Gezondheid alle pijlers

Bijna dood ervaring

21-08-2015 12:41 84 berichten
-
anoniem_227901 wijzigde dit bericht op 10-11-2018 23:53
0.00% gewijzigd
Ik ben me kapot geschrokken toen ik na het lezen van jouw verhaal besefte dat ik blind en doof voor gevaar door het leven gegaan ben, tot nu.

Kan ik geld naar je overmaken, als dank?
Alle reacties Link kopieren
ik doe ook mn boodschappen bij de Jumbo.

Dusss ........ dan ben ik ook een tokkie.

Die klote AH haalt steeds meer producten uit het sortiment,vandaar ik naar de jumbo ga.

Je vind je zelf heel wat,om zo iets te zeggen.
quote:wendy7373 schreef op 21 augustus 2015 @ 19:12:

Die klote AH haalt steeds meer producten uit het sortiment,vandaar ik naar de jumbo ga.

Je vind je zelf heel wat,om zo iets te zeggen.Nou dit vind ik wel een beetje tam hoor. Dat kan best wat bozer.
quote:wendy7373 schreef op 21 augustus 2015 @ 19:12:

Je vind je zelf heel wat,om zo iets te zeggen.

Ik heb dezelfde soort reactie gezet omdat ik ook boodschappen doe bij de Jumbo. Toen reageerde de dochter van TO met afbeelding van eendje dat ik dus een echte tokkie ben gezien mijn nickname Blondie.

Hoe kortzichtig kun je zijn. O, en ik ben verre van perfect. Ik vloek ook wel eens als ik me heel erg zeer doe. Ik doe dat alleen maar thuis en zou never nooit hier een topic openen met zulke woorden als kanker en godverdomme. Ik vind TO en haar dochter dus de echte tokkies.
quote:Blondie456 schreef op 21 augustus 2015 @ 19:25:

[...]

Ik heb dezelfde soort reactie gezet omdat ik ook boodschappen doe bij de Jumbo. Toen reageerde de dochter van TO met afbeelding van eendje dat ik dus een echte tokkie ben gezien mijn nickname Blondie.

Hoe kortzichtig kun je zijn. O, en ik ben verre van perfect. Ik vloek ook wel eens als ik me heel erg zeer doe. Ik doe dat alleen maar thuis en zou never nooit hier een topic openen met zulke woorden als kanker en godverdomme. Ik vind TO en haar dochter dus de echte tokkies.
Ben ik de enige die het woord kanker niet zien staan of moet ik toch echt aan de leesbril?
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
+1
quote:Lady-Voldemort schreef op 21 augustus 2015 @ 18:52:

Sterkte TO. Wat zul je geschrokken zijn. Trek je maar niks aan van al die zure gleuven hier, die hebben niks beters te doen.

Ja, jij hebt makkelijk praten. Aan je ava te zien was het bij jou geen "bijna" doodervaring.
Speechless
quote:ladygaga_xx schreef op 21 augustus 2015 @ 19:34:

Ben ik de enige die het woord kanker niet zien staan of moet ik toch echt aan de leesbril?TO heeft haar post later gewijzigd. Het stond er namelijk eerst wel degelijk. Een schrale troost is dat er aan jouw ogen niks mankeerd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven