Buikpijn / rugpijn
donderdag 1 april 2010 om 21:35
Hallo!
Ik heb al een paar dagen last van een zeurende buikpijn.. Het zit aan de onderkant van mijn buik aan de zijkant. Het is voornamelijk links maar trekt soms ook door naar rechts. Het is te vergelijken met menstruatiepijn alleen heb ik nu ook af en toe steekjes. Daarbij heb ik ook last van mijn onderrug. Ik heb geen koorts en de pijn is niet ondragelijk maar wel heel vervelend!
Zwanger ben ik niet.... Wie weet wat dit kan zijn?
Ik heb al een paar dagen last van een zeurende buikpijn.. Het zit aan de onderkant van mijn buik aan de zijkant. Het is voornamelijk links maar trekt soms ook door naar rechts. Het is te vergelijken met menstruatiepijn alleen heb ik nu ook af en toe steekjes. Daarbij heb ik ook last van mijn onderrug. Ik heb geen koorts en de pijn is niet ondragelijk maar wel heel vervelend!
Zwanger ben ik niet.... Wie weet wat dit kan zijn?

donderdag 1 april 2010 om 22:06
Ik dacht dat je dan last moest hebben bij het plassen. Dan is urine meenemen wel verstanding. Een nierbekkenontsteking hoort koorts bij dus dat is onwaarschijnlijk.
Nouschi, ik vind mijn topic niet echt onduidelijk. Ik maak me gewoon ongerust en vroeg me gewoon af of iemand de symptomen herkende. Zo raar is dat toch niet? Ik vind de meeste reacties nogal flauw..
Nouschi, ik vind mijn topic niet echt onduidelijk. Ik maak me gewoon ongerust en vroeg me gewoon af of iemand de symptomen herkende. Zo raar is dat toch niet? Ik vind de meeste reacties nogal flauw..
donderdag 1 april 2010 om 22:07
donderdag 1 april 2010 om 22:09
Josje23:
Hier kun je je symptomen invullen en dan kijken wat eruit komt.
http://www.gezondheidsple ... checker/278/buikpijn.html
Maar alsnog wel naar de HA gaan he!
Hier kun je je symptomen invullen en dan kijken wat eruit komt.
http://www.gezondheidsple ... checker/278/buikpijn.html
Maar alsnog wel naar de HA gaan he!

donderdag 1 april 2010 om 22:14
En mag ik ook even tussendoor roepen dat ik de zelf diagnose-sites echt de slechtste uitvinding ooit vind? Ik vind het griezelig als mensen zelf gaan "dokteren" en dus niet naar een huisarts gaan omdat op de site stond dat het wel eens een steenpuist kon zijn ipv een melanoom, om maar een extreem voorbeeld te noemen.

donderdag 1 april 2010 om 22:17
Misschien is het gewoon een dikke drol die je dwars zit, oftewel obstipatie.... maar ja, je bent zo vaag dat je ook een enorm gezwel in je buik kunt hebben ofzo... Wat wil je horen? Dat je glutennintolerant bent? dat je Crohn hebt? je eisprong? Dat je een hernia hebt? Dat je een blaasontsteking hebt? Dat je chlamydia hebt? endometriose?
Kan allemaal met rug en buikpijn...... Gewoon naar je dokter gaan als je het vervelend vindt of je zorgen maakt.
Kan allemaal met rug en buikpijn...... Gewoon naar je dokter gaan als je het vervelend vindt of je zorgen maakt.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
donderdag 1 april 2010 om 22:28
donderdag 1 april 2010 om 22:33