BOOS
dinsdag 27 september 2011 om 23:24
Om lekker je frustraties te uiten, een topic. En dat is heel gezond, je frustraties uiten, vandaar dat dit topic op Gezondheid staat
Ik begin met deze klassieker
Limp Bizkit-Break Stuff
Omdat sommige mensen me mateloos irriteren, het empathisch vermogen van een garnaal hebben en gewoon omdat het kan.
Ik begin met deze klassieker
Limp Bizkit-Break Stuff
Omdat sommige mensen me mateloos irriteren, het empathisch vermogen van een garnaal hebben en gewoon omdat het kan.
dinsdag 27 september 2011 om 23:29
Ooit was er een soort spelletje, dan kon je je beeldscherm helemaal verrot slaan, onderspuiten met verf, en meer van die flauwekul.
Ik vond dat heerlijk, lekker uitleven!
Omdat ons geluid van de computer het niet doet, kan ik helaas niet mee-boos-zijn, al zou ik dat af en toe wel heeel graag willen!
Hopelijk krijg je goede tips!
Ik vond dat heerlijk, lekker uitleven!
Omdat ons geluid van de computer het niet doet, kan ik helaas niet mee-boos-zijn, al zou ik dat af en toe wel heeel graag willen!
Hopelijk krijg je goede tips!
dinsdag 27 september 2011 om 23:31
Ik spui sowieso door hoor
Boos op die vriendin die me wel weer zien als ik weer doe zoals zij het wil. Dump me dan gewoon, ipv die BELACHELIJKE het kan nog goedkomen clausule.
Boos op mijn ex omdat ik taffesveel geld terug moet betalen aan toeslagen omdat hij teveel verdiende maar hij is er vandoor met een ander WIJF naar het buitenland
Boos op mijn andere ex omdat die bedacht dat hij ook maar vreemdging en ik maar gezellig moest komen eten met hem en dat WIJF en vooral gelukkig voor hem moest zijn
Boos op mijn zus die MOEILIJK doet
Boos op die vriendin die me wel weer zien als ik weer doe zoals zij het wil. Dump me dan gewoon, ipv die BELACHELIJKE het kan nog goedkomen clausule.
Boos op mijn ex omdat ik taffesveel geld terug moet betalen aan toeslagen omdat hij teveel verdiende maar hij is er vandoor met een ander WIJF naar het buitenland
Boos op mijn andere ex omdat die bedacht dat hij ook maar vreemdging en ik maar gezellig moest komen eten met hem en dat WIJF en vooral gelukkig voor hem moest zijn
Boos op mijn zus die MOEILIJK doet
dinsdag 27 september 2011 om 23:41
dinsdag 27 september 2011 om 23:46