cyclus/ ongesteld na miskraam
zondag 17 januari 2010 om 20:19
Dag allemaal,
Ik heb een vraag over de (mijn) cyclus na een miskraam.
In nov afgelopen jaar heb ik een miskraam gehad. Daarna ben ik na 4 weken ongesteld geworden en dacht dat mn cyclus op orde was. Nu is het weer 4 weken later (ruim), maar ben nog niet weer ongesteld geworden. Ik ben ook niet zwanger.
Heeft iemand dit ook meegemaakt? Kan het zijn dat mn lichaam toch nog bezig is met herstellen?
Is het verstandig om gewoon af te wachten, of is een bezoek aan de huisarts verstandig?
Alvast bedankt voor jullie reacties.
Groetjes Bertine
Ik heb een vraag over de (mijn) cyclus na een miskraam.
In nov afgelopen jaar heb ik een miskraam gehad. Daarna ben ik na 4 weken ongesteld geworden en dacht dat mn cyclus op orde was. Nu is het weer 4 weken later (ruim), maar ben nog niet weer ongesteld geworden. Ik ben ook niet zwanger.
Heeft iemand dit ook meegemaakt? Kan het zijn dat mn lichaam toch nog bezig is met herstellen?
Is het verstandig om gewoon af te wachten, of is een bezoek aan de huisarts verstandig?
Alvast bedankt voor jullie reacties.
Groetjes Bertine
zondag 17 januari 2010 om 21:08
Ja dat is heel normaal na een miskraam. Ik had een zeer regelmatige cyclus, was in één keer zwanger. Na de eerste miskraam werd het totaal onregelmatig en duurde het negen maanden voor ik weer zwanger werd. Dat werd helaas weer een miskraam. Toen was het daarna al wel wat beter qua regelmaat. Ik werd redelijk snel weer zwanger. Sinds zeven maanden heb ik een dochter. Ik kan nog niks zeggen over de cyclus nu omdat ik borstvoeding geef.
Hopelijk is het bij jou snel weer op de rit! Sterkte!
Hopelijk is het bij jou snel weer op de rit! Sterkte!
zondag 17 januari 2010 om 21:27
maandag 18 januari 2010 om 11:12