Gezondheid alle pijlers

chlamydia ik wel en hij niet

20-07-2011 17:41 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi ik had een vraagje ik ga zo iets 9 maanden met me vriend en kwam ineens met klachten dikke buik en raare lachtjes je weet hoe het gaat onlang heb ik me laten testen en bleek dat ik chlamydia had en bleek dat mijn vriend 2 jaar geleden het ook heeft gehad maar er wel van af was ik ben net ook klaar met de pillen maar ik vindt het nu raar want hij heeft ze eigen nu ook laten testen en vandaag antwoord gehad en bleek dat hij niks heeft dus nu snap ik er niks meer van en heb het ook nog nooit gehad en dit is echt nieuw voor mij wat moet ik hier meer en zijn er antwoorden te geven op deze vraag ?
?
Dikke buik raare lachtjes??

Nee vertel hoe gaat dat...
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Ben je vreemd gegaan?
Geen recept meegekregen voor hem?
Best cool zo'n lange zin....
Holy run on sentence Batman!
Misschien dat het een tijd besmettelijk blijft en dat hij dus alleen jou heeft besmet. Feit dat je een soa hebt is natuurlijk niet goed.. Zorg dat je beter beschermd bent, want een volgende keer is het misschien HIV???!
Als je die zin in 1 keer uitspreekt, dan moet je daarna aan het zuurstof.
Chlamydia is een infectie die je lichaam ook zelf kan opruimen. Dus je vriend kan het onder de leden hebben gehad, maar het snel weer kwijtgeraakt zijn omdat zijn immuunsysteem het snel weer verwijderde. Ondertussen heeft hij wel jou kunnen besmetten. Of jij was drager, maar je gaf niet genoeg bacteriën af aan hem om hem echt te besmetten. Of een van jullie heeft een antibioticakuur gehad die het uitroeide...

Zo raar is het niet, een partner wel besmet en de ander niet. Vraag maar aan je huisarts.
Poehhh, ben buiten adem na zo'n lange zin.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Haha, Bommi. We dachten zo ongeveer hetzelfde!

*sorry voor off-topic*
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Je vriend kan ook voor iets anders een antibiotica kuur hebben gehad waardoor hij het niet meer heeft.
Euhm...fijn dat je in 1 zin hebt willen verwoorden wat je problem is. Alleen: ik snap echt niet wat je vraag is!
Sjeez, communiceer jij écht altijd zo???

Ontopic: waarom stel je deze vraag niet aan je huisarts?
Interpunctie maakt je verhaal een stuk leesbaarder.
Me vriend, mijn vriend, het is eigenlijk best moeilijk om je verhaal duidelijk op te schrijven.

Maar als je het woord chlamydia op google had ingetikt had je deze hele duidelijke site met alle antwoorden gevonden.

http://mens-en-gezondheid ... chtsziekte-chlamydia.html
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Huuuuuhhhh???
nee
Uhoh, ik heb ook een raar lachje. Nooit geweten dat dat een symptoom was van Chlamydia Morgen maar even langs de huisarts voor een testje.
quote:Friezin71 schreef op 20 juli 2011 @ 19:28:

Uhoh, ik heb ook een raar lachje. Nooit geweten dat dat een symptoom was van Chlamydia Morgen maar even langs de huisarts voor een testje.Ah joh, zolang er nog niks mis is met je schrijfvaardigheid, zou ik me nog geen zorgen maken hoor.
Wat is dit nou voor vage praat, ik snap er weinig van.

Vreemd gegaan?

Wat wil je nou weten van ons dan? Vraag het de huisarts dan hoe dat kan..
Ik had een dikke buik... Toen kreeg ik een kind. Belachelijk dat ze me met die symptomen niet getest hebben op een SOA!
Volgens mij moet je bij chlamydia de partner mee behandelen.
bij rare lachjes denk ik idd meteen aan SOA's

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven