BOOS
dinsdag 27 september 2011 om 23:24
Om lekker je frustraties te uiten, een topic. En dat is heel gezond, je frustraties uiten, vandaar dat dit topic op Gezondheid staat
Ik begin met deze klassieker
Limp Bizkit-Break Stuff
Omdat sommige mensen me mateloos irriteren, het empathisch vermogen van een garnaal hebben en gewoon omdat het kan.
Ik begin met deze klassieker
Limp Bizkit-Break Stuff
Omdat sommige mensen me mateloos irriteren, het empathisch vermogen van een garnaal hebben en gewoon omdat het kan.
dinsdag 27 september 2011 om 23:54
prachtnaam
hoezo karakter?
ik ben boos omdat een school beloofde terug te bellen met info maar het gewoon niet doet. al 3x zelf gebeld en steeds is de persoon er niet en zouden ze doorgeven dat ik word terug gebeld, ook mailtjes worden niet beantwoord.. grrr.
en boos tot nu toe werkgevers (winkels) mij niet aan willen nemen omdat ik geen ervaring heb. pfff moet het toch op kunnen doen door er te werken..
en alle andere eisen met verplicht rijbewijs, niet verder dan zoveel km.
jeej nooit gedacht dat een bijbaan vinden zo moeilijk kon zijn.
en boos op familie die zeggen dat het o zo gemakkelijk is werk te vinden maar ik er gewoon te lui voor ben want mn 16jarige nichtje werkt ook, dus iemand van 19 moet ok gelijk een baan krijgen....
edit kan niet naar ergens in tekst scrollen en andere banen nemen me niet aan door afstand, geen rijbewijs,ervaring
hoezo karakter?
ik ben boos omdat een school beloofde terug te bellen met info maar het gewoon niet doet. al 3x zelf gebeld en steeds is de persoon er niet en zouden ze doorgeven dat ik word terug gebeld, ook mailtjes worden niet beantwoord.. grrr.
en boos tot nu toe werkgevers (winkels) mij niet aan willen nemen omdat ik geen ervaring heb. pfff moet het toch op kunnen doen door er te werken..
en alle andere eisen met verplicht rijbewijs, niet verder dan zoveel km.
jeej nooit gedacht dat een bijbaan vinden zo moeilijk kon zijn.
en boos op familie die zeggen dat het o zo gemakkelijk is werk te vinden maar ik er gewoon te lui voor ben want mn 16jarige nichtje werkt ook, dus iemand van 19 moet ok gelijk een baan krijgen....
edit kan niet naar ergens in tekst scrollen en andere banen nemen me niet aan door afstand, geen rijbewijs,ervaring
dinsdag 27 september 2011 om 23:54
quote:_yellowlove_ schreef op 27 september 2011 @ 23:32:
OH ja en BOOS op mezelf omdat ik het me aantrek
Die is herkenbaar.
Ik ben BOOS omdat ik vind dat iemand mijn en mijn man op dit moment ontzettend respectloos behandelt en het lukt me niet om het los te laten, omdat ik het gewoon niet SNAP .
En dus word ik er elke dag mee wakker en daar baal ik van, want het haalt me naar beneden.
OH ja en BOOS op mezelf omdat ik het me aantrek
Die is herkenbaar.
Ik ben BOOS omdat ik vind dat iemand mijn en mijn man op dit moment ontzettend respectloos behandelt en het lukt me niet om het los te laten, omdat ik het gewoon niet SNAP .
En dus word ik er elke dag mee wakker en daar baal ik van, want het haalt me naar beneden.
dinsdag 27 september 2011 om 23:56
Ik ben boos omdat ik net gebeld werd door de sportschool omdat ik al een maand niet meer geweest ben... Nu is het zo dat ze elke avond om 7 uur dichtgaan en ik het met werk en gezin niet zo kan regelen dat ik voor die tijd kan sporten, dus ga ik meestal naar een andere fitnessschool waar ik nog een strippenkaart van had. Gaat die mevrouw ook nog doorzeuren over mijn rooster en dat het wel kan (oh ja?!). Daarom ben ik boos.
dinsdag 27 september 2011 om 23:57
oh en dipper superlief Misschien kun jij dat tegen die 'vriendin' van mij vertellen?!
Ik word er weer boos van. ja als je weer gelukkig bent, dan mag je wel terugkomen, dan hoor ik je dan wel.
En maar verwijten gooien in mijn gezicht over hoe ik zou gaan doen in de toekomst tegen haar , terwijl ik nog te verbijsterd was om verder te denken dan 3 sec vooruit. En maar klagen , klagen klagen klagen.
Krijg
het
heen
en
weer
BIATCH
Ik word er weer boos van. ja als je weer gelukkig bent, dan mag je wel terugkomen, dan hoor ik je dan wel.
En maar verwijten gooien in mijn gezicht over hoe ik zou gaan doen in de toekomst tegen haar , terwijl ik nog te verbijsterd was om verder te denken dan 3 sec vooruit. En maar klagen , klagen klagen klagen.
Krijg
het
heen
en
weer
BIATCH
woensdag 28 september 2011 om 00:01
Ik ben ook een beetje boos omdat ik nu al weet dat ik vannacht meerdere malen wakker ga worden van een zoemende mug bij mijn hoofd, terwijl ik de hele avond al op muggenjacht ben en niks vind.
Om af te reageren: Kill the Mosquito
Valt natuurlijk wel in het niet bij redenen waarom sommige anderen dit topic boos zijn!
Om af te reageren: Kill the Mosquito
Valt natuurlijk wel in het niet bij redenen waarom sommige anderen dit topic boos zijn!
woensdag 28 september 2011 om 00:09
quote:khemam schreef op 28 september 2011 @ 00:07:
Ik ben boos omdat ik samen moet werken met iemand die de hele dag doet alsof ze het wiel uitgevonden heeft.Wa dom. Ik weet niet waar je werkt (fietsenmakert?) maar kun je niet gewoon tegen haar zeggen dat iemand anders dat al heel lang geleden heeft gedaan?
Ik ben boos omdat ik samen moet werken met iemand die de hele dag doet alsof ze het wiel uitgevonden heeft.Wa dom. Ik weet niet waar je werkt (fietsenmakert?) maar kun je niet gewoon tegen haar zeggen dat iemand anders dat al heel lang geleden heeft gedaan?
woensdag 28 september 2011 om 00:30
woensdag 28 september 2011 om 00:46
Ik ben boos op mezelf!! Heel erg! Dat ik niet de discipline heb om geen geld meer uit te geven aan kleding, make-up en andere zooi. Dat ik laks ben wat betreft mijn financiën en anderen terugbetalen. Dat ik daarom nu vet rood sta...
Dat ik teveel eet en daardoor echt te veel ben aangekomen.. maar dat ik mezelf niet kan motiveren eindelijk weer eens naar de sportschool te gaan (à 45 euro per maand).
Dat ik 't mezelf altijd zo moeilijk maak!
Maar wel trots dat ik gestopt ben met roken
Jeej!!! (Maar toch nog boos op mijn vreeeeeeselijke zelfdiscipline)
Dat ik teveel eet en daardoor echt te veel ben aangekomen.. maar dat ik mezelf niet kan motiveren eindelijk weer eens naar de sportschool te gaan (à 45 euro per maand).
Dat ik 't mezelf altijd zo moeilijk maak!
Maar wel trots dat ik gestopt ben met roken