ct scan + piercings
woensdag 24 september 2014 om 22:50
woensdag 24 september 2014 om 23:03
Piercings moeten eruit, ze zitten in het gebied waar de beelden van worden gemaakt.
( een navelpiercing had bijv nu geen probleem geweest)
Maar omdat je schrijft dat dat lastig is voor sommige piercings zou ik contact opnemen met het zh
Los van dit: piercings die lastig te verwijderen zijn vind ik persoonlijk onverstandig.
Edit: ze zitten, op je tong na, in je oren. Ik denk dat het wel kan.
Overleg even met het zh. Leg even goed uit waar de piercings zitten ipv de namen te noemen
Blijft dat piercings hebben die lastig te verwijderen zijn niet zo handig is
( een navelpiercing had bijv nu geen probleem geweest)
Maar omdat je schrijft dat dat lastig is voor sommige piercings zou ik contact opnemen met het zh
Los van dit: piercings die lastig te verwijderen zijn vind ik persoonlijk onverstandig.
Edit: ze zitten, op je tong na, in je oren. Ik denk dat het wel kan.
Overleg even met het zh. Leg even goed uit waar de piercings zitten ipv de namen te noemen
Blijft dat piercings hebben die lastig te verwijderen zijn niet zo handig is
Je bent zelf een theepot
woensdag 24 september 2014 om 23:14
Bij een ct-scan wordt er beeld gemaakt vanuit verschillende posities rondom de te onderzoeken plek (de sinus in dit geval). Alles van metaal wat daar rond omheen zit geeft vertekening van het beeld en moet dus verwijderd worden.
Als het niet verwijderd kan worden zal de ct-scan nog wel kunnen worden uitgevoerd, maar is het risico dat bepaalde gedeeltes niet goed te zien zijn.
Als het niet verwijderd kan worden zal de ct-scan nog wel kunnen worden uitgevoerd, maar is het risico dat bepaalde gedeeltes niet goed te zien zijn.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning