Gezondheid alle pijlers

Borsten door de pil

07-05-2017 11:19 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
anoniem_344973 wijzigde dit bericht op 27-12-2018 17:12
0.00% gewijzigd
Zal niet alleen door de pil zijn. Je bent sowieso nog in de ontwikkeling met je borsten.

Ze zullen vast wel wat kleiner worden als je stopt.
Mijn borsten zijn niet kleiner maar wel

Steviger geworden na overstap van pil naar koperspiraal
Je borstgrootte is genetisch bepaald. Door de pil zijn ze alleen sneller gaan groeien. Het kan zijn dat ze iets kleiner worden omdat je wellicht minder vocht vasthoudt. Maar echt cup kleiner geloof ik niet in, tenzij je ineens afvalt.
Je borsten ontwikkelen zich nog, dus die verandering is natuurlijk en niet door de pil.
De groei zal echt niet alleen van de pil komen, je bent ook gewoon nog in de groei. Borsten groeien sowieso nog wel wat langer door. Daarnaast zullen ze in je hele leven nog wel een paar keer veranderen van maat onder invloed van kilo's aankomen, afvallen, zwangerschappen en borstvoeding.
Nooit de pil gebruikt en ook borsten gekregen dus.
Kan wel hoor.

Paar keer begonnen en gestopt. Als ik begon werden ze een ruime maat groter. Als ik dan stopte krompen ze weer . En als ik dan weer begon gingen ze weer groeien etc
Ben je ook aangekomen?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Nee, dat niet
ik ken het wel: met pil grotere cupmaat dan zonder. Met nuvaring ook iets groter dan zonder. Dit was allemaal vanaf een jaar of 17 tot 25. Toen mirena genomen en hierbij zaten mijn borsten er tussenin... Na aantal jaar bleek dit ook zonder mirena zo te blijven.
quote:soesmoes schreef op 07 mei 2017 @ 11:31:

Je borstgrootte is genetisch bepaald. Door de pil zijn ze alleen sneller gaan groeien. Het kan zijn dat ze iets kleiner worden omdat je wellicht minder vocht vasthoudt. Maar echt cup kleiner geloof ik niet in, tenzij je ineens afvalt.Klopt, ik heb de borsten van mijn vader.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:Tickel schreef op 07 mei 2017 @ 14:53:

[...]

Klopt, ik heb de borsten van mijn vader.Mooi, ik ook!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven