Cyste in mond
woensdag 18 juni 2014 om 11:02
Hai Allemaal,
Gister bij de dokter geweest en de bult in mijn mond is dus een cyste.
Nu ben ik doorgestuurd naar de KNO arts om deze te verwijderen, maar heeft iemand hier daar ervaring mee?
Wat gaan ze dan doen? doen ze het meteen of heb je eerst een intake afspraak?
En zetten ze zoiets daarna nog op kweek voor de zekerheid? Of is het eigenlijk altijd goedaardig?
Gister bij de dokter geweest en de bult in mijn mond is dus een cyste.
Nu ben ik doorgestuurd naar de KNO arts om deze te verwijderen, maar heeft iemand hier daar ervaring mee?
Wat gaan ze dan doen? doen ze het meteen of heb je eerst een intake afspraak?
En zetten ze zoiets daarna nog op kweek voor de zekerheid? Of is het eigenlijk altijd goedaardig?

woensdag 18 juni 2014 om 11:50
Ik heb alleen ervaring met een cyste op mijn eierstok, niet echt te vergelijken dus. Hiervoor kreeg ik eerst een intake en toen werd een afspraak voor de operatie gemaakt. Maar misschien dat het bij jou wel poliklinisch kan gebeuren?
In mijn geval werd het echter wel op kweek gezet, dat was de standaard. Meestal is het goedaardig, maar dat wilden ze wel kunnen bevestigen. De uitslag van die kweek kreeg ik bij de nacontrole.
In mijn geval werd het echter wel op kweek gezet, dat was de standaard. Meestal is het goedaardig, maar dat wilden ze wel kunnen bevestigen. De uitslag van die kweek kreeg ik bij de nacontrole.