Gezondheid alle pijlers

Condoom zoek in mij???

05-02-2011 21:38 85 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gisteravond hebben mijn vriend en ik sex gehad en het condoom is zoek.

We hebben overal gezocht en ik weet zeker dat hij in mij zit.

Ik maak me zorgen misschien ben ik wel zwanger en het enge is dat ik het condoom er niet uit krijg. Ik voel hem zelfs niet meer.

net dacht ik hem te voelen, kan het zijn dat ik hem weg geduwd heb?

Ook voel ik nu een stekende pijn in mijn vagina, komt dit door al het gevoel en geduw toen ik opzoek was? Of is dit omdat het condoom er in zit.

Komt het er nog vanzelf uit, wat kan ik doen om hem eruit te krijgen zonder naar de huisarts te gaan want schaam me best wel.
Tek time you gon fine ants belly
zou je schaamte toch maar eens opzij zetten en naar de HAP gaan.
Op je hurken gaan zitten en dan met een vinger voelen. Dan zou je hem moeten voelen. Hij kan niet echt veel kanten op.
eens, hup naar de HAP. Kun je meteen een morning after pil vragen.

Snap best dat je je een beetje opgelaten voelt, maar een zoekgeraakt condoom is echt minder genant dan mannen met hun leuter vacuum gezogen in de stofzuigerslang.

Of mensen met een flesje vast in hun kont.

(schijnt ook regelmatige kost bij de EHBO te zijn )
Kan je vriend niet proberen te voelen?
Waarom moet je je daarvoor schamen dan? Als het nou een komkommer was die je naar binnen geduwd had en kwijt was, zeg ik ja, terecht dat je je schaamt. Maar 't is maar een condoom hoor. Hebben ze heus vaker meegemaakt.
668, the neighbour of the Beast
mmm, het condoom kan nergens heen. Je vagina is als het ware een ´afgesloten ruimte´. De baarmoedermond zit namelijk dicht. Als je op je hurken gaat zitten moet je m kunnen vinden met twee vingers.

Maar een MAP is misschien wel slim...
Gewoon nog even flink doorduwen, en dan vervolgens goed diep in je oor poeren. Trek je hem zo tevoorschijn.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Je weet zeker dat hij een condoom om had?
Zo te lezen heeft TO heeft een erg ruime yoni
Misschien klinkt het raar maar ik heb nogal wat overgewicht en striemen op mijn dijen en schaam me om met mijn benen wijd daar te liggen, ben heel onzeker over mezelf. Weet dat ze dat wel vaker zien maarja toch...

Als ik hem er vanavond niet uitkrijg morgenvroeg toch maar de huisarstenpost bellen.

@ sam32 heb ik gedaan het gekke is dat ik niks voel.

@liesse heeft hij gisteren gedaan ook hij kon niks voelen, nu is hij er helaas niet.
quote:Celeone schreef op 05 februari 2011 @ 21:46:

Je weet zeker dat hij een condoom om had?Ja heel zeker. Ik heb hem zelf omgedaan.
quote:quattro35 schreef op 05 februari 2011 @ 21:46:

Zo te lezen heeft TO heeft een erg ruime yoni
Hij moet te voelen zijn als hij in je zit. Misschien even 1 been op de toiletpot en systematisch checken. Hij kan niet je baarmoeder in ofzo dus daar hoef je niet bang voor te zijn. Weet je zeker dat ie niet tussen de matrassen van het bed zit ofzo! Ik zou als ik jou was morgen naar de Etos gaan op het station en de morning after pil gaan halen, kost iets van 15 euro.

Die pijn komt denk ik echt van de stress en van het in paniek voelen.

Sterkte!
Dus? Ik ben ook dik, maar liever met mijn benen wijd dan met een verdwaald stuk rubber in mijn doos blijven lopen.

Kom op zeg, niet alleen mensen met maat 36 hebben seks en het laatste waar zo'n verpleegster naar kijkt is naar jouw cellulitis. Daar zijn die mensen totaaaal niet mee bezig.
Sorry TO, raak nu op dreef.

quote:Sunkissed81 schreef op 05 februari 2011 @ 21:46:

Als ik hem er vanavond niet uitkrijg morgenvroeg toch maar de huisarstenpost bellen.

Dan wordt het dus de morning after de day before the night-pil. Ofzo. Hoe dan ook: beetje laat. Je had hem vandaag ook al kunnen halen bij de drogist/apotheek.

En bij de HAP kijken ze echt niet op van overgewicht, striemen of een kwijtgeraakt condoom.

(Blijft wel vreemd dat je het zelf niet kunt voelen en vriend ook niet, maar laat de dokter daar maar antwoord op geven)
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Echt hoor, je figuur is het laatste waar je je druk om moet maken.
quote:Sunkissed81 schreef op 05 februari 2011 @ 21:47:

[...]

Ja heel zeker. Ik heb hem zelf omgedaan.En al die tijd vastgehouden?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Nou, dit is echt niets om je voor te schamen en jij ziet er vast stukken beter uit dan menig bejaarde dame die met intieme klachten bij de HA komt . Meid die hebben heus wel ergere dingen meegemaakt, overigens is dit helemaal niet erg hoor! HA zal blij zijn dat je condooms gebruikt! Maar de morningafterpil lijkt me geen overbodige luxe. En dat condoom kan niet verdwijnen in je lichaam. Hurken en een beetje persen en dan zou hij eruit moeten komen. Als hij inderdaad in je zit.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
TO, als je hem niet voelt, moet je morgen inderdaad maar even een afspraak maken op de HAP.

Zij kijken echt nergens van op hoor. En ik vind het helemaal niet zo raar.
Inderdaad, waarom schamen voor een condoom? Schamen doe je je voor rare seksuele uitspatting, zoals komkommers die in je doos blijven zitten of bierflesjes in je kont. Niet voor iets volstrekt normaals als een condoom en wat overgewicht.
Thnx voor alle tips, de grappige plaatjes

Ik ga nu proberen hem eruit te krijgen in de douche, lukt dat niet dan maar morgen na een paar glazen wijn na de huisartsenpost gaan.
Nou die glazen wijn zou ik niet doen. Je hebt toch geen alcohol nodig hiervoor? Echt serieus, zet je er overheen, dit is niet iets abnormaals.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven