Besneden
dinsdag 13 juli 2010 om 15:49
dinsdag 13 juli 2010 om 15:53
quote:Very Cherry schreef op 13 juli 2010 @ 15:49:
Mannen blijven in principe hun leven lang zielig na hun besnijdenis. Althans zo gedragen ze zich. Maar het goede nieuws is dat het troosten voor de vrouw een heel stuk prettiger wordt
Mannen blijven in principe hun leven lang zielig na hun besnijdenis. Althans zo gedragen ze zich. Maar het goede nieuws is dat het troosten voor de vrouw een heel stuk prettiger wordt
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
dinsdag 13 juli 2010 om 17:08
Ik heb mijn vraag hier gesteld in de hoop wat serieuze reacties te krijgen waaraan wij iets zouden kunnen hebben.
Heeft iemand op dit forum ervaring met een besnijdenis en wat kun je me (ons) over het verloop van het herstel vertellen?
Ben erg benieuwd naar serieuze reacties. Groetjes Linda.
Heeft iemand op dit forum ervaring met een besnijdenis en wat kun je me (ons) over het verloop van het herstel vertellen?
Ben erg benieuwd naar serieuze reacties. Groetjes Linda.
Volg je hart en doe wat je gevoel je ingeeft
dinsdag 13 juli 2010 om 17:22
Hier geen ervaring. Ik vraag me af of er (voor de vrouw dan) verschil is tussen een niet besneden penis en een wel besneden variant? Is het anders met aftrekken enzo? Ik ben een leek op dat gebied want heb alleen nog maar vriendjes gehad die niet besneden waren en die vraag schoot me ineens te binnen.
dinsdag 13 juli 2010 om 17:22
quote:lindor schreef op 13 juli 2010 @ 17:08:
Ik heb mijn vraag hier gesteld in de hoop wat serieuze reacties te krijgen waaraan wij iets zouden kunnen hebben.
Ben erg benieuwd naar serieuze reacties. Groetjes Linda.Dan kun je het toch beter op de gezondheidspijler zetten of zie ik dat verkeerd?
Ben erg benieuwd naar serieuze reacties. Groetjes Linda.Dan kun je het toch beter op de gezondheidspijler zetten of zie ik dat verkeerd?
dinsdag 13 juli 2010 om 17:24
mijn vriend is afgelopen jaar in november besneden
En in het begin vond ik dat best wel moeilijk mn omdat ik de noodzaak ervan (nauwe voorhuid) niet helemaal inzag en omdat ik bang was dat het onze seks zou veranderen. Maar dat is niet gebeurd!
Hij had er de eerste week best wat last van; enkele dagen pijn, daarna alleen nog bij erecties een vervelend gevoel. Hechtingen heeft hij er na 10 dagen uitgehaald, ze waren toen nog niet allemaal los maar het was al goed dicht. Het wennen aan ondergoed duurde wel lang, hij is gaan smeren met vaseline en dat bevalt ons allebei goed
Seks kon zo'n 2,5-3 weken na de operatie prima (wel voorzichtiger natuurlijk)
En laatst had hij voor het eerst weer een zwembroek aan en daar moest hij wel even aan wennen, was ruwer dan ondergoed
En in het begin vond ik dat best wel moeilijk mn omdat ik de noodzaak ervan (nauwe voorhuid) niet helemaal inzag en omdat ik bang was dat het onze seks zou veranderen. Maar dat is niet gebeurd!
Hij had er de eerste week best wat last van; enkele dagen pijn, daarna alleen nog bij erecties een vervelend gevoel. Hechtingen heeft hij er na 10 dagen uitgehaald, ze waren toen nog niet allemaal los maar het was al goed dicht. Het wennen aan ondergoed duurde wel lang, hij is gaan smeren met vaseline en dat bevalt ons allebei goed
Seks kon zo'n 2,5-3 weken na de operatie prima (wel voorzichtiger natuurlijk)
En laatst had hij voor het eerst weer een zwembroek aan en daar moest hij wel even aan wennen, was ruwer dan ondergoed

dinsdag 13 juli 2010 om 17:44
quote:aarbeienblond schreef op 13 juli 2010 @ 17:24:
hij is gaan smeren met vaseline en dat bevalt ons allebei goed
Zijn jullie zo intens met elkaar verbonden dat jij voelt wat hij voelt?
Lijkt me net zoiets als 'wij zijn zwanger'.
Verder ben ik benieuwd naar het antwoord op de vraag van VC...
hij is gaan smeren met vaseline en dat bevalt ons allebei goed
Zijn jullie zo intens met elkaar verbonden dat jij voelt wat hij voelt?
Lijkt me net zoiets als 'wij zijn zwanger'.
Verder ben ik benieuwd naar het antwoord op de vraag van VC...
Een mens lijdt het meest onder het lijden dat hij vreest
dinsdag 13 juli 2010 om 17:54
Ik ben ook bloedserieus TO wanneer ik aangeef dat mannen zich levenslang zielig voelen en dat het troosten veel aangenamer wordt na een besnijdenis. Welk gedeelte daarvan vind je niet serieus? Loop niet zo te zeiken zuigen lullen zeuren en vraag aan hem zelf wat je voor hem kan doen. En ervaar vervolgens zelf hoeveel prettiger dat is
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.