Gezondheid alle pijlers

Condoom zoek in mij???

05-02-2011 21:38 85 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gisteravond hebben mijn vriend en ik sex gehad en het condoom is zoek.

We hebben overal gezocht en ik weet zeker dat hij in mij zit.

Ik maak me zorgen misschien ben ik wel zwanger en het enge is dat ik het condoom er niet uit krijg. Ik voel hem zelfs niet meer.

net dacht ik hem te voelen, kan het zijn dat ik hem weg geduwd heb?

Ook voel ik nu een stekende pijn in mijn vagina, komt dit door al het gevoel en geduw toen ik opzoek was? Of is dit omdat het condoom er in zit.

Komt het er nog vanzelf uit, wat kan ik doen om hem eruit te krijgen zonder naar de huisarts te gaan want schaam me best wel.
Tek time you gon fine ants belly
Uitstrijkje is vanaf je 30e hoor
quote:gemini2011 schreef op 05 februari 2011 @ 22:19:

A) je hoeft je nergens voor te schamen, een arts heeft wel wat beters te doen dan naar jouw lichaam kijken ( hij kijkt meer in je lichaam zeg maar )

B) kun je met je vinger niet tot je baarmoedermond komen? Hij moet daar waarschijnlijk zitten. Misschien heeft je vriend langere vingers en kan hij er beter bij. Gewoon zo diep mogelijk voelen en een beetje ronddraaien.

Dat voel je zelf niet eens goed.

Je vinger is toch korter dan een staafmixer als het goed is.
Vriendin van mij heeft dit ook meegemaakt. Het condoom heeft ze nooit weer gevonden, wel werd negen maanden later een prachtige zoon geboren.....
Beter een half motto....
@TO wat kan het jou schelen wat een arts/verpleger denkt die je eens in je leven ziet en die jou na 10 minuten vergeten is?
quote:Bim schreef op 05 februari 2011 @ 22:25:

Vriendin van mij heeft dit ook meegemaakt. Het condoom heeft ze nooit weer gevonden, wel werd negen maanden later een prachtige zoon geboren.....en het condoom is het raam uit gevlogen en er kwam een ooievaar voor terug?
quote:Bim schreef op 05 februari 2011 @ 22:25:

Vriendin van mij heeft dit ook meegemaakt. Het condoom heeft ze nooit weer gevonden, wel werd negen maanden later een prachtige zoon geboren.....werd het kind in een condoom geboren?
Persen!!
Als je morgen pas gaat zou ik niet zeggen dat het al vrijdag is gebeurd. Ik ben een keer op mijn schouder gevallen en wilde het een dagje aankijken, maar ging toch niet en toen zeiden ze bij de hap dat het geen spoed was omdat ik een dag had gewacht. Hij bleek zwaar gekneusd te zijn dus uiteindelijk wel geholpen maar weet niet meer hoe het gegaan is met de kosten, weet wel dat het een nare situatie was en ze overal moeilijk over deden, ook de kosten.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ksenija, uitstrijkje is echt wel vanaf 30. Volgens mij ben jij in de war met het bevolkingsonderzoek borstkanker, dat is geloof ik vanaf 50 (een mammografie dan, een uitstrijkje heeft dan niet zoveel zin ).
quote:Hangmat schreef op 05 februari 2011 @ 22:27:

[...]

werd het kind in een condoom geboren? Het condoom is never nooit niet terug gevonden. Deze jongen is nu bijna 14. Later kwamen er ook nog een broertje en zusje bij, ook condoomloos .
Beter een half motto....
Nou ksenija ik kan gewoon met mijn wijsvinger naar m'n baarmoedermond hoor. In niet opgewonden toestand is de vagina van een vrouw helemaal niet zo diep. En voor zover ik weet heb ik geen rare afwijkingen en heb gewoon normale handen. Geen kolenschoppen in ieder geval.
quote:Pammie schreef op 05 februari 2011 @ 22:29:

Ksenija, uitstrijkje is echt wel vanaf 30. Volgens mij ben jij in de war met het bevolkingsonderzoek borstkanker, dat is geloof ik vanaf 50 (een mammografie dan, een uitstrijkje heeft dan niet zoveel zin ).

Klopt. Uitstrijkje is elke 5 jaar vanaf je 30e.

En of je er wel of niet een 'moet' als je aan de pil gaat verschilt per arts.
Even naar de HAP. Je figuur krijgt pas echt een opdonder van negen maanden zwanger zijn en daarna bevallen.
MV, hiermee moet je wel uitkijken, want als je een morning afterpil nodig hebt, zeggen ze misschien wel dat je tot maandag moet wachten om die te halen als je zegt dat je vandaag seks hebt gehad. Ik zou er in dit geval niet over liegen.
Ga in therapie!
Lullig, TO. Wat anderen zeggen: gewoon naar de HAP bellen en late kijken ernaar.

Ik ben ook van 1981, dit jaar dus mijn eerste uitstrijkje. Maar ik zie er niet tegen op: er is al zo vaak wat inwendig bekeken bij mij... Vaginale schimmelinfecties die niet over gingen, inwendige echo's bij zwangerschappen, twee curettages met controles, ontsluiting voelen, bevallen, hechten, controle van de hechtingen, controle van het wondje wat niet dicht wilde... Tsja en dat allemaal zonder maat 36. Met striemen.

Jij kan het ook, echt.
Goh....dit doet me denken aan mijn allereerste keer.....toen was het condoom ook zoek! Toen ik even later nar de wc ging en moest persen vanwege een grote boodschap....hoorde ik: floeps...en vloog het condoom er uit!
quote:Sgaaaaaaaaaapie_returns schreef op 05 februari 2011 @ 22:06:

[...]

hmm is verplicht voor je met de pil begint volgens mijn huisarts en GynToen ik met de pil begon op m'n 16e nog niet hoor. Ik kreeg mijn eerste uitstrijkje ergens begin 20 toen ik 'n schimmelinfectie had en daarna alleen volgens bevolkingsonderzoek. En van de week ben ik voor 't eerst bij de gyn geweest, dus ook dat was niet verplicht voor de pil.
quote:dubiootje schreef op 05 februari 2011 @ 22:34:

MV, hiermee moet je wel uitkijken, want als je een morning afterpil nodig hebt, zeggen ze misschien wel dat je tot maandag moet wachten om die te halen als je zegt dat je vandaag seks hebt gehad. Ik zou er in dit geval niet over liegen.

precies, ze moeten wel goed weten dat de seks al langer geleden is geweest, want je hebt een grote kans dat de MAP niet werkt.

TO zou ook meteen doorverwijzing naar een abortuskliniek kunnen vragen, dan krijg je meteen een overtijdbehandeling.
En heb je hem al gevonden?

Je kunt natuurlijk ook een vaginale douche nemen(met zo'n ding wat daarvoor bestemd is). Als er dan niets uit komt, zal hij toch wel ergens anders zijn.

Je hoeft niet perse naar de HAP hiervoor. Hij komt er ook vanzelf wel weer uit hoor. Misschien ben je hem wel al verloren toen je naar het toilet ging.
ben je hier een beetje handig mee ?

Polygamie = intensieve vrouwhouderij
quote:Donkeyshot schreef op 06 februari 2011 @ 09:45:

ben je hier een beetje handig mee ?

[afbeelding]
Ik ben eens een stukje plastic van een tampon kwijt geweest (te snel ingebracht). De HA zei dat je lichaam lichaamsvreemde dingen vanzelf weer eruit werkt, en dat was zo! Alleen wordt je niet zwanger van een tamponplasticje natuurlijk.
Uitstrijkje is inderdaad vanaf 30, ik word over een paar maanden 30 en heb afgelopen vrijdag een voorlichtingstijdschrift gekregen over het bevolkingsonderzoek baarmoederhalskanker. Over een paar weken krijg ik de daadwerkelijke oproep. Toen ik aan de pil ging op mijn 16e heb ik geen uitstrijkje gehad. Huisarts heeft toen niet eens mijn bloeddruk opgenomen, gewoon een receptje uitgeschreven.
quote:Ksenija schreef op 05 februari 2011 @ 22:20:

[...]

Het is voor 50+, tenzij je zelf een medische reden hebt.

Maar standaard niet.

Maandagmorgen de huisarts bellen en vragen of je die dag nog lang mag komen (spoed)

Niet waar. Uitstrijkje krijg je vanaf je 30ste en dan iedere 5 jaar.

http://www.rivm.nl/bevolk ... /onderwerpen/Uitnodiging/
Wat een hilarisch topic! :D

Ik zou inderdaad het plafond nog eens checken, of de binnenkant van je dekbedovertrek.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven