Gezondheid alle pijlers

BOOS

27-09-2011 23:24 89 berichten
Alle reacties Link kopieren
Om lekker je frustraties te uiten, een topic. En dat is heel gezond, je frustraties uiten, vandaar dat dit topic op Gezondheid staat

Ik begin met deze klassieker

Limp Bizkit-Break Stuff

Omdat sommige mensen me mateloos irriteren, het empathisch vermogen van een garnaal hebben en gewoon omdat het kan.

Heeeeeeerlijk nummer!

Ik ben niet echt boos vandaag maar wel enigzins gefrustreerd dus ik bleer (?!) lekker mee
Ooit was er een soort spelletje, dan kon je je beeldscherm helemaal verrot slaan, onderspuiten met verf, en meer van die flauwekul.

Ik vond dat heerlijk, lekker uitleven!

Omdat ons geluid van de computer het niet doet, kan ik helaas niet mee-boos-zijn, al zou ik dat af en toe wel heeel graag willen!

Hopelijk krijg je goede tips!
WRAAAWWRRRR ik ben boos op mezelf omdat ik weer eens dingen uitstel
WAUW YES! mijn boosheid is ineens weg, mijn avatar doet het
Ja lekker nummer. En Yellow, gellukig kunnen we ons morgen ook weer opwinden over Anneke de Takketrol! Heerlijk:-)
Ik spui sowieso door hoor

Boos op die vriendin die me wel weer zien als ik weer doe zoals zij het wil. Dump me dan gewoon, ipv die BELACHELIJKE het kan nog goedkomen clausule.

Boos op mijn ex omdat ik taffesveel geld terug moet betalen aan toeslagen omdat hij teveel verdiende maar hij is er vandoor met een ander WIJF naar het buitenland

Boos op mijn andere ex omdat die bedacht dat hij ook maar vreemdging en ik maar gezellig moest komen eten met hem en dat WIJF en vooral gelukkig voor hem moest zijn

Boos op mijn zus die MOEILIJK doet
OH ja en BOOS op mezelf omdat ik het me aantrek
Zal ik dan even LIEF voor je zijn?

He gatver, klote voor je Yellow. Soms komt het ook allemaal tegelijk. Gewoon even stevig balen en vloeken, daar hoef je niet boos om te zijn. En laat die vriendin het ff lekker bekijken! En die exen ook!
Ben niet boos op het moment. Maar áls ik dan eens boos ben is dit ook altijd een erg fijn nummer!

Korn
Nee, hier mag alleen boos gedaan worden Sistermoon!!

Nee, superlief van je Ik wil gewoon even bleren hoor, en iedereen die wil bleren is welkom
Van mij ook een knuffel. Je 'kent' me niet maar ik vind je (oprecht) een van de leukste forummers.
Die is ook goed idd Lunax!!

Deze doet ook precies wat hij belooft

Die Mother fucker die
GRRRRRRRRRRRRRRr Ik ben boos op iemand die gewoon hele domme dingen doet en zelf niet inziet hoe ongelukkig die persoon zichzelf daarmee maakt.
The Distillers - Girlfixer
Nah, dan blér ik even om mijn enorme k*t computer, waardoor ik de liedjes niet kan beluisteren!!!

En inderdaad, al die stomme reacties van mensen om me heen, van die dooddoeners, waar ik geen ene zak mee kan!

Ik raak op dreef tijd om naar bed te gaan....

Metallica werkt ook altijd goed bij mij!
Hole - Violet
quote:Murdoch schreef op 27 september 2011 @ 23:42:

Hole - Violet

Krijg ik eers een NTI advertentie

Jaaa Metallica, en Rage against the machine, Bad Brains, ook lekker
Deze voor zus, vriendin en WIJF in buitenland
Rage against the machine - Killing in the name of
Ik ben BOOS omdat er zo weinig banen zijn in mijn vakgebied en voor starters, en omdat ik steeds afgewezen word op punten die te maken hebben met mijn karakter. Die verander je niet zomaar even...

Om mijn frustraties te uiten draai ik deze even:

Guano Apes - Open Your Eyes
quote:Murdoch schreef op 27 september 2011 @ 23:45:

Deze voor zus, vriendin en WIJF in buitenlandHaha die is goed!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven