operatie door niet te veel druk te zetten, het is toch wat leger in je buik. Ze heeft kort pijn gehad en loopt inmiddels al weer volledig hersteld rond.

Veel sterkte en succes!
cosmopolitan3 wijzigde dit bericht op 18-05-2020 21:22
4.46% gewijzigd
Vlaginvaas schreef:
18-05-2020 19:30
Nog geen ervaring maar ik sta ook op de wachtlijst.....
Ik ben inmiddels geopereerd. Ging opeens heel snel woensdag bericht, vrijdag operatie
Hierna wel wat pijn maar goed te doen met de pijn stilling die je krijgt
Na twee dagen naar huis

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven