Gezondheid alle pijlers

bleh griep

20-06-2013 23:49 8 berichten
Vanaf dinsdag voel ik me niet in orde, terwijl heel Nederland het warm had, liep ik met kippenvel. Zodra ik iets gedaan had, was ik moe en storte meteen in. Vanmorgen dacht ik het gaat wel weer, maar tijdens de warme maaltijd stortte ik weer in, koud en rillerig. Nu lig ik te zweten en te hoesten in bed :( kan de slaap niet vatten, heb ik als ik niet in orde ben.

Ik wist niet dat er wat heerst? En ziek ben in in februari al geweest, toen lag ik in het ziekenhuis met een longontsteking.

Zijn er meerdere mensen met griel?
Oh wat naar, wat een pech. Ik ken niemand die nu griep heeft. Van harte beterschap en sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Vriend vorige week 3 dagen thuis gehad met griep en nog genoeg zieke leerlingen op school. Het heerst alweer zo'n 3 weken bij ons. Beterschap!!!
Hier hoor ik het niet, dus verbaast me gewoon. Dacht eerst dat het door overmatige pollen kwam.

Wat waren de symptomen?

Hier, hoesten, hoofdpijn, koude rillingen, koorts en slapeloosheid. Oh en intussen borrelen mijn longen weer heerlijk, maar geen pijn dus zal geen longontsteking zijn.
misschien is je immuunsysteem nog niet helemaal op en top, die heeft natuurlijk een beste klap gekregen door de longonsteking, dan ben je de eerst komende tijd toch wat vatbaarder voor dingen.

ik heb zelf nooit zon moeite met zware koorts en hoesten koppijn combo, ik vind buikgriep vele malen erger maar griep is natuurlijk nooit fijn, je bent minstens een week een lamlendig vaatdoekje, beterschap!
Nee geen buikgriep. Gelukkig, das nog erger.
Van hem; hoesten keelpijn, ijskoud hebben maar mega warm aanvoelen koorts slecht slapen, futloos en doodmoe.. Pech voor hem was dat ie op dag 2 zich wel iets beter voelde en visschotel maakte en er ook nog ff een voedselvergiftiging achteraan kreeg. (Eet zelf geen vis en at een kliekje stamppot, vette mazzel dus hihi) kids op m'n werk ook soortgelijke klachten van griep
Hier, in het midden des lands, hoor ik meer griepers, dus misschien val jij daar ook onder? Vervelend, goed uitzieken! Beterschap!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven