Gezondheid alle pijlers

Besneden

13-07-2010 15:46 61 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo ik ben Linda, Mijn man is deze week besneden en ik vroeg me af wat jullie ervaring daarmee is. Hoe lang duurde zijn herstel en hoe lang was hij een beetje zielig. Willen jullie me wat weten?
Volg je hart en doe wat je gevoel je ingeeft
Zuig is daar momenteel bezig met het in elkaar knutselen van een experiment, namelijk een fotolijstje van voorhuid. Dat is nieuw, normaal maken we die van placenta
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
@lindor, nee niet met een keukenmes gedaan, want ik was toen 3 jaar jong hij heeft me in geuren en kleuren erover verteld(voelt zich dus heel stoer volgens mij) en ik heb nieteens een voorhuid of iets wat op een penis lijkt maar lig al bijna krom van de pijn als ik eraan denk. Hij, stoer als hij is, zegt dat het natuurlijk wel pijn deed, maar dat de gedachte aan alle snoep, cadeaus en geld die hij erna zou krijgen het allemaal heel dragelijk maakte.
quote:Very Cherry schreef op 14 juli 2010 @ 23:41:

Zuig is daar momenteel bezig met het in elkaar knutselen van een experiment, namelijk een fotolijstje van voorhuid. Dat is nieuw, normaal maken we die van placenta

Ja, maar persoonlijker vind ik voorhuid soepeler verwerken dan placenta hoor VC. Maar ik had nog wat huidjes in de vrieserT en heb voor mijn man een nieuwe neus gemacrameed.....

LOL

Ik ga je nu echter toverstaffen Zuig, er moet hier serieus geantwoord worden.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:Very Cherry schreef op 15 juli 2010 @ 00:15:

LOL

Ik ga je nu echter toverstaffen Zuig, er moet hier serieus geantwoord worden.

Ehm, serieus? Dacht net te lezen over wajangpoppen en lampekapjes van.....

Zal wel een smiley bij moeten denk ik.
Viva la vida
Die van mij was acht weken zielig voordat we weer er tegenaan konden. Daarna heeft het nog maanden geduurd voordat hij aan zijn nieuwe penis gewend was. Hij is best strak besneden, en dat is voor een man wel een stuk zwaarder dan "gewoon" besneden worden. Hij heeft verminderde gevoeligheid, en hij heeft moeite om zichzelf te helpen. Dat is voor mij geen probleem natuurlijk, maar hij vindt dat niet fijn. Voor de rest is het een goeie medische oplossing geweest, en we zijn er nu allebei tevreden over. Van hem had het wel minder strak gekund.

Sorry dat er zo melig wordt gedaan. Viva he?
Sjonge, wat een drukte om een beetje humor.

Ik neem het even op voor Very Cherry hoor, dat je haar humor niet kan waarderen, prima. Maar je vraagt om reactie's, en die krijg je. Zij is juist een van degene die zeer regelmatig en met nuttige tips/opmerkingen reageert op dit forum!

Qua ervaring, ik had tot een paar weken geleden alleen ervaring met onbesneden piemels, en nu twee besneden heren tegen het lijf gelopen... Ik moet er echt even aan wennen. Heb het gevoel dat ik wat minder kan "spelen".
wup je bent rijkelijk mosterd maar evengoed lief van je
VC
Peas on earth!
Haha, DGS, ik zie het nu ook...

Had de zoekfunctie gebruikt op "besneden", dan krijg je dat
Jemig, TO, wat ben jij een zuurpruim!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven