BOOS
dinsdag 27 september 2011 om 23:24
Om lekker je frustraties te uiten, een topic. En dat is heel gezond, je frustraties uiten, vandaar dat dit topic op Gezondheid staat
Ik begin met deze klassieker
Limp Bizkit-Break Stuff
Omdat sommige mensen me mateloos irriteren, het empathisch vermogen van een garnaal hebben en gewoon omdat het kan.
Ik begin met deze klassieker
Limp Bizkit-Break Stuff
Omdat sommige mensen me mateloos irriteren, het empathisch vermogen van een garnaal hebben en gewoon omdat het kan.
woensdag 28 september 2011 om 07:41
woensdag 28 september 2011 om 07:48
woensdag 28 september 2011 om 08:20
woensdag 28 september 2011 om 08:54
quote:mayhem schreef op 28 september 2011 @ 01:00:
Ohw, voor iedereen die echt heel boos is:
http://www.youtube.com/watch?v=0ifu5-t49ko
http://www.youtube.com/watch?v=WrH0qmiwFtE
(intro's zijn wel beetje uitgebreid)
Ohw ja, en zo ongeveer alles van Pantera zal 't ook goed doen denk ik. Daar had ik vruuger een gekopieerde cd van, Chainsaw Dismemberment: "I'll drink your blood and I'll eat your skin". Die stem gaat echt nergens over. Pantera vind ik nog steeds goed.
Ohw, voor iedereen die echt heel boos is:
http://www.youtube.com/watch?v=0ifu5-t49ko
http://www.youtube.com/watch?v=WrH0qmiwFtE
(intro's zijn wel beetje uitgebreid)
Ohw ja, en zo ongeveer alles van Pantera zal 't ook goed doen denk ik. Daar had ik vruuger een gekopieerde cd van, Chainsaw Dismemberment: "I'll drink your blood and I'll eat your skin". Die stem gaat echt nergens over. Pantera vind ik nog steeds goed.
woensdag 28 september 2011 om 09:19
Ik ben boos omdat ik de ballen niet heb om een leerling bij mij op school te vertellen dat ze 2 weken niet meer bij ons mag komen omdat ze zich altijd misdraagt.
Ik kan het gewoon niet, ze geeft altijd een grote bek terug waardoor ik meteen uitgelult bent. Ik hou niet van ruzie en conflicten en ben dus te soft om haar aan te pakken en dat weet ze, die draak.
God wat heb ik een hekel aan dat schijtkind. Dat is echt de enige leerling die ik echt verschrikkelijk vind en waar ik een oprechte hekel aan heb ( net als de rest van de docenten en de school )
Ik kan het gewoon niet, ze geeft altijd een grote bek terug waardoor ik meteen uitgelult bent. Ik hou niet van ruzie en conflicten en ben dus te soft om haar aan te pakken en dat weet ze, die draak.
God wat heb ik een hekel aan dat schijtkind. Dat is echt de enige leerling die ik echt verschrikkelijk vind en waar ik een oprechte hekel aan heb ( net als de rest van de docenten en de school )
woensdag 28 september 2011 om 09:22
Oh en ik ben boos op de vliegtuigen die me elke ochtend om half 7 wakker maken, nu de kaagbaan dicht is.
En op mijn collega die zo'n stinkadem heeft dat ik bijna flauw val als ze in de buurt komt.
Maar dat ik er niks van kan zeggen aangezien mijn moeder dat moet doen en ik dus moet lijden onder die stank.
Yellow lieverd, rot dat je je zo voelt.
En op mijn collega die zo'n stinkadem heeft dat ik bijna flauw val als ze in de buurt komt.
Maar dat ik er niks van kan zeggen aangezien mijn moeder dat moet doen en ik dus moet lijden onder die stank.
Yellow lieverd, rot dat je je zo voelt.
woensdag 28 september 2011 om 10:45
Ik was gisteren Heel Erg Boos. Op een "collega" die gewoon haar werk niet doet. Ik was zó boos dat ik 'verdorie' in een email heb geschreven en toen haar teamleider op mijn dak kreeg die gelijk begon te bitchen. Heb hem afgekapt en hem naar mijn leidinggevende gestuurd, maar was nog heel lang Heel Boos.
En nu heb ik hoofdpijn...
En nu heb ik hoofdpijn...
woensdag 28 september 2011 om 10:54
Ik ben boos omdat ik nog 1,5 kilo kwijt wil en ik zo ontzettend mijn best doe maar het niet wil lukken. En omdat die stomme kilo's er meteen weer aanzitten als ik eens gezondigd heb. En dat slankbrood niet te vreten is.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 28 september 2011 om 11:11
Ik ben boos omdat ik me al dagen slecht voel en doodop ben. Hoogzwanger en zo labiel als de pest. Oudste neemt elke dag wel een vriendje mee om te spelen. En eigenlijk komt me dat niet uit maar wil hem niet de dupe laten zijn van mijn bleeeeeeegh gevoel. Jongste poept net fijn weer es in zijn broek, zindelijk? Wie ik?
Ik kan zo nog wel even doorgaan.....
De zon schijnt en ik heb me voorgenomen me niet gek te laten maken. Ben hartstikke Zen aan het doen.
Ik kan zo nog wel even doorgaan.....
De zon schijnt en ik heb me voorgenomen me niet gek te laten maken. Ben hartstikke Zen aan het doen.
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
zaterdag 8 oktober 2011 om 13:25
Ik up ff.
Ik ben BOOOOOS. Omdat ik rood sta(ivm collegegeld betalen en extra rijlessen omdat ik de eerste x gezakt was voor mn examen. Ondertussen geslaagd) en dacht dat als ik deze maand zuinig zou doen ik er uit zou komen. Krijg ik een rekening van 120 euro van de huisarts voor 2 min. in mn kut graaien. Valt onder eigen risico. Maar fucking 120 euro! En kom er net achter dat ik voor het volgende blok op de uni voor 160 euro aan boeken mag bestellen. Met de notitie erbij dat die zo ongeveer nu besteld moeten worden ivm lange levertijd. Dus daar ben ik BOOS om.
Ik ben BOOOOOS. Omdat ik rood sta(ivm collegegeld betalen en extra rijlessen omdat ik de eerste x gezakt was voor mn examen. Ondertussen geslaagd) en dacht dat als ik deze maand zuinig zou doen ik er uit zou komen. Krijg ik een rekening van 120 euro van de huisarts voor 2 min. in mn kut graaien. Valt onder eigen risico. Maar fucking 120 euro! En kom er net achter dat ik voor het volgende blok op de uni voor 160 euro aan boeken mag bestellen. Met de notitie erbij dat die zo ongeveer nu besteld moeten worden ivm lange levertijd. Dus daar ben ik BOOS om.