Gezondheid alle pijlers

Bijna dood ervaring

21-08-2015 12:41 84 berichten
-
anoniem_227901 wijzigde dit bericht op 10-11-2018 23:53
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
stiekem hoopte ik dat het stukje blik gewoon zn werk had gedaan.........

nog nooit zoiets slechts gehoord......en doorrrrr
quote:dexter_lab schreef op 21 augustus 2015 @ 13:29:

stiekem hoopte ik dat het stukje blik gewoon zn werk had gedaan.........

nog nooit zoiets slechts gehoord......en doorrrrrDoodsverwensing, TR
quote:Aberella schreef op 21 augustus 2015 @ 12:52:

Heb het verboden woord al weggehaald voor de gemoedstoestand van alle hypocriete huismoeders.

Goh, hoe nobel van je
TO heb je er wel een flink litteken aan overgehouden? Anders geloven ze je nooit!
Hou niet alleen op met het woord kanker maar ook met dat gevloek. Dankjewel.
-
anoniem_227901 wijzigde dit bericht op 10-11-2018 23:55
0.00% gewijzigd
Als iemand Godverdomme bezigt dan heb ik altijd maar één vraag. Nog dommer?
Je denkt dat je een leuk bericht hebt geschreven, maar ik vind het vooral heel ergerlijk dat je daar in zo moet vloeken, en nee helemaal niet grappig, en ook liever niet tot de volgende keer, blijf jij maar lekker weg.
quote:Cateautje schreef op 21 augustus 2015 @ 13:52:

Als iemand Godverdomme bezigt dan heb ik altijd maar één vraag. Nog dommer?Ja precies! Waarom?.
Jeetje, wat erg Aberella! Dat lijkt me echt een traumatische ervaring, veel sterkte met het mentaal er weer boven op komen.

Echter ben ik het wel eens met de rest van de users hier, al dat gescheld wat je doet is echt kansloos! Hopelijk denk je de volgende keer een beetje na voordat je zulke walgelijke woorden op een openbaar forum plaatst.

Met vriendelijke groet,

DenBlijker
Een kaal koppie is helemaal toppie
quote:Aberella schreef op 21 augustus 2015 @ 13:50:

[...]

Stel je niet aan zeg er staat een keer godverdomme in de OP. Ga lekker huilen op het grefoforum. Geen dank.Sneue doos
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
quote:DenBlijker schreef op 21 augustus 2015 @ 14:01:

Jeetje, wat erg Aberella! Dat lijkt me echt een traumatische ervaring, veel sterkte met het mentaal er weer boven op komen.Om jouw traumatische ervaring te kunnen verwerken zou ik een gat in de muur slaan. Ik herinner me dat dit op zou kunnen luchten.
Nee! Wat een afschuwelijke ervaring! Je kan daar slachtofferhulp voor krijgen, weet je dat? Volgens mij is er zelfs een supportgroep speciaal voor mensen die aangevallen zijn door ontspoorde stukjes blik. Heel veel sterkte.
Oooeh ik kan niet wachten op je memoires!
quote:Aberella schreef op 21 augustus 2015 @ 13:00:

[...]

Ja tot januari 2016 maar Danny denkt dat FOK! wel eerder aan zijn eind komt omdat iedereen adblocker enzo gebruikt dus ik denk dat er heel veel users uit KLB dan hierheen komen

Oh, gezellig.

Dan kan ik Viva opfleuren met painttopics
Slechts op bezoek
en weet je wat ook kut is, dan heb je zo een lipje en trek je eraan en dan breektie af

en dan moet ik ook aan de gang met blikopener en daar zit bj dat wieltje allemaal aangekoekte tomatenpruree

mijn laatste bijna ervaring was dat ik stikte in een tuinboon. maar heb flink gehoest en uitgespuugd.

ps ik ben blij dat je nog leeft
ow, ik heb gelukkig nog meegekregen dat er godverdomme in je relaas stond, want op dat moment moest ik wel lachen hoor. ik hoor je dan helemaal en zie je ook zitten.

ik ben een beelddenker
quote:Elsa schreef op 21 augustus 2015 @ 17:29:

en weet je wat ook kut is, dan heb je zo een lipje en trek je eraan en dan breektie af

en dan moet ik ook aan de gang met blikopener en daar zit bj dat wieltje allemaal aangekoekte tomatenpruree [afbeelding]

mijn laatste bijna ervaring was dat ik stikte in een tuinboon. maar heb flink gehoest en uitgespuugd.

ps ik ben blij dat je nog leeft
vooral door blijven schrijven, ik heb mij prima vermaakt met net lezen van de reacties
Een BDE is toch wel iets anders. Maar wel akelig wat je overkomen is, hoop dat het je niet meer zal gebeuren!
Ik vraag me af of de blikstikker ook het licht heeft gezien tijdens zijn ervaring. Of een verborgen kruis op het plafond. Of dat hij misschien overleden bekenden heeft zien zwaaien?

Speechless
quote:muzemeisje schreef op 21 augustus 2015 @ 18:47:

Ik vraag me af of de blikstikker ook het licht heeft gezien tijdens zijn ervaring. Of een verborgen kruis op het plafond. Of dat hij misschien overleden bekenden heeft zien zwaaien?

[img]http://www.museumbeverwijk.nl/objecten/small/31607.jpg[/img]

Ik ben gereanimeerd,en helaas er is niks aan de andere kant.

Of men wilde mij niet hebben,kan ook natuurlijk
Sterkte TO. Wat zul je geschrokken zijn. Trek je maar niks aan van al die zure gleuven hier, die hebben niks beters te doen.

Gelukkig dat je kauwde dan.
tot de volgende keer

kan niet wachten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven