Gezondheid alle pijlers

BOOS

27-09-2011 23:24 89 berichten
Alle reacties Link kopieren
Om lekker je frustraties te uiten, een topic. En dat is heel gezond, je frustraties uiten, vandaar dat dit topic op Gezondheid staat

Ik begin met deze klassieker

Limp Bizkit-Break Stuff

Omdat sommige mensen me mateloos irriteren, het empathisch vermogen van een garnaal hebben en gewoon omdat het kan.

NiN
-
Nog een lekker ik ben heel boos liedje van NiN
-
Koekiemonster - Ikke ben boos

Ik ben vaak boos op deze manier, haha. En dan helpt dit liedje ook enorm.
Het empatisch vermogen van een garnaal hebben . Ken jij misschien mijn tante ?
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
dit vind ik altijd een mooie BOOS-plaat, bouwt ook zo lekker op.

http://youtu.be/fxrd_jZJxkg
Oooooh, mag ik ook even???

Ik ben BOOS omdat ons huis al ruim 2 jaar te koop staat, nu voor de 2e keer verkocht onder voorbehoud is en het gvd op lijkt dat deze mensen hun hypotheek ook niet rond gaan krijgen!!! En we willen zooooo graaaaaaag weg hier :'(
Voor alle boze mensen hier:
quote:mayhem schreef op 28 september 2011 @ 01:00:

Ohw, voor iedereen die echt heel boos is:

http://www.youtube.com/watch?v=0ifu5-t49ko

http://www.youtube.com/watch?v=WrH0qmiwFtE

(intro's zijn wel beetje uitgebreid)

Ohw ja, en zo ongeveer alles van Pantera zal 't ook goed doen denk ik. Daar had ik vruuger een gekopieerde cd van, Chainsaw Dismemberment: "I'll drink your blood and I'll eat your skin". Die stem gaat echt nergens over. Pantera vind ik nog steeds goed.
Understated boos maar mooi:

Bob Dylan - Positively 4th Street
Is dit ook wat om af te reageren?

Burn in Hell
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
Intro van de film Funny Games:

Naked City - Bonehead
Ik ben boos omdat ik de ballen niet heb om een leerling bij mij op school te vertellen dat ze 2 weken niet meer bij ons mag komen omdat ze zich altijd misdraagt.

Ik kan het gewoon niet, ze geeft altijd een grote bek terug waardoor ik meteen uitgelult bent. Ik hou niet van ruzie en conflicten en ben dus te soft om haar aan te pakken en dat weet ze, die draak.

God wat heb ik een hekel aan dat schijtkind. Dat is echt de enige leerling die ik echt verschrikkelijk vind en waar ik een oprechte hekel aan heb ( net als de rest van de docenten en de school )
Oh en ik ben boos op de vliegtuigen die me elke ochtend om half 7 wakker maken, nu de kaagbaan dicht is.

En op mijn collega die zo'n stinkadem heeft dat ik bijna flauw val als ze in de buurt komt.

Maar dat ik er niks van kan zeggen aangezien mijn moeder dat moet doen en ik dus moet lijden onder die stank.

Yellow lieverd, rot dat je je zo voelt.

Ik was gisteren Heel Erg Boos. Op een "collega" die gewoon haar werk niet doet. Ik was zó boos dat ik 'verdorie' in een email heb geschreven en toen haar teamleider op mijn dak kreeg die gelijk begon te bitchen. Heb hem afgekapt en hem naar mijn leidinggevende gestuurd, maar was nog heel lang Heel Boos.

En nu heb ik hoofdpijn...
quote:_yellowlove_ schreef op 28 september 2011 @ 10:35:

[afbeelding] Alsof Mylene-valerie haar zelfbeheersing heeft verloren.
Ik ben boos omdat ik nog 1,5 kilo kwijt wil en ik zo ontzettend mijn best doe maar het niet wil lukken. En omdat die stomme kilo's er meteen weer aanzitten als ik eens gezondigd heb. En dat slankbrood niet te vreten is.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ik ben boos omdat ik me al dagen slecht voel en doodop ben. Hoogzwanger en zo labiel als de pest. Oudste neemt elke dag wel een vriendje mee om te spelen. En eigenlijk komt me dat niet uit maar wil hem niet de dupe laten zijn van mijn bleeeeeeegh gevoel. Jongste poept net fijn weer es in zijn broek, zindelijk? Wie ik?

Ik kan zo nog wel even doorgaan.....

De zon schijnt en ik heb me voorgenomen me niet gek te laten maken. Ben hartstikke Zen aan het doen.
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
Dterkte Djin, en alvast voor hierna:

@Murdoch

Haha, ik heb een betere oplossing. Afspraak voor Djinman is al gemaakt!
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
-
Ik up ff.

Ik ben BOOOOOS. Omdat ik rood sta(ivm collegegeld betalen en extra rijlessen omdat ik de eerste x gezakt was voor mn examen. Ondertussen geslaagd) en dacht dat als ik deze maand zuinig zou doen ik er uit zou komen. Krijg ik een rekening van 120 euro van de huisarts voor 2 min. in mn kut graaien. Valt onder eigen risico. Maar fucking 120 euro! En kom er net achter dat ik voor het volgende blok op de uni voor 160 euro aan boeken mag bestellen. Met de notitie erbij dat die zo ongeveer nu besteld moeten worden ivm lange levertijd. Dus daar ben ik BOOS om.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven