Gezondheid alle pijlers

continu vloeien, wat kan het zijn?

12-09-2012 15:19 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben na een normale ongesteldheid, na een week er van af te zijn geweest ,weer ongesteld geworden. Dit heeft iets langer als een week geduurd en nu heb ik ongeveer al een week lang alleen wat bloedverlies. De eerste week moest ik ook tampons gebruiken en nu kan ik het met een inlegkruisje af. Ik heb dus minstens 2 weken dus al bloedverlies.

ik ben bijna 48 en ik had zelf zoiets van ik ben vast in de overgang aan het komen. Ik ben ook wat aangekomen en dat schijnt ook tijdens de overgang niet ongewoon te zijn. Maar nu kreeg in gisteren tegen de middag ook zo ineens buikpijn en ik werd ook zweverig, had het idee dat ik bijna ging flauwvalllen. Buikpijn was er later niet meer, wel zweverig gebleven. Vandaag ziek thuis, voel me lang niet fit en nog steeds zweverig en een zwaar gevoel in het hoofd.

Zou het ene met het andere te maken kunnen hebben.?.

Ik ga morgen een afspraak maken bij de dokter. Maar ik ben toch benieuwd of iemand zich hierin herkent. En dan vooral in mijn 1e deel van het verhaal. Want dat andere kan natuurlijk ook gewoon griep zijn.

Alvast bedankt voor jullie reacties!.
Dokter. Wij zijn niet medisch opgeleid of iig, dat weet je niet zeker.
quote:red-roses schreef op 12 september 2012 @ 15:19:

Zou het ene met het andere te maken kunnen hebben.?.

Zou best kunnen. Of niet.

Waarom jezelf gek maken door verhalen van anderen te vragen? Dat zegt totaal niets over wat er met jou aan de hand is.
Ik maak me niet gek hoor!.

Ben alleen benieuwd of een ander zich er in herkent.
Ja, ik herken me er wel in, maar daar heb jij zo weinig aan. Ik vloeide voor mijn zwangerschap altijd, behalve vijf dagen rondom mijn eisprong niet. Ben geopereerd aan mijn endometriose, maar het vloeien is pas over gegaan na de zwangerschap en het begint de laatste maanden weer opnieuw het feest.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Een vriendin van mij had het ook, dezelfde leeftijd. Ze heeft lang gewacht om naar de dokter te gaan. Bleek een vleesboom te zijn die voor ellende zorgde.

Laten verwijderen, nu alles weer in orde.Achteraf zegt ze dat ze het eerder had moeten doen; heeft anderhalf jaar gesukkeld met bloedverlies, waardoor ze ook zweverig werd.

Ik zou even langs de huisarts gaan.
Afspraak met de dokter maken. Misschien zijn je hormonen van slag, een soa of een vleesboom? Zou allemaal kunnen maar we zijn geen artsen.
Mijn moeder had bij de eerste keer een vleesboom, bij de 2e keer bleek ze in de overgang te zijn.

Mijn beste vriendin bleek zwanger te zijn

Andere vriendin had een aandoening aan haar baarmoeder

Dus dokter!

Edit: oh ik lees dat mijn opties ook al genoemd waren Sorry
Ik had hetzelfde probleem rond mijn 40e (ben nu 54). Veel te lang mee blijven lopen. Het werd steeds erger en uiteindelijk had ik zo'n bloedarmoede, dat ik bijna een bloedtransfusie nodig had. Het was een vleesboom en ik heb mijn baarmoeder laten verwijderen. Hoera! Geen onverwachte menstruaties meer, geen hoofdpijn meer, geen duizeligheid meer. Het was een bevrijding.

Snel naar de huisarts en zonodig naar de gynaecoloog, Red-Roses!
Vleesboom misschien?

Update; had bovenstaande reacties nog niet gelezen!
Kan zoveel verschillende oorzaken hebben da het echt niet goed is om hierover te gaan speculeren. Toch echt afwachten wat de dokter er van denkt.
Bij mijn moeder was het de eerste keer een vleesboom en de tweede keer was haar spiraaltje gaan rondzwerven in haar buik.. Zou sowieso maar even de HA bellen
Some people aim at nothing in life and hit it with amazing accuracy..
Bedankt voor de reacties en ik ben ook van plan om naar de huisarts te gaan. Ik ben wel tot de conclusie gekomen, dat mijn niet fit zijn ( zwaar in het hoofd en totaal geen energie ), niet te maken heeft met mijn eventuele overgang .Dit herken ik n.m. nu van wel eens eerder grieperig te zijn geweest. Ben toevallig dus ook wat grieperig en dat schijnen er heel veel te zijn had ik gisteren nog gehoord. En de andere klachten wijd ik dus aan de overgang . Maar ik ga wel naar de dokter zodat ik het zeker weet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven