Tsja, in India hebben ze ook gewoon goede tandartsen hoor(jeweetwel, wonen ook mensen)..maak je maar geen zorgen. En ik kan me niet voorstellen dat je tandarts ECHT geen gaatje heeft voordat jij op vakantie gaat als je uitlegt hoe en wat.
Anoniem_70227
vrijdag 8 oktober 2010 om 09:27
Ik zou gewoon nu in Nederland (of België) naar de tandarts gaan. Als je 'n verre reis kunt betalen, dan kan die noodtandarts er toch ook wel vanaf? Voorkomen is beter dan genezen en als het niet nodig is moet je in zulke derde wereldlanden niet van gezondheidszorg gebruik willen maken. Er zijn wel privéklinieken van goede kwaliteit, maar zie dat maar 'ns op te zoeken als je opeens met 'n serieuze ontsteking in je mond rondloopt.
quote:borderwalk schreef op 08 oktober 2010 @ 09:28:
Heb je de tandartsassistente uitgelegd over je reis?Ja, heb ik gedaan, maar toen kwam ze met de spoeddienst. Ik vond niet dat ze echt gehoor gaf aan m;n vraag/probleem m.b.t. de reis.
Anoniem_61431
vrijdag 8 oktober 2010 om 09:43
Wat had ze dan moeten zeggen behalve de spoeddienst?
Ik vind dat het zo moet zijn dat je de openingspost de eerste dag niet kunt verwijderen, moet je maar wat beter nadenken voor je iets plaatst. Trouwens was het zo erg, een tandarts en op reis gaan??!!
ze gaat in ieder geval op vakantie naar india. ik gok dat ze nu kiespijn heeft, maar dat de tandarts geen tijd heeft of dat zij geen geld heeft om de tandarts te betalen.
ze vraagt zich af of er goede tandartsen in india zijn.
Ga je toch gewoon naar een andere tandarts?Je bent toch niet verplicht naar je eigen tandarts te gaan met zoiets?Ik zou gewoon een paar andere tandartsen bellen,met dit probleem............Misschien heeft er wel eentje een gaatje.....lol
Nee, ze schreef dat ze een relatie had met de tandarts. Maar de tandarts is getrouwd en heeft twee kinderen. Hij zou zijn gezin in de steek laten om met haar mee op reis te gaan. Maar hij heeft er toch voor gekozen om bij zijn vrouw te blijven. Nu heeft TO zo'n last van haar gebit maar wil niet naar haar eigen tandarts omdat dat bovenstaande man is.
De tandarts, met wie ze een knipperlichtrelatie had, wilde geen afspraak met haar maken om haar gaatje te vullen voor ze op vakantie ging. En ze was bang dat de Indiase tandartsen tegen zouden vallen, qua boor(tje).
Tandartsen in India zijn zo goed, dat ze aan iedereen hun kunsten willen vertonen, Dus die helpen je gewoon overal op het marktplein (Heb ik gehoord tenminste)
Tandartsen in India zijn zo goed, dat ze aan iedereen hun kunsten willen vertonen, Dus die helpen je gewoon overal op het marktplein (Heb ik gehoord tenminste)Wel even je reisverzekering checken van te voren dan
quote:calvijn1 schreef op 08 oktober 2010 @ 15:08:
[...]
Wel even je reisverzekering checken van te voren dan In India kun je behoorlijk afdingen, dus zal de verzekering wel goed vinden Mooie tandjes heb jij, ook in India geweest?
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.