Gezondheid alle pijlers

chlamydia ik wel en hij niet

20-07-2011 17:41 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi ik had een vraagje ik ga zo iets 9 maanden met me vriend en kwam ineens met klachten dikke buik en raare lachtjes je weet hoe het gaat onlang heb ik me laten testen en bleek dat ik chlamydia had en bleek dat mijn vriend 2 jaar geleden het ook heeft gehad maar er wel van af was ik ben net ook klaar met de pillen maar ik vindt het nu raar want hij heeft ze eigen nu ook laten testen en vandaag antwoord gehad en bleek dat hij niks heeft dus nu snap ik er niks meer van en heb het ook nog nooit gehad en dit is echt nieuw voor mij wat moet ik hier meer en zijn er antwoorden te geven op deze vraag ?
Ik heb een dikke buik en lach als een paard volgens me vent, dus moet ik mij nu zorgen maken??
Frankly my dear, I don"t give a damn
Ik krijg sterk de indruk dat jouw vriend zich niet heeft laten testen, maar gewoon zei dat hij niets heeft om er vanaf te zijn.
Ik denk dat je zwanger bent TO.
Ja, bban een drieling.
quote:lies_lies schreef op 20 juli 2011 @ 17:50:

Chlamydia is een infectie die je lichaam ook zelf kan opruimen. Dus je vriend kan het onder de leden hebben gehad, maar het snel weer kwijtgeraakt zijn omdat zijn immuunsysteem het snel weer verwijderde. Ondertussen heeft hij wel jou kunnen besmetten. Of jij was drager, maar je gaf niet genoeg bacteriën af aan hem om hem echt te besmetten. Of een van jullie heeft een antibioticakuur gehad die het uitroeide...

Zo raar is het niet, een partner wel besmet en de ander niet. Vraag maar aan je huisarts.

Mijn vrouw heeft zich laten testen na klachten van veel buikpijn.

Ze heeft te horen gekregen chlamydia te hebben.

Bovenstaand verhaal over dat je lichaam het zelf kan opruimen is volgens de huisarts echt onzin. Ik heb me namelijk laten testen en heb het niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven