buikoperatie

zaterdag 30 oktober 2010 om 18:51
Het gaat goed met mij. Lichamelijk ben ik weer helemaal okee. Sporten en dergelijke doe ik weer als vanouds. Alleen als ik heel moe ben of niet lekker, voel ik mijn buikspieren nog weleens. Vooral één bepaalde buikspier, die gelijk na de operatie al het meest gevoelig was.
Ik moet zeggen dat ik emotioneel wel last heb gehad. Het heeft me toch meer aangegrepen dan ik had verwacht, het definitief geen moeder worden. Gelukkig heb ik dit jaar wel een heel leuk en lief oppaskindje gekregen En soms vind ik het een raar idee dat er voor een vrouw toch heel essentieel orgaan mist in mijn lijf.
Maar het niet meer ongesteld zijn, en niet meer al dat gedoe met die heftige bloedingen is wel heerlijk inderdaad! Zo gemakkelijk om nu dagjes weg te kunnen plannen zonder erbij na te hoeven denken of dit wel kan. En niet meer die hele tas met maandverband en tampons en schoon ondergoed mee. Wat dat betreft is het wel echt een bevrijding.
Hoe gaat het nu met jou Coebergh?
Ik moet zeggen dat ik emotioneel wel last heb gehad. Het heeft me toch meer aangegrepen dan ik had verwacht, het definitief geen moeder worden. Gelukkig heb ik dit jaar wel een heel leuk en lief oppaskindje gekregen En soms vind ik het een raar idee dat er voor een vrouw toch heel essentieel orgaan mist in mijn lijf.
Maar het niet meer ongesteld zijn, en niet meer al dat gedoe met die heftige bloedingen is wel heerlijk inderdaad! Zo gemakkelijk om nu dagjes weg te kunnen plannen zonder erbij na te hoeven denken of dit wel kan. En niet meer die hele tas met maandverband en tampons en schoon ondergoed mee. Wat dat betreft is het wel echt een bevrijding.
Hoe gaat het nu met jou Coebergh?
zaterdag 30 oktober 2010 om 20:52
zaterdag 30 oktober 2010 om 20:54
quote:coeberghmetijs schreef op 30 oktober 2010 @ 15:37:
Verana,gefeliciteerd dat je al een jaar verlost bent van het baarmonster
Fijn is dat he dat je gewoon geen pijn meer hebt en niet al dat gesodemieter met maandverband,tampons oid.
Ik hoop dat het bij jou ook zo goed gaat.
hoi
ik hoop ook dat het beter gaat
Verana,gefeliciteerd dat je al een jaar verlost bent van het baarmonster
Fijn is dat he dat je gewoon geen pijn meer hebt en niet al dat gesodemieter met maandverband,tampons oid.
Ik hoop dat het bij jou ook zo goed gaat.
hoi
ik hoop ook dat het beter gaat
zondag 31 oktober 2010 om 14:14
quote:sylvia35 schreef op 30 oktober 2010 @ 20:52:
[...]
hoi
nee mijn baarmoeder gaat er niet vrijwillig uit
heb helaas geen andere keuze
Dat maakt in principe toch niet uit? De topictitel zegt in dit geval niet alles. Lees het topic in zijn geheel maar eens na.
De ervaring van de operatie en het herstel is er voor iedereen die meeschrijft op dit soort topics. Juist als je erg tegen de operatie opziet, heb je veel aan de ervaringen van anderen.
Sterkte!
[...]
hoi
nee mijn baarmoeder gaat er niet vrijwillig uit
heb helaas geen andere keuze
Dat maakt in principe toch niet uit? De topictitel zegt in dit geval niet alles. Lees het topic in zijn geheel maar eens na.
De ervaring van de operatie en het herstel is er voor iedereen die meeschrijft op dit soort topics. Juist als je erg tegen de operatie opziet, heb je veel aan de ervaringen van anderen.
Sterkte!
maandag 1 november 2010 om 12:22
quote:wuppie schreef op 31 oktober 2010 @ 14:14:
[...]
hoi
ik heb het topic doorgelezen
kan er heel veel uithalen .
donderdag is het al zo ver,krijg alleen nog wat aanvullend onderzoek woensdag,en moet mij donderdag om 7 uur melden in het zh dus ben optijd aan de beurt
groetjes sylvia
Sterkte!
[...]
hoi
ik heb het topic doorgelezen
kan er heel veel uithalen .
donderdag is het al zo ver,krijg alleen nog wat aanvullend onderzoek woensdag,en moet mij donderdag om 7 uur melden in het zh dus ben optijd aan de beurt
groetjes sylvia
Sterkte!
zaterdag 13 november 2010 om 17:06
donderdag 18 november 2010 om 18:01
8 november ben ik uit het ziekenhuis gekomen
afgelopen maandag lag ik er weer in had een na bloeding dat was echt heftig gelukkig was het niet nodig om te hechten ze hebben het afgewacht tot de dag erna toen was het gelukkig minder,het is gebleken dat zich tijdens de operatie veel bloed heeft verzameld in de buik,en dat moet een uitweg vinden,had nog nooit zoveel bloed gezien daar is een bevalling niks tegen,maar gelukkig heb ik het achter de rug en gaat het beetje bij beetje steeds beter.
xxx sylvia
afgelopen maandag lag ik er weer in had een na bloeding dat was echt heftig gelukkig was het niet nodig om te hechten ze hebben het afgewacht tot de dag erna toen was het gelukkig minder,het is gebleken dat zich tijdens de operatie veel bloed heeft verzameld in de buik,en dat moet een uitweg vinden,had nog nooit zoveel bloed gezien daar is een bevalling niks tegen,maar gelukkig heb ik het achter de rug en gaat het beetje bij beetje steeds beter.
xxx sylvia
vrijdag 19 november 2010 om 19:24
quote:annemie800 schreef op 18 november 2010 @ 23:18:
Jeetje sylvia , dat klinkt heftig. Ik kan me voorstellen dat je je nog wel heel slap zal voelen na zoveel bloedverlies. Gelukkig dat het nu wat beter gaat, Rustig aan doen hoor, neem je tijd.
hoi
bedankt voor je steun
het komt goed.heb gezinszorg 2 keer per week dat is wel fijn
volgende week eens proberen om mijn dochter van school af te halen
zoiets moet je toch rustig opbouwen groetjes,syvia
Jeetje sylvia , dat klinkt heftig. Ik kan me voorstellen dat je je nog wel heel slap zal voelen na zoveel bloedverlies. Gelukkig dat het nu wat beter gaat, Rustig aan doen hoor, neem je tijd.
hoi
bedankt voor je steun
het komt goed.heb gezinszorg 2 keer per week dat is wel fijn
volgende week eens proberen om mijn dochter van school af te halen
zoiets moet je toch rustig opbouwen groetjes,syvia