Gezondheid alle pijlers

Borstverkleining

28-09-2011 10:31 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag allemaal!

Ik heb me hier aangemeld na vaker wat topics te hebben gelezen! Leuk dat er zoveel reacties komen op berichtjes :-)

Hopelijk kom ik ook wat verder in mijn vragen door hier wat te plaatsen :-)

Ik ben 25 jaar, 1.71 lang en 55kg. Ik heb een cup 70F en heb kortgeleden na lang twijfelen besloten dat ik mijn borsten wil laten verkleinen. Ik heb contact opgenomen met de Haaglandenkliniek en heb een consult bij Drs Rhemrev.

Mijn vraag is, iemand ervaring met deze kliniek/ chirurge/ borstverkleining?

Groetjes Mirte
..
anoniem_126812 wijzigde dit bericht op 23-05-2018 14:10
Reden: ..
0.00% gewijzigd
zojo,fijn dat je van de pijn af bent!Geniet van je mooie borsten (niet

dat ze daarvoor niet mooi waren hoor ) en veel sterkte met het

verwijderen van de hematoom!
Dag allemaal!

Ik ben intussen voor consult bij de PC geweest.

Kliniek ziet er goed uit, goed gevoel, ruime tijd voor het beantwoorden van mijn vragen. Al met al erg tevreden!

Ik word 17 november geopereerd en ga waarschijnlijk terug naar een cup C. Heel spannend allemaal!

Ik wil jullie allen bedanken voor jullie reacties en zal weer een berichtje posten als het allemaal een beetje achter de rug is!

Liefs Mirte
Heel veel succes Mirte!
Veel succes Mirte!
Hallo allemaal!

Nou, de operatie is achter de rug. Ik ben de 17de geopereerd, alles is goed gegaan en alles ziet er heel rustig uit.

Erg mooi geworden en de littekens vallen me erg mee! Geen bloed uit de wonden, alles mooi droog en rustig. Ik had verwacht dat ik veel gehavender zou zijn dan ik ben!

Daar komt dan ook nog bij dat ik eigenlijk vrijwel geen pijn heb en ook het gevoel dat ik bijna alles al wel kan?

Iemand ervaring hiermee?

Groetjes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven