Cyste op voet
zaterdag 14 oktober 2017 om 07:58
zaterdag 14 oktober 2017 om 08:52
Als het aan de oppervlakte zit is het een hele kleine ingreep die vaak ook onder lokale verdoving kan. De cyste kan ook wat dieper zitten en dan kan algehele verdoving prettiger zijn. Het is ip. een hele kleine ingreep.
Het litteken kan een paar dagen gevoelig zijn met het dragen van je schoen.
Het litteken kan een paar dagen gevoelig zijn met het dragen van je schoen.
Je bent zelf een theepot
zaterdag 14 oktober 2017 om 10:25
Ja ik! 1 achter mijn oor op een rotplekje. Precies tussen kraakbeen en schedel in zeg maar. Ingreep viel enorm mee en het enige vervelende was mijn haar wat in de pleister bleef plakken. Binnenkort moet ik er een weg laten halen op mijn schouder, zie er totaal niet tegen op (ook al ben ik een angsthaas).
Gezien de plek bij jou kan je wat meer last hebben met schoenen dragen maar buiten dat valt het normaliter reuze mee!
Sterkte!
Gezien de plek bij jou kan je wat meer last hebben met schoenen dragen maar buiten dat valt het normaliter reuze mee!
Sterkte!
zaterdag 14 oktober 2017 om 11:13
zaterdag 14 oktober 2017 om 12:16
Dan neem je toch algehele anesthesie?Miriam1981 schreef: ↑14-10-2017 11:13Dat klinkt in ieder geval al geruststellend! De chirurg had het wel over een ruggeprik en 2 weken ‘niet’ lopen. T is vooral die ruggeprik wat me zo eng lijkt. Ik ben nog nooit geopereerd en snel bang maar goed, t zal wel goed komen zeker. Wel lekker 2 weekjes verplicht vrij en geen huishouden![]()
Je bent zelf een theepot