Gezondheid alle pijlers

Cecar Mensendieck

19-05-2014 08:56 4 berichten
Ivm. met m'n rug zal ik naar een Mensendieck therapeut.

Momenteel heb ik geen klachten, maar om nieuwe klachten te voorkomen.

Kan iemand mij zeggen, hoeveel afspraken gangbaar zijn, dit ivm. m'n verzekering.
Alle reacties Link kopieren
Check de polisvoorwaarden van jouw eigen verzekering.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
@Fame, waar het mij om gaat is dat als deze persoon aangeeft een X aantal behandeling te willen gaan doen, terwijl de helft ervan gangbaarder is, dan heb ik uit voorzorg liever die extra niet, (aangezien we nog maar in de eerste helft van het jaar zitten)

Ik ben met CM helemaal niet bekend en ken ook niemand in mijn omgeving die er geweest is. Kon met een snelle google ronde het gebruikelijke aantal keren ook niet vinden

Ben mij ervan bewust dat geen persoon gelijk is.

Maar als 5x gangbaar is en deze persoon wil er 20x van maken (ivm. met haar inkomsten) Dan is dat wel een verschil.
Alle reacties Link kopieren
Het is heel moeilijk te zeggen wat gangbaar is. Ik neem aan dat ze intake en onderzoek heeft gedaan en aan hand daarvan een inschatting van wat er nodig is. Bespreek het met je therapeut als je het in minder behandeling wilt doen. Zeker als het ter voorkoming van klachten is kun je vragen om de houdingsinstructie en een klein aantal effectieve oefeningen. Nadeel van minder behandelingen is vaak wel dat je zelf goed gemotiveerd moet blijven om te oefenen nadat je al gestopt bent met therapie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven