bloed ontlasting
zaterdag 28 mei 2011 om 19:38
quote:nerd_ schreef op 28 mei 2011 @ 18:51:
@hanneke
Ik wist ´t wel, en waarschijnlijk Pers en anderen ook wel.
Was wat eufemistisch. Dacht, hoe zeg je dat, zonder de rambam in haar hoofd te veroorzaken.
Edit
Wel lachen, jij van `Gooi ´t d´r maar ui!``
Ik snap je reactie niet?
Of bedoel je te zeggen dat je het "echt wel voelt" als het ernstig is?
@hanneke
Ik wist ´t wel, en waarschijnlijk Pers en anderen ook wel.
Was wat eufemistisch. Dacht, hoe zeg je dat, zonder de rambam in haar hoofd te veroorzaken.
Edit
Wel lachen, jij van `Gooi ´t d´r maar ui!``
Ik snap je reactie niet?
Of bedoel je te zeggen dat je het "echt wel voelt" als het ernstig is?
zaterdag 28 mei 2011 om 22:54
Dan is het goed Ik ken trouwens niemand hier, op het viva forum. Ik ben wel direct, en als ik iets oerdom vind, dan zeg ik dat ook gewoon. Zeker in zulke gevallen. Het zal maar geen scheurtje of aambei zijn, maar een darmziekte of zelfs kanker. Elke dag die je dan eerder naar de dokter gaat helpt mee in je herstel. (of in een erger geval: geeft je meer kans op overleven) En als je dat niet snapt, dan ben je in mijn ogen niet zo slim bezig.
zaterdag 28 mei 2011 om 23:48
TO heeft de algemene ontwikkeling van een slak. Iedereen weet toch wel dat je met bloed in je ontlasting even langs de dokter moet. Of je het nu vertrouwd of niet, wilt of niet wilt. Natuurlijk ben je dan even zenuwachtig maar je gaat toch?!
Ik zat meteen bij een internist, ik heb crohn. Nou, ik kneep hem wel hoor. Maar TO is in mijn ogen alleen maar dom.
Ik zat meteen bij een internist, ik heb crohn. Nou, ik kneep hem wel hoor. Maar TO is in mijn ogen alleen maar dom.
zondag 29 mei 2011 om 11:07
maandag 30 mei 2011 om 15:19
quote:bloem55 schreef op 28 mei 2011 @ 18:13:
Nee ik ga nog niet naar de dokter, heb een gevoel dat het niet zo erg is. Wanneer het echt erg gaat worden ga ik zeker naar de dokter.
Bedankt
Trut!
Vorig jaar een vriend begraven. Gestorven aan darkanker. Hield het ook altijd op aambei. Toen hij zich eenmaal slecht voelde, was het te laat. Ik kan hier ook nog zijn lange lijdensweg uit de doeken doen, maar die hou ik maar even voor me.
Ga nou toch.
Nee ik ga nog niet naar de dokter, heb een gevoel dat het niet zo erg is. Wanneer het echt erg gaat worden ga ik zeker naar de dokter.
Bedankt
Trut!
Vorig jaar een vriend begraven. Gestorven aan darkanker. Hield het ook altijd op aambei. Toen hij zich eenmaal slecht voelde, was het te laat. Ik kan hier ook nog zijn lange lijdensweg uit de doeken doen, maar die hou ik maar even voor me.
Ga nou toch.