Gezondheid alle pijlers

Buikpijn, baarmoeder?

08-05-2016 08:56 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gister heb ik sinds de bevalling nu een maand geleden geprobeerd seks te hebben. Dat lukte nog niet echt. De penis paste er niet in???? ik heb met wat handwerk wel een orgasme gehad. Sinsdien heb ik buikpijn. Ik denk dat het mijn baarmoeder is. Een zeurende, constante pijn die steeds erger wordt. Ook voel ik druk op de anus. Is dit herkenbaar voor anderen? Is het normaal zo na de bevalling? Als het aanhoud bel ik morgen even met de ha.
Ik denk dat het te vroeg geweest is.

Staat er niet zo een 6 weken voor?
Ik herken t wel. Er staat ook 6 weken herstel voor. Ze adviseren trouwens om tot die 6 weken een condoom te gebruiken ivm infectiegevaar.
Dat klopt, ik heb het overlegd met de vk en die zei dat het wel kon, zonder forceren als ik niet meer vloeide en me er goed bij zou voelen. We hebben condoom gebruikt. Maar ook de vingers en die waren niet beschermd. Beetje bang dat het misschien geinfecteerd is daardoor.
Was je misschien gespannen omdat t je eerste keer na de bevalling was? Ik vond dat ook spannend hoor.
Ja dat wel! Ik denk dat het daarom ook niet goed lukte. Maar lijkt me dat dat wel weg zou trekken. Deze pijn wordt erger.
Dat je bm samenkrampt door een orgasme is wel normaal maar dat je er nu nog last van hebt lijkt me niet normaal. Misschien morgen alsnog even de ha bellen.
Ja als het blijft ga ik dat ook doen.

Hopelijk trekt het nog weg. En toch nog maar even wachten dan voorlopig met sex.
Eerste orgasme na de bevalling gaf me ook wat buikpijn. Heb ooit gelezen dat een baarmoeder 17 dagen na de bevalling weer geheeld is dus voor een infectie zou ik me niet zo druk maken.

Als je echt pijn hebt zou ik de VK of dokter bellen, ook als het een lichte lang aanhoudende pijn is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven