Condoom zoek in mij???
zaterdag 5 februari 2011 om 21:38
Gisteravond hebben mijn vriend en ik sex gehad en het condoom is zoek.
We hebben overal gezocht en ik weet zeker dat hij in mij zit.
Ik maak me zorgen misschien ben ik wel zwanger en het enge is dat ik het condoom er niet uit krijg. Ik voel hem zelfs niet meer.
net dacht ik hem te voelen, kan het zijn dat ik hem weg geduwd heb?
Ook voel ik nu een stekende pijn in mijn vagina, komt dit door al het gevoel en geduw toen ik opzoek was? Of is dit omdat het condoom er in zit.
Komt het er nog vanzelf uit, wat kan ik doen om hem eruit te krijgen zonder naar de huisarts te gaan want schaam me best wel.
We hebben overal gezocht en ik weet zeker dat hij in mij zit.
Ik maak me zorgen misschien ben ik wel zwanger en het enge is dat ik het condoom er niet uit krijg. Ik voel hem zelfs niet meer.
net dacht ik hem te voelen, kan het zijn dat ik hem weg geduwd heb?
Ook voel ik nu een stekende pijn in mijn vagina, komt dit door al het gevoel en geduw toen ik opzoek was? Of is dit omdat het condoom er in zit.
Komt het er nog vanzelf uit, wat kan ik doen om hem eruit te krijgen zonder naar de huisarts te gaan want schaam me best wel.
Tek time you gon fine ants belly
zaterdag 5 februari 2011 om 21:57
quote:Sunkissed81 schreef op 05 februari 2011 @ 21:54:
Thnx voor alle tips, de grappige plaatjes
Ik ga nu proberen hem eruit te krijgen in de douche, lukt dat niet dan maar morgen na een paar glazen wijn na de huisartsenpost gaan.vraag dan gelijk een verwijsbrief voor iets anders, want als je die glazen wijn nodig hebt...................
Thnx voor alle tips, de grappige plaatjes
Ik ga nu proberen hem eruit te krijgen in de douche, lukt dat niet dan maar morgen na een paar glazen wijn na de huisartsenpost gaan.vraag dan gelijk een verwijsbrief voor iets anders, want als je die glazen wijn nodig hebt...................
zaterdag 5 februari 2011 om 21:57
quote:Marels schreef op 05 februari 2011 @ 21:49:
Dus? Ik ben ook dik, maar liever met mijn benen wijd dan met een verdwaald stuk rubber in mijn doos blijven lopen.
Kom op zeg, niet alleen mensen met maat 36 hebben seks en het laatste waar zo'n verpleegster naar kijkt is naar jouw cellulitis. Daar zijn die mensen totaaaal niet mee bezig.Heel verstandig!
Dus? Ik ben ook dik, maar liever met mijn benen wijd dan met een verdwaald stuk rubber in mijn doos blijven lopen.
Kom op zeg, niet alleen mensen met maat 36 hebben seks en het laatste waar zo'n verpleegster naar kijkt is naar jouw cellulitis. Daar zijn die mensen totaaaal niet mee bezig.Heel verstandig!
zaterdag 5 februari 2011 om 22:00
quote:Marels schreef op 05 februari 2011 @ 21:43:
Waarom moet je je daarvoor schamen dan? Als het nou een komkommer was die je naar binnen geduwd had en kwijt was, zeg ik ja, terecht dat je je schaamt. Maar 't is maar een condoom hoor. Hebben ze heus vaker meegemaakt.
Och een komkommer maken we ook wel eens mee.
Hoewel, geen komkommer maar wel een winterpeen (in anus vast) en een appel een golfbal. Ach van alles eigenlijk.
Tampon en condoom komen ook wel eens voor en dat is nou niet iets om je voor te schamen inderdaad. Die hebben we er normaal gesproken zo uit hoor. Gewoon naar je huisarts, als je het echt heel erg eng vindt, kan een assistente (die gewend is uitstrijkjes te maken) ook nog wel even voor je kijken.
Waarom moet je je daarvoor schamen dan? Als het nou een komkommer was die je naar binnen geduwd had en kwijt was, zeg ik ja, terecht dat je je schaamt. Maar 't is maar een condoom hoor. Hebben ze heus vaker meegemaakt.
Och een komkommer maken we ook wel eens mee.
Hoewel, geen komkommer maar wel een winterpeen (in anus vast) en een appel een golfbal. Ach van alles eigenlijk.
Tampon en condoom komen ook wel eens voor en dat is nou niet iets om je voor te schamen inderdaad. Die hebben we er normaal gesproken zo uit hoor. Gewoon naar je huisarts, als je het echt heel erg eng vindt, kan een assistente (die gewend is uitstrijkjes te maken) ook nog wel even voor je kijken.
zaterdag 5 februari 2011 om 22:00
Eerst aan de wijn? Dat klinkt wat ongezond. Mensch, je hebt een lijf net als iedereen, da's toch niks om je voor te schamen?
Denk je dan serieus dat wij als collega's onder elkaar bespreken wie van de bewoners de grootste piemel heeft of wie er tieten tot op de knieën of enorme vetkwabben heeft? Welnee, dat zie je niet eens, daar ben je totaal niet mee bezig.
Denk je dan serieus dat wij als collega's onder elkaar bespreken wie van de bewoners de grootste piemel heeft of wie er tieten tot op de knieën of enorme vetkwabben heeft? Welnee, dat zie je niet eens, daar ben je totaal niet mee bezig.
668, the neighbour of the Beast
zaterdag 5 februari 2011 om 22:02
Ik zou me toch echt drukker maken over Soa's, ongewenste zwangerschap, dan wat de huisarts van me denkt. Die man ziet me iedere drie jaar met mijn benen in de beugels.......
Want blijkbaar doe je dat ook niet.
Misschien het een en ander combineren
Soa test
Condoom verwijderen
Uitstrijkje
Dan heb je het allemaal maar gehad
Want blijkbaar doe je dat ook niet.
Misschien het een en ander combineren
Soa test
Condoom verwijderen
Uitstrijkje
Dan heb je het allemaal maar gehad
zaterdag 5 februari 2011 om 22:05
jawel hoor, de eerste krijg je bij 30
Nou ja, ik kan me best voorstellen dat je hier nou niet heel graag mee naar de HAP gaat. Wij zijn het condoom ook wel eens kwijtgeraakt in mij en dat is toch best wel kut, letterlijk. Ik heb het gelukkig uiteindelijk zelf weer terug gevonden, maar zat toen ook best in de rats
Nou ja, ik kan me best voorstellen dat je hier nou niet heel graag mee naar de HAP gaat. Wij zijn het condoom ook wel eens kwijtgeraakt in mij en dat is toch best wel kut, letterlijk. Ik heb het gelukkig uiteindelijk zelf weer terug gevonden, maar zat toen ook best in de rats
zaterdag 5 februari 2011 om 22:06
Ik zou je niet schamen hoor, ik heb het ook een keer gehad. Toen lag ik daar met mijn benen wijd na een woest balkonseksavontuur met toen vriend in de hotelkamer terwijl mijn vriend met een zaklantaarn (sjah) en een heel serieus gezicht dat condoom aan het zoeken was. Hij heeft hem wel gevonden (ik kon het zelf niet, ik dacht dat hij er niet inzat, zo diep zat het kennelijk) en eruit gehaald.
zaterdag 5 februari 2011 om 22:07
quote:Sunkissed81 schreef op 05 februari 2011 @ 21:54:
Ik ga nu proberen hem eruit te krijgen in de douche, lukt dat niet dan maar morgen na een paar glazen wijn na de huisartsenpost gaan.Wat denk je dat onaantrekkelijker is ---> A. dikke dijen met een blubberbips en striemen, of B. dikke dijen met een blubberbips, striemen, en een drankkegel?
Ik ga nu proberen hem eruit te krijgen in de douche, lukt dat niet dan maar morgen na een paar glazen wijn na de huisartsenpost gaan.Wat denk je dat onaantrekkelijker is ---> A. dikke dijen met een blubberbips en striemen, of B. dikke dijen met een blubberbips, striemen, en een drankkegel?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
zaterdag 5 februari 2011 om 22:09
zaterdag 5 februari 2011 om 22:19
A) je hoeft je nergens voor te schamen, een arts heeft wel wat beters te doen dan naar jouw lichaam kijken ( hij kijkt meer in je lichaam zeg maar )
kun je met je vinger niet tot je baarmoedermond komen? Hij moet daar waarschijnlijk zitten. Misschien heeft je vriend langere vingers en kan hij er beter bij. Gewoon zo diep mogelijk voelen en een beetje ronddraaien.
zaterdag 5 februari 2011 om 22:20
quote:citronella schreef op 05 februari 2011 @ 22:05:
Het is voor 50+, tenzij je zelf een medische reden hebt.
Maar standaard niet.
Maandagmorgen de huisarts bellen en vragen of je die dag nog lang mag komen (spoed)
Het is voor 50+, tenzij je zelf een medische reden hebt.
Maar standaard niet.
Maandagmorgen de huisarts bellen en vragen of je die dag nog lang mag komen (spoed)