Gezondheid alle pijlers

Creme tegen candida?

11-10-2009 12:42 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij was er een tijdje geleden iemand die een creme ofzo tegen een candida infectie wist dat gewoon bij de drogist te krijgen is. Iemand een idee wat dat was??

Ik ben namelijk zwanger en heb niet zo veel zin in een kuurtje....
miconazol creme, maar dat is alleen voor de buitenkant.

Heb je ook inwendig jeuk, dan toch even naar de dokter bellen morgen.
Je hebt ook Miconazolnitraat die je wel inwendig mag gebruiken (wordt geleverd met inbrenghulsjes), maar ik weet niet of je die zonder recept kunt kopen. Werkt wel heel erg goed!
Gewoon wel even je dokter of verloskundige bellen, je kunt meestal via de telefoon via de assistente wat gezellige bruisbollen krijgen en dat is niet slecht voor je kind.

Enkel met een beetje miconazolcreme gaan smeren: daar word je niet gelukkig van als het maar half opgelost wordt. En het is gewoon hetzelfde spul.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
quote:Minie86 schreef op 11 oktober 2009 @ 13:27:

Je hebt ook Miconazolnitraat die je wel inwendig mag gebruiken (wordt geleverd met inbrenghulsjes), maar ik weet niet of je die zonder recept kunt kopen. Werkt wel heel erg goed!Dit is niet verkrijgbaar zonder recept, en de applicator mag je niet gebruiken als je zwanger bent.
Als je zwanger bent ga dan naar de dokter!!!!!! Als je een schimmelinfectie hebt tijdens je bevalling, omdat het niet goed behandelt is bijv., kan je je kind besmetten. Zeker tijdens een zwangerschap zou ik niet gaan zelfdokteren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven