Gezondheid alle pijlers

Besneden

13-07-2010 15:46 61 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo ik ben Linda, Mijn man is deze week besneden en ik vroeg me af wat jullie ervaring daarmee is. Hoe lang duurde zijn herstel en hoe lang was hij een beetje zielig. Willen jullie me wat weten?
Volg je hart en doe wat je gevoel je ingeeft
Mannen blijven in principe hun leven lang zielig na hun besnijdenis. Althans zo gedragen ze zich. Maar het goede nieuws is dat het troosten voor de vrouw een heel stuk prettiger wordt
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:Very Cherry schreef op 13 juli 2010 @ 15:49:

Mannen blijven in principe hun leven lang zielig na hun besnijdenis. Althans zo gedragen ze zich. Maar het goede nieuws is dat het troosten voor de vrouw een heel stuk prettiger wordt
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
VC
ik ben zelf besneden en met veel plezier kan ik zeggen dat de seks er stukken beter op is geworden

Na een week of zes kan hij er weer vol tegenaan!
Vraag me zomaar ineens af hoe het dan zo "anders" is om met een niet-besneden man... nouja, you get my point.
Viva la vida
quote:Mariah75 schreef op 13 juli 2010 @ 16:22:

Na een week of zes kan hij er weer vol tegenaan!
ik zou wachten tot de hechtingen eruit zijn...
Ik heb mijn vraag hier gesteld in de hoop wat serieuze reacties te krijgen waaraan wij iets zouden kunnen hebben.

Heeft iemand op dit forum ervaring met een besnijdenis en wat kun je me (ons) over het verloop van het herstel vertellen?

Ben erg benieuwd naar serieuze reacties. Groetjes Linda.
Volg je hart en doe wat je gevoel je ingeeft
kon de arts dat niet vertellen? niet lullig bedoeld.. maar ik neem aan dat het niet is alsof je ff bij de slager komt en 5 min. later weer weggaat zonder voorhuidje..
Hier geen ervaring. Ik vraag me af of er (voor de vrouw dan) verschil is tussen een niet besneden penis en een wel besneden variant? Is het anders met aftrekken enzo? Ik ben een leek op dat gebied want heb alleen nog maar vriendjes gehad die niet besneden waren en die vraag schoot me ineens te binnen.
quote:lindor schreef op 13 juli 2010 @ 17:08:

Ik heb mijn vraag hier gesteld in de hoop wat serieuze reacties te krijgen waaraan wij iets zouden kunnen hebben.

Heeft iemand op dit forum ervaring met een besnijdenis en wat kun je me (ons) over het verloop van het herstel vertellen?

Ben erg benieuwd naar serieuze reacties. Groetjes Linda.Dan kun je het toch beter op de gezondheidspijler zetten of zie ik dat verkeerd?
quote:MEFunny schreef op 13 juli 2010 @ 17:20:

kon de arts dat niet vertellen? niet lullig bedoeld.. maar ik neem aan dat het niet is alsof je ff bij de slager komt en 5 min. later weer weggaat zonder voorhuidje..
quote:MEFunny schreef op 13 juli 2010 @ 17:20:

niet lullig bedoeld.. ..
mijn vriend is afgelopen jaar in november besneden

En in het begin vond ik dat best wel moeilijk mn omdat ik de noodzaak ervan (nauwe voorhuid) niet helemaal inzag en omdat ik bang was dat het onze seks zou veranderen. Maar dat is niet gebeurd!

Hij had er de eerste week best wat last van; enkele dagen pijn, daarna alleen nog bij erecties een vervelend gevoel. Hechtingen heeft hij er na 10 dagen uitgehaald, ze waren toen nog niet allemaal los maar het was al goed dicht. Het wennen aan ondergoed duurde wel lang, hij is gaan smeren met vaseline en dat bevalt ons allebei goed

Seks kon zo'n 2,5-3 weken na de operatie prima (wel voorzichtiger natuurlijk)

En laatst had hij voor het eerst weer een zwembroek aan en daar moest hij wel even aan wennen, was ruwer dan ondergoed ;)
Hoe kun je nou een serieus antwoord willen op de vraag ".. en hoe lang is hij een beetje zielig?" Dit is overigens een serieuze vraag.
quote:Very Cherry schreef op 13 juli 2010 @ 17:25:

Hoe kun je nou een serieus antwoord willen op de vraag ".. en hoe lang is hij een beetje zielig?" Dit is overigens een serieuze vraag.Ik schat zo'n 16 a 18 cm
quote:aarbeienblond schreef op 13 juli 2010 @ 17:24:

hij is gaan smeren met vaseline en dat bevalt ons allebei goed

Zijn jullie zo intens met elkaar verbonden dat jij voelt wat hij voelt?

Lijkt me net zoiets als 'wij zijn zwanger'.

Verder ben ik benieuwd naar het antwoord op de vraag van VC...
Een mens lijdt het meest onder het lijden dat hij vreest
quote:Mariah75 schreef op 13 juli 2010 @ 16:22:

Na een week of zes kan hij er weer vol tegenaan! Ik ben bloedserieus! En spreek ook nog eens uit ervaring
nee ik bedoel dat t effect ervan ons goed bevalt
Ik ben ook bloedserieus TO wanneer ik aangeef dat mannen zich levenslang zielig voelen en dat het troosten veel aangenamer wordt na een besnijdenis. Welk gedeelte daarvan vind je niet serieus? Loop niet zo te zeiken zuigen lullen zeuren en vraag aan hem zelf wat je voor hem kan doen. En ervaar vervolgens zelf hoeveel prettiger dat is
Mijn vriend is ook besneden (ivm medische reden)

en no way dat ik nog een keer aan een man met een miereneter begin!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven