Gezondheid alle pijlers

Chlorella Vital tabletten

26-08-2009 09:32 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, wie heeft er ervaring met de Chlorella Vital tabletten?

Groetjes Fleur
Misschien helpt het als je even uitlegt waarom je dat wilt weten
Hihi, is misschien inderdaad wel handig, ik heb zelf erge last van mijn darmen(obstipatie dan weer diarree) en een onrustige huid, heb er positieve dingen over gelezen, dat het zuiverend zou werken en ontgiftend en dus voor meerdere dingen goed zou zijn? Is er iemand hier die er ervaring mee heeft?
Heb je dit advies van de dokter gekregen,of gelezen dat dit goed is voor de darmen?

Heb je je laten onderzoeken op een allergie(tarwe?) Geen ervaring met chorella taletten,maar misschien wel andere mensen op dit forum.
Ik ben uitgebreid onderzocht, geen allergie voor tarwe, de medicijnen die ik van de dokter hebben gehad werken tijdelijk maar heb er veel bijwerkingen van en je mag het niet te lang gebruiken(movicolon) ik heb hier zelf over gelezen dat dit goed voor je darmen zou zijn en reinigend zou werken, vandaar mijn vraag of er iemand ervaring mee heeft.
Meen me te herinneren dat Elninjoo ze gebruikt. En volgens mij slikken Annemarie Postma-addicten ze ook. Misschien is het wat om je vraag in dat topic voor te leggen. Zie: hier.
Ik heb een tijdje de Chlorella-pillen geslikt van het Kruidvat. Ik slikte ze voor de energie (had toendertijd Pfeiffer).

Het enige wat ik merkte was dat mijn energie-level omhoog schoot, maar voelde me er ook een beetje hyper door.
Hey meiden,

Bedankt voor jullie reacties, ik ga het gewoon maar eens uitproberen, ik laat me ook nog wel informeren bij de apotheek.

Groetjes fleur
Ik gebruik het al ruim een jaar en ik ben positief.

Je moet geen wonderen verwachten maar mijn stoelgang is wel verbeterd, voorheen sloeg ik nog weleens een dag over maar nu niet meer. Ook lijk ik wel wat meer energie te hebben dan als ze niet slik maar ik gebruik ze vooral als aanvulling op mijn voeding. Het is bijvoorbeeld rijk aan ijzer en dat komt niet zoveel in mijn voeding voor. Niet dat het echt heel veel bevat maar toch, alle beetjes zijn meegenomen.

Voorheen slikte ik er 6 's morgens en 6 's avonds, nu wat minder. Voor meer energie werkte Spirulina van Dr. Rohrer beter! Die gebruik ik er nu af en toe naast.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven