Besneden
woensdag 14 juli 2010 om 23:47
@lindor, nee niet met een keukenmes gedaan, want ik was toen 3 jaar jong hij heeft me in geuren en kleuren erover verteld(voelt zich dus heel stoer volgens mij) en ik heb nieteens een voorhuid of iets wat op een penis lijkt maar lig al bijna krom van de pijn als ik eraan denk. Hij, stoer als hij is, zegt dat het natuurlijk wel pijn deed, maar dat de gedachte aan alle snoep, cadeaus en geld die hij erna zou krijgen het allemaal heel dragelijk maakte.
donderdag 15 juli 2010 om 00:05
quote:Very Cherry schreef op 14 juli 2010 @ 23:41:
Zuig is daar momenteel bezig met het in elkaar knutselen van een experiment, namelijk een fotolijstje van voorhuid. Dat is nieuw, normaal maken we die van placenta
Ja, maar persoonlijker vind ik voorhuid soepeler verwerken dan placenta hoor VC. Maar ik had nog wat huidjes in de vrieserT en heb voor mijn man een nieuwe neus gemacrameed.....
Zuig is daar momenteel bezig met het in elkaar knutselen van een experiment, namelijk een fotolijstje van voorhuid. Dat is nieuw, normaal maken we die van placenta
Ja, maar persoonlijker vind ik voorhuid soepeler verwerken dan placenta hoor VC. Maar ik had nog wat huidjes in de vrieserT en heb voor mijn man een nieuwe neus gemacrameed.....
donderdag 15 juli 2010 om 10:33
donderdag 15 juli 2010 om 17:39
Die van mij was acht weken zielig voordat we weer er tegenaan konden. Daarna heeft het nog maanden geduurd voordat hij aan zijn nieuwe penis gewend was. Hij is best strak besneden, en dat is voor een man wel een stuk zwaarder dan "gewoon" besneden worden. Hij heeft verminderde gevoeligheid, en hij heeft moeite om zichzelf te helpen. Dat is voor mij geen probleem natuurlijk, maar hij vindt dat niet fijn. Voor de rest is het een goeie medische oplossing geweest, en we zijn er nu allebei tevreden over. Van hem had het wel minder strak gekund.
Sorry dat er zo melig wordt gedaan. Viva he?
Sorry dat er zo melig wordt gedaan. Viva he?
zondag 18 juli 2010 om 15:44
Sjonge, wat een drukte om een beetje humor.
Ik neem het even op voor Very Cherry hoor, dat je haar humor niet kan waarderen, prima. Maar je vraagt om reactie's, en die krijg je. Zij is juist een van degene die zeer regelmatig en met nuttige tips/opmerkingen reageert op dit forum!
Qua ervaring, ik had tot een paar weken geleden alleen ervaring met onbesneden piemels, en nu twee besneden heren tegen het lijf gelopen... Ik moet er echt even aan wennen. Heb het gevoel dat ik wat minder kan "spelen".
Ik neem het even op voor Very Cherry hoor, dat je haar humor niet kan waarderen, prima. Maar je vraagt om reactie's, en die krijg je. Zij is juist een van degene die zeer regelmatig en met nuttige tips/opmerkingen reageert op dit forum!
Qua ervaring, ik had tot een paar weken geleden alleen ervaring met onbesneden piemels, en nu twee besneden heren tegen het lijf gelopen... Ik moet er echt even aan wennen. Heb het gevoel dat ik wat minder kan "spelen".