Binnenkant wangen bijten
donderdag 15 november 2012 om 09:02
Ik bijt al sinds ik kind ben (ben nu 20) op de binnenkant van mijn wangen. Vaker doe ik dit tot bloedens toe. Het is net zo een vervelende gewoonte als dat mensen nagels doen bijten maar in plaats van nagels bijten (ondertussen al 2 jaar mee gestopt) bijt ik mijn wangen kapot van binnen. Ik heb nu best veel littekenweefsel in mijn mond want toen ik in Mei dit jaar mijn lip piercing liet zetten zei de mevrouw dat het maar stroef ging en dat kwam dus door het littekenweefsel. Heb nu op het moment heel me mond weer vanbinnen kapot. Ik ben vaak gestrest of zenuwachtig dan doe ik het of juist uit verveling of als ik tv kijk. Ik heb een paar jaar geleden het eens aan een dokter gevraagd waar ik een eenmalige afspraak had en die zei dat het geen kwaad kon en dat ik zoveel kon bijten op mijn wangen als ik wil. Maar mijn moeder zegt anders en ook al commentaar gehad van tandarts. Wie herkent zich hierin en weet of het kwaad kan op langere duur of hoe je misschien ermee moet stoppen.
donderdag 15 november 2012 om 09:16
quote:Stukje_Cake schreef op 15 november 2012 @ 09:14:
Heel herkenbaar. In dezelfde situaties bijt ik het vel onder mijn lip, tot een eind opzij. Ik heb alleen geen littekens denk ik, ik voel iig niets geks & heb nog nooit commentaar gehad, dus daar kan ik je niet mee helpen.Ja ook maar ik duw zeg maar met mijn hand een beetje op mijn wang dat ik echt overal bij kan met mijn hoektanden
Heel herkenbaar. In dezelfde situaties bijt ik het vel onder mijn lip, tot een eind opzij. Ik heb alleen geen littekens denk ik, ik voel iig niets geks & heb nog nooit commentaar gehad, dus daar kan ik je niet mee helpen.Ja ook maar ik duw zeg maar met mijn hand een beetje op mijn wang dat ik echt overal bij kan met mijn hoektanden
donderdag 15 november 2012 om 09:41