Gezondheid alle pijlers

Buikpijn / rugpijn

01-04-2010 21:35 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!

Ik heb al een paar dagen last van een zeurende buikpijn.. Het zit aan de onderkant van mijn buik aan de zijkant. Het is voornamelijk links maar trekt soms ook door naar rechts. Het is te vergelijken met menstruatiepijn alleen heb ik nu ook af en toe steekjes. Daarbij heb ik ook last van mijn onderrug. Ik heb geen koorts en de pijn is niet ondragelijk maar wel heel vervelend!

Zwanger ben ik niet.... Wie weet wat dit kan zijn?
quote:Josje23 schreef op 01 april 2010 @ 21:35:

Wie weet wat dit kan zijn?

Zie je topictitel en je weet wat het is.

Als je ook nog wilt weten waar het door komt zul je toch echt naar de dokter moeten gaan.
Ik gok buik en rugpijn. Ga naar de dokter.
Tis vast iets met mosterd....
Bedankt voor de serieuze reacties... Naar de dokter ga ik ook, maar was benieuwd of iemand het herkende..
Schijnzwanger?

't is wel weer lente...
Blaasontsteking? Ik zou in ieder geval je ochtendurine meenemen naar de HA.
Ik denk dat iedereen het wel herkent. Iedereen heeft wel eens buikpijn/rugpijn gehad.
Mazou, bedankt voor je reactie. Ik heb geen last bij het plassen, dus het lijkt me sterk dat het een blaasontsteking is..
Echt Josje , lees je OP nu zelf nog eens. Hoe vaag kun je zijn.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Een blaasontsteking hoeft geen zeer te doen met plassen.
quote:dangeensuus schreef op 01 april 2010 @ 21:57:

Een blaasontsteking hoeft geen zeer te doen met plassen.Idd. En het kan ook een nierbekkenontsteking zijn.
Een nierbekkenontsteking geeft geen steekjes maar helse pijn en hoge koorts. Braken en doodziek zijn...
quote:dangeensuus schreef op 01 april 2010 @ 22:02:

Een nierbekkenontsteking geeft geen steekjes maar helse pijn en hoge koorts. Braken en doodziek zijn...

Nou, dan kunnen we die optie denk ik wegstrepen.

Nierbekkenontsteking
Ik dacht dat je dan last moest hebben bij het plassen. Dan is urine meenemen wel verstanding. Een nierbekkenontsteking hoort koorts bij dus dat is onwaarschijnlijk.

Nouschi, ik vind mijn topic niet echt onduidelijk. Ik maak me gewoon ongerust en vroeg me gewoon af of iemand de symptomen herkende. Zo raar is dat toch niet? Ik vind de meeste reacties nogal flauw..
quote:dangeensuus schreef op 01 april 2010 @ 22:02:

Oh, foutje dan. Tja ik ben ook maar een nep huisarts eigenlijk.

Ik dacht ik gooi eens een balletje op!
Josje23:

Hier kun je je symptomen invullen en dan kijken wat eruit komt.

http://www.gezondheidsple ... checker/278/buikpijn.html

Maar alsnog wel naar de HA gaan he!
Ik zou die optie niet wegstrepen, wij zijn geen artsen en mijn glazen bol staat ingepakt op de kast
En mag ik ook even tussendoor roepen dat ik de zelf diagnose-sites echt de slechtste uitvinding ooit vind? Ik vind het griezelig als mensen zelf gaan "dokteren" en dus niet naar een huisarts gaan omdat op de site stond dat het wel eens een steenpuist kon zijn ipv een melanoom, om maar een extreem voorbeeld te noemen.
Niet pinnig bedoeld naar jou hoor Mazou, vind het lief dat je zoekt voor TO
Dikke darm denk ik. Lekker een warme kruik in je rug in bed. Gaat helemaal ontspannen.
Misschien is het gewoon een dikke drol die je dwars zit, oftewel obstipatie.... maar ja, je bent zo vaag dat je ook een enorm gezwel in je buik kunt hebben ofzo... Wat wil je horen? Dat je glutennintolerant bent? dat je Crohn hebt? je eisprong? Dat je een hernia hebt? Dat je een blaasontsteking hebt? Dat je chlamydia hebt? endometriose?

Kan allemaal met rug en buikpijn...... Gewoon naar je dokter gaan als je het vervelend vindt of je zorgen maakt.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
je ei springt
quote:Josje23 schreef op 01 april 2010 @ 21:48:

Bedankt voor de serieuze reacties... Naar de dokter ga ik ook, maar was benieuwd of iemand het herkende..Ik heb het ook 2 dagen in de maand als ik ongesteld geworden ben. Is dat het niet gewoon?
Candy dat is het niet want ik ben niet ongesteld.. En me eisprong is het niet want zit niet in die periode van mijn cyclus...

Singala ik kan mijn klachten ook moeilijk uitleggen. Het is een onzettend vermoeiend gevoel in mijn buik en rug en het voelt niet oke, vandaar mijn vraag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven