blindedarmontsteking
vrijdag 2 augustus 2013 om 22:16

vrijdag 2 augustus 2013 om 22:25
vrijdag 2 augustus 2013 om 23:01
quote:viiiiie schreef op vrijdag 02 augustus 2013 22:25 Mijn vader heeft dit meegemaakt. Bij opname wilden ze opereren maar kon om bepaalde reden niet. Na een kuur van een week was het niet goed en wilden ze weer ingrijpen maar arts wilde dit uiteindelijk niet. Na twee en halve week is hij na antibiotica weer thuis gekomen en alles is weer oké.Dank je wel voor je snelle reactie
zaterdag 3 augustus 2013 om 08:00
Mijn zoon had acute blindedarmontsteking en is wel geopereerd. Na een week was hij nog niet opgeknapt en toen bleek dat hij op de plek van de operatie een abces ter grootte van een tennisbal had.
Normaal zouden ze die ook weghalen, maar de dokteren hebben toen ook eerste met antibiotica gewerkt. Heel heftig. Mijn zoon gaf aan dat hij het abces pijnlijker vond dan de blindedarmontsteking (hij kon niet meer lopen van de pijn).
Kuur duurde via infuus een week. Daarna nog een maand thuis pillen geslikt. En toen was het over. Het kan dus wel.
Normaal zouden ze die ook weghalen, maar de dokteren hebben toen ook eerste met antibiotica gewerkt. Heel heftig. Mijn zoon gaf aan dat hij het abces pijnlijker vond dan de blindedarmontsteking (hij kon niet meer lopen van de pijn).
Kuur duurde via infuus een week. Daarna nog een maand thuis pillen geslikt. En toen was het over. Het kan dus wel.