Gezondheid alle pijlers

Beenlengteverschil

11-10-2010 18:48 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een jonge vrouw van 23 en heb een beenlengteverschil van 5 cm. (links). Ik draag schoenen met een verhoogde hak en zool. Ik ben echter dol op schoenen met hoge hakken. Draag ook wel pumps/ laarzen die er ongeveer hetzelfde uitzien, maar waar de hakhoogte van verschilt. Zijn er ook vrouwen die een beenlengteverschil hebben en die ervaring hebben met hakken die verhoogd zijn? Laat het me weten!

Groetjes Marit.
Heb ik dit topic niet 2 dagen geleden ook voorbij zien komen?
quote:Zwup schreef op 11 oktober 2010 @ 18:51:

Heb ik dit topic niet 2 dagen geleden ook voorbij zien komen?Ja, ook van TO.
Marit, mijn man zijn ene been is 3 cm korter dan zijn andere been door een ongeluk.

Hij draagt een inlegzooltje in zijn schoen waardoor zijn benen weer gelijk zijn. Aangemeten door een podoloog en zorgt ervoor dat hij geen last heeft van zijn rug. Hij kan in principe bijna alle schoenen aan mits de binnenzool er maar uit kan.

Misschien kan je er wat mee.

Groetjes Koko
Ik zag je topic 2 dagen geleden inderdaad ook ja. Ik ken wel iemand die dat ook heeft, maar ik weet het antwoord op je vraag jammer genoeg niet.
quote:Zwup schreef op 11 oktober 2010 @ 18:51:

Heb ik dit topic niet 2 dagen geleden ook voorbij zien komen?

Klopt. Maar ik dacht dat ik hier meer reacties op zou krijgen.

Groetjes Marit
5 cm? Is dat niet erg veel? Is dat al sinds je geboorte?
quote:kimmm86 schreef op 12 oktober 2010 @ 16:10:

5 cm? Is dat niet erg veel? Is dat al sinds je geboorte?

Nee, bij mijn geboorte waren ze even lang. Maar gedurende de groei is mijn linkerbeen achtergebleven. Ik ben trouwens vrij lang.(1,84 m.)

Of 5 cm veel is? Weet ik niet. Ben ik eigenlijk nooit mee bezig. Het hoort bij mij. Ik koop schoenen die ik wil en laat ze gewoon verhogen. Van slippers tot laarzen. Alleen als ik op blote voeten loop, loop ik op mijn tenen. Verder heb ik er echt geen last van.

Groetjes Marit

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven