Gezondheid alle pijlers

Ben ik zwanger?

22-01-2014 22:02 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vorige week hadden ik en mijn vriend geslachtsgemeenschap en is de condoom gescheurd, met als gevolg dat er dus een kans was dat ik hiervan zwanger kon zijn. Dus om dat te vermijden ben ik aan nieuw strookje van mijn pil begonnen (ik miest mijn maandstonden normaal die week nog krijgen). En nu heb ik soms last van bruinverlies. Dus ik vraag mij af waardoor dit komt, is er een kans dat ik zwanger ben en wat kan ik doen?
quote:lislislislis schreef op 22 januari 2014 @ 23:04:

Topic ben ik zwanger nummer 3453786078124 !!

Krijg je zwangerschap testen allen op recept tegenwoordig ?Of bij de dealer. Maar dan weet je nooit zeker of je kwaliteit koopt.
quote:lislislislis schreef op 22 januari 2014 @ 23:04:

Topic ben ik zwanger nummer 3453786078124 !!

Krijg je zwangerschap testen allen op recept tegenwoordig ?En van welke ondeugdelijke merken kun je tegenwoordig condooms kopen, waarom scheurt hier dagelijks een condoom? Heb er heel wat gebruikt maar nog nooit een gescheurd!
quote:Solomio schreef op 22 januari 2014 @ 23:01:

[...]

Gewoon, de zure wijven van het Viva Forum. Het hele forum zo'n beetje dus.

Die allemaal zo zuur reageren als er weer iemand vraagt of ze zwanger is.Ohww ik dacht al, een zure wijven club waar ik niet bij zit dat kan niet
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Leuk ook je hele naam in beeld.
Als je niet zwanger bent weet ik in Brugge nog wel een leuk hotel waar een barman werkt die toch al zeven andere heeft bezwangerd. Het enigste wat je hoeft te doen is een gaatje in t condoom te prikken en je pilstrip door het toilet spoelen.
quote:Solomio schreef op 22 januari 2014 @ 22:33:

[...]

Hoho, ik was penningmeester toch?

Nou ja, whatever, we lopen aardig binnen op onze eerste dag.

Klopt, we zijn beide penningmeester. En als het zo doorgaat dan is dat nodig ook! Misschien kunnen we shifts afspreken, Solomio.

Volgens mij staat de teller nu op ¤60, maar ik laat het aan de kascommissie over om dat te controleren.

We kunnen een topic openen om de statistieken bij te houden. Idee?
quote:Nouschi schreef op 22 januari 2014 @ 23:12:

[...]

Ohww ik dacht al, een zure wijven club waar ik niet bij zit dat kan niet Je bent erelid.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
quote:Nouschi schreef op 22 januari 2014 @ 23:12:

[...]

Ohww ik dacht al, een zure wijven club waar ik niet bij zit dat kan niet Er zijn ook nog vacatures beschikbaar voor de evenementencommissie ter organisering van zure wijven borrels. Dus als je zin hebt, alle hulp is welkom!
quote:Cheery schreef op 22 januari 2014 @ 23:23:

[...]

Klopt, we zijn beide penningmeester. En als het zo doorgaat dan is dat nodig ook! Misschien kunnen we shifts afspreken, Solomio.

Volgens mij staat de teller nu op ¤60, maar ik laat het aan de kascommissie over om dat te controleren.

We kunnen een topic openen om de statistieken bij te houden. Idee?

Lijkt me dringende noodzaak.

Maar ik moet eigenlijk al 25 minuten in bed liggen, dus ik laat de nachtshift aan jou over.

Hoewel, 's nachts gaan vrouwen zich tovh niet afvragen of ze zwanger zijn?
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Nee, dan liggen de vrouwen die zich dat niet meer afvragen, maar het weten wakker. Laat ik nou net tot die soort zijn toegetreden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven