Concentratie problemen na bevalling
dinsdag 7 februari 2017 om 15:27
dinsdag 7 februari 2017 om 15:35
Mijn kinderen zijn inmiddels 7, 4 en 2,5. Ik zal het je laten weten wanneer het opknapt, oké?
Beetje flauw maar het gaat sinds een half jaar echt weer uitstekend omdat ik sinds die tijd ongeveer structureel door kan slapen. Wel altijd heel vroeg op maar dat kan nu ook niet veel meer schelen. Ik heb nu weer reserves. Wel blijft je aandacht altijd verdeeld met kinderen al is dat natuurlijk op het werk minder aan de orde omdat ze daar fysiek niet aanwezig zijn. Ook dat is iets waar je in groeit en aan went.
Beetje flauw maar het gaat sinds een half jaar echt weer uitstekend omdat ik sinds die tijd ongeveer structureel door kan slapen. Wel altijd heel vroeg op maar dat kan nu ook niet veel meer schelen. Ik heb nu weer reserves. Wel blijft je aandacht altijd verdeeld met kinderen al is dat natuurlijk op het werk minder aan de orde omdat ze daar fysiek niet aanwezig zijn. Ook dat is iets waar je in groeit en aan went.
dinsdag 7 februari 2017 om 15:40
dinsdag 7 februari 2017 om 15:42
Ik had het al vanaf mijn zwangerschap. Kind is nu 1,4 en heb het nog steeds. Het knapte wel iets op toen ik stopte met borstvoeding. Ik ga er vanuit dat het de komende jaren zo blijft (we willen graag nog meer kinderen) en pas stopt als de jongste 10 is ofzo. Of misschien wel voor altijd. Geen idee. Wat ik wel ook merk is dat mijn reactiesnelheid, creativiteit en mate waarin ik effectief kan werken in zeer korte tijd enorm zijn toegenomen haha.
dinsdag 7 februari 2017 om 15:52
Een jaar na de geboorte van mijn dochter had ik het idee dat ik qua concentratie en denkniveau weer op het niveau van voor de zwangerschap zat. Dochter sliep vanaf drie weken al door dus het lag niet aan gebroken nachten, maar echt aan hormonen. Negen maanden zwanger, negen maanden ontzwangeren is echt wel waar.