Buikpijn / rugpijn
donderdag 1 april 2010 om 21:35
Hallo!
Ik heb al een paar dagen last van een zeurende buikpijn.. Het zit aan de onderkant van mijn buik aan de zijkant. Het is voornamelijk links maar trekt soms ook door naar rechts. Het is te vergelijken met menstruatiepijn alleen heb ik nu ook af en toe steekjes. Daarbij heb ik ook last van mijn onderrug. Ik heb geen koorts en de pijn is niet ondragelijk maar wel heel vervelend!
Zwanger ben ik niet.... Wie weet wat dit kan zijn?
Ik heb al een paar dagen last van een zeurende buikpijn.. Het zit aan de onderkant van mijn buik aan de zijkant. Het is voornamelijk links maar trekt soms ook door naar rechts. Het is te vergelijken met menstruatiepijn alleen heb ik nu ook af en toe steekjes. Daarbij heb ik ook last van mijn onderrug. Ik heb geen koorts en de pijn is niet ondragelijk maar wel heel vervelend!
Zwanger ben ik niet.... Wie weet wat dit kan zijn?
donderdag 1 april 2010 om 23:19
Tja de reacties zijn inderdaad een beetje flauw, maar wel begrijpelijk. Als je rug-/buikpijn hebt, dan kan het echt van alles zijn. En ook al hebben we wel eens zoiets meegemaakt, bij jou kan het goed iets anders zijn. Ga inderdaad gewoon naar de dokter, neem ochtendurine mee. De dokter gaat waarschijnlijk je buik betasten, erop drukken, misschien wat bloed afnemen en kan dan een diagnose stellen. Dat kunnen wij hier helaas niet.
Het is overigens wel fijn om hier je ei kwijt te kunnen, maar tja, we zijn nou eenmaal geen medici...
Het is overigens wel fijn om hier je ei kwijt te kunnen, maar tja, we zijn nou eenmaal geen medici...
vrijdag 2 april 2010 om 09:15
Het zou een cyste aan je eierstok kunnen zijn, hoewel ik hoop van niet voor je. Het is trouwens inderdaad niet echt makkelijk zomaar een diagnose te stellen, wij zijn geen artsten en kunnen alleen uit eigen ervaring spreken.
Ik zou naar een arts gaan als het aanhoudt. En inderdaad gezondheidsplein.nl is een goeie site, alleen heb je dan ook het risico dat je je vanalles in je hoofd haalt en je voor niets zorgen maakt.
Sterkte ermee!
Ik zou naar een arts gaan als het aanhoudt. En inderdaad gezondheidsplein.nl is een goeie site, alleen heb je dan ook het risico dat je je vanalles in je hoofd haalt en je voor niets zorgen maakt.
Sterkte ermee!