Gezondheid alle pijlers

buikpijn bij staan

25-06-2014 15:35 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik heb laatste tijd erg vaak last van buikpijn. Soms ben ik dan gewoon aan de diaree. Toen ik nog aan de pil was had ik wekelijks diaree maar nu ik spiraaltje heb heb ik daar geen last meer van. Maar wel vaak van die vage buikpijn klachten. Nu moest ik straks voor mijn werk 2 x 2 uur staan. De eerste keer dat ik dit deed vandaag kreeg ik constant steken in mijn buik. Het gebied boven de navel. Toen ik hiermee klaar was en ik daarna gezeten had was het weer over. Bij de 2e ronde ben ik er eerder mee gestopt omdat ik het van de pijn echt niet meer vol hield. Mijn collega zei later dat het leek alsof ik op het punt stond om flauw te vallen. Mijn buik voelde ook hard op dat moment en alleen al licht aanraken deed me steken bezorgen. Weet iemand wat dit zou kunnen zijn. heb geen

zin om meteen naar de dokter te lopen kom er al te veel.

even nog een update. Net wezen sporten werd er meten misselijk van. Ook is mijn buik helemaal opgezet en gespannen (lijkt wel aslof ik 4 maanden zwanger ben) en nee ben niet zwanger. Iemand een idee hoe je van dat opgeblazen af komt? Ik ben in een jaar tijd 11 kilo afgevallen en was zo blij met mijn minder dikke buik op dit moment haat ik mijn buik echt :(
Misschien ligt het aan je spiraaltje? Zou toch wel de HA bellen en kijken wat hij/zij zegt.
spiraaltje zou goed moeten zitten. De pijn zit ook een heel stuk hoger dan dat mijn spiraaltje zit denk elf niet dat het ermee te maken heeft. Vind mijn uik wel erg opgezet.
Ik zou deze klachten wel serieus nemen en ermee naar de dokter gaan. Misschien is het een blindedarm ontsteking....

Wil je niet onnodig bang maken, hoeft het natuurlijk niet te zijn, maar een bezoekje aan de HA is zo gepland en daar zijn ze tenslotte voor. Je kan natuurlijk ook de klachten voorleggen aan de assistent van de huisarts. Vaak kunnen zij ook een goede risico-inschatting maken.
blindedarm zit veel lager dan waar ik de pijn heb. ik heb zelf meer het idee dat het iets onschuldigs is en hoop eigenlijk dat het met 1 of ander huis tuin en keuken middeltje over gaat
Het zouden best je darmen kunnen zijn, en ik denk dat de huisarts dat wel kan voelen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven