Gezondheid alle pijlers

chlamydia en hiv testen

13-04-2010 22:01 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames

Ben erg stom geweest heb onveilige sex gehad (one night stand) met een jongen die nogal losbandig is op gebied van sex

Het is nu precies twee weken geleden,en overmorgen ga ik naar mn huisarts voor de eerste testen (gonnorue en chlamydia).

Nu mijn punt is ik heb sinds gisteravond al last van buikpijnen en bloedverlies,dus ik ben erg bang dat ik dus besmet ben met chlamydia,maar dat is nog niet mn grootste angst...

Mijn grootste angst is namelijk de hiv test,daar ben ik echt doodsbang voor

Maar daarvoor moet ik nog 10weken wachten..

Ik maak mij ontzettend druk,want als je besmet bent met een soa heb je ook meer kans op hiv...

Mijn vraag is eigenlijk zijn er meiden hier die chlamydia hebben gehad,en kreeg je dan ook al 2 weken na besmetting al klachten?

En een andere vraag,kan je ook van de stress doorbraakbloedingen krijgen?

groetjes supershiva
Hoi supershiva,

Bedankt voor je mailtje waarin je me sterkte bij de huisarts wenst. Kom gistermiddag thuis van het werk, mail je een heel verhaal.. pats... laptop valt uit....en is nu stuk.... (er rust geen zegen op ons contact haha).. baal verschrikkelijk... staan foto's op van mijn man, brieven en andere dingen die ik niet graag kwijt ben.

Hier maar even int kort hoe het ging. Zaterdag ongesteld geworden, daardoor kon de huisarts niet onderzoeken, urine ingeleverd bij het lab (uitslag duurt enkele dagen) en terug naar de huisarts zodra het bloeden minder is. Kan volgens hem vanalles zijn -ook afwijkende cellen aan de baarmoederhals- zoals hij het voorzichtig noemde.

Hoe gaat het met jou verder? Klachten, nieuws?
hey !

ow jeetje wat vreselijk zeg dat je laptop uitgevallen is met alle fotos en brieven en andere dingen van je man...

Ow en dan jouw testen..ik hoop dat je je uitslag snel binnen hebt van je urineonderzoeken!

Pfff ik ben me een partijtje opgelucht ik heb de eerste serie testen van clamidya en gonnoreu en die waren negatief!!

pff niks ad hand wow ben zo blij!

nu de hiv hepatitus en lues testen nog maar de eerste geruststelling is binnen...
zow dames ik wil nog even vermelden dat mn hiv test (en hepatitis en syfillis )testen allemaal negatief zijn gelukkig heb ik niks!

Pff zeer opgelucht en geen onveilige acties meer van mij\

het is het gewoon niet waard...een avondje lol en dan 3maanden stress.
Wat een heerlijk gevoel lijkt me dat.. Nu kun je eindelijk je schouders laten zakken en ontspannen.. Hihi nu heb je er vast wel van geleerd?;)
quote:quattro35 schreef op 13 april 2010 @ 22:31:

[...]

Er zijn ongeveer 8 miljoen mannen in Nederland;

Ik meen dat er iets van 19.000 hiv lijders zijn (mannen én vrouwen);

Het overgrote deel van die negentien duizend is afkomstig uit één van de risico groepen: vooral homo's, junks, en mensen afkomstig uit regio's waar veel aids voorkomt, dus zwart Afrika e.d.

Als je zc neukt met iemand die hiv positief is, dan heb je (corrigeer mij svp als ik het mis heb) een kans van 1 op de 50 dat jij ook besmet raakt.

Al met al lijkt me het risico voor jou dus erg klein.

Je hebt gelijk. Dat zei mijn huisarts ook tegen mij (heb me laatst late testen, relatiedip gehad een tijd geleden en meerdere keren met een andere man naar bed geweest...). Dat laatste overigens uitgesproken naar mijn man toe, maar doodsbang geweest om - vooral hem- hiermee te hebben besmet.

Ik ken je angst. Het is ook heel spannend en eng, maar mijn huisarts stelde mij ook meteen gerust. Ik hoop dat bovenstaande je gemoed een beetje tot rust brengt. Gelukkig kunnen ze na 2 dagen al zien of je besmet bent (los van de incubatietijd van 3-9 maanden).

Succes!!
O TO, zie nu dat alles helemaal goed is!! Fijn voor je!!!!!

Het is wel een les he? Vond ik wel in ieder geval...
Ik ben seropositief sinds mijn 18de en ben nu 36. Mijn zoon (5) heeft een ontwikkelingsachterstand. Je ziet een jongen die heel klein is praat alsof hij 3 is. Na de geboorte heeft ie 6 weken lang medicijnen gekregen. in de medische literatuur heb ik studies gevonden waaruit het blijkt dat nevirapine, azt en 3tc tasten de hersens en de spieren aan. Nu is mijn kind wel hiv-negatief maar de prijs is leven als een plant. Ik ga die dokters voor de rechter slepen en laten boeten voor de errnstige schade dat ze aan mijn kind hebben veroorzaakt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven