Bloedding na 1e dag vrijen
dinsdag 6 mei 2014 om 03:08
haloo dit is mijn 1e keer op viva.... hb een vraagje... gisteren heb ik omgang gehad met mijn vriendin, maar ik ben niet helemaal in haar gegaan.. mijn penis kop was alleen naar binnen..n heb haar gevingerd, het deed haar pijn toen ik haar vingerde, maar toen ik met mijn penis naar binnen ging voelde ze niet dat ik naar binnen was, maar het deed haar alleen pijn.. en r kwam toen ook geen bloed uit.. zij beweert van dat zij nog nooit naar bed is geweest met een ander dus ze beweert van dat ze nog maag was vordat ze met mij is geweest.. en vandaag komt zij mij zeggen van dat ze een bloeding heeft gehad.. het zag er zoo bruin uit.. en haar buik doet ook nu pijn.. wat kan de oorzaak zijn hiervan? kan iemand mijn aub helpen?
dinsdag 6 mei 2014 om 06:34
Tuurlijk hoeft zij niet drirect naar de dokter.
Waarschijnlijk was ze zo gespannen (wat logisch is) en is er iets een beetje beschadigd.
Beetje oud (bruin) bloed is dan niet raar.
Wel raar is is dat jij bloed verwacht! Hoe kom je er bij?!?!?
En als vingeren al zeer deed, hoe lomp ben je dan bezig, wat deed je in godsnaam en hoe haal je het in je kop om dan ook nog penetratie te proberen?
Ik vind t niet zo raar dat ze buikpijn heeft dan.
Waarschijnlijk was ze zo gespannen (wat logisch is) en is er iets een beetje beschadigd.
Beetje oud (bruin) bloed is dan niet raar.
Wel raar is is dat jij bloed verwacht! Hoe kom je er bij?!?!?
En als vingeren al zeer deed, hoe lomp ben je dan bezig, wat deed je in godsnaam en hoe haal je het in je kop om dan ook nog penetratie te proberen?
Ik vind t niet zo raar dat ze buikpijn heeft dan.
Been there, done that, got the T-shirt.
dinsdag 6 mei 2014 om 08:51
- Jij weet dat een maagdenvlies geen vlies is?
- Je weet dat de meeste meiden niet bloeden na de eerste keer sex?
- Je weet dat er in bloed ijzer zit dus als het bloed wat ouder is het bruin uitslaat, omdat het ijzer gaat "roesten".
Je doet overkomen alsof je je vriendin niet gelooft, maar ik denk dat je aannames doet bij gebrek aan kennis.
- Je weet dat de meeste meiden niet bloeden na de eerste keer sex?
- Je weet dat er in bloed ijzer zit dus als het bloed wat ouder is het bruin uitslaat, omdat het ijzer gaat "roesten".
Je doet overkomen alsof je je vriendin niet gelooft, maar ik denk dat je aannames doet bij gebrek aan kennis.