baarmoederpoliep
zaterdag 8 september 2012 om 19:13
Ik maak me nogal zorgen om mijn moeder, er is laatst een echo gemaakt en daarop was te zien dat er een poliep zit. Op zich niet zo ernstig maar nu ben ik gaan googlen (dom) en las ik dat poliepen zelden voorkomen bij vrouwen na de overgang en dat het dus best iets veel ernstigers kan zijn. Ze loopt er al zeker een jaar mee rond en pas werd ze dan eindelijk verwezen naar de gyneacoloog. Volgende week heeft ze een afspraak bij de chirurg, pfff ik maak me zo'n zorgen:'(
Weet eigenlijk niet zo goed waarom ik dit open, moest even mijn ei kwijt denk ik.
Weet eigenlijk niet zo goed waarom ik dit open, moest even mijn ei kwijt denk ik.
zaterdag 8 september 2012 om 19:22
zaterdag 8 september 2012 om 19:28
Een myoom is onschuldig en komt wél vaak voor hoor. Ik kan het weten, want ik ben in de overgang (veel te jong, helaas) en ik heb een myoom. En er is geen enkele reden om de myoom weg te halen of te behandelen.
Ik zou me zeker geen zorgen maken. Als de gyn. iets ernstigers had vermoed had ie zeker actie ondernomen.
Ik zou me zeker geen zorgen maken. Als de gyn. iets ernstigers had vermoed had ie zeker actie ondernomen.
zaterdag 8 september 2012 om 19:33
na een jaar pas naar de chirurg dat is wel lang!
ik had bloedingen en werdt direct naar de gyn gestuurd ik had dus wat poliepjes.hij heeft ze direct weggehaald met een happertje,stelt niets voor even kuchen of diep zuchten.nu heb ik geen last meer van onverwachte bloedingen.dus maak je niet druk gewoon ff afwachten.
ik had bloedingen en werdt direct naar de gyn gestuurd ik had dus wat poliepjes.hij heeft ze direct weggehaald met een happertje,stelt niets voor even kuchen of diep zuchten.nu heb ik geen last meer van onverwachte bloedingen.dus maak je niet druk gewoon ff afwachten.
het leven is als n neus,haal eruit wat erin zit.