Gezondheid alle pijlers

Bartholin Abces

07-08-2018 09:45 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!

Gisteren ben ik door de huisarts direct doorverwezen naar de gynaecoloog wegens een bartholin abces. Er is in gesneden en ik heb nu een "ballonnetje" (word catheter). Daarnaast heb ik antibioticum gekregen (2 weken geleden ook antibioticum gehad wegens een ontsteking van de wond van de verstandskies, wat een ellende deze weken). Ik moet zeggen dat het erg zeer doet en dat het ook erg oncomfortabel is. Heeft iemand van jullie hier ook ervaring mee gehad? Word het ballonnetje comfortabeler? Heeft het bij jullie geholpen?

Ik ben nu aan bed gekluisterd, dus als jullie nog boeken- series of filmtips hebben zijn die ook welkom. ;-)
Ik heb een marsupialisatie gehad omdat volgens mijn gyn de cyste na zo’n ballonnetje snel weer dichtgroeit. Het was heel naar en pijnlijk, ook omdat ik geen ruggenprik wilde, en het heeft drie weken geduurd voor ik er geen last meer van had. Ik had op mijn werk gezegd dat ik voor een ingreepje moest maar er de volgende dag weer zou zijn. Dat werd dus een week :-(
Maar wel blij dat ik er vanaf ben. Het is nu een jaar of drie/vier geleden en het is niet meer terug gekomen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het eens in de zoveel jaar, maar dat gaat na een antibiotica kuur weer weg. Erg ongemakkelijk, je kunt amper zitten.
Ik heb ook een ballonnetje gehad, deed ook erg zeer maar dat kwam achteraf omdat het verkeerd gezet is. Mijn advies is dan ook om terug te gaan om ernaar te laten kijken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven