De echte griep
zaterdag 27 december 2014 om 10:00
zaterdag 27 december 2014 om 10:03
Uitzieken in bed. Telefoon of waar je mee op internet zit weg.
Ibrufen nemen.
Toen ik echt de griep had was ik tot niks in staat. Tandenpoetsen was al te veel moeite.
Lag echt een paar dagen met flinke koorts zwetend en raar dromend in bed.
Ibrufen nemen.
Toen ik echt de griep had was ik tot niks in staat. Tandenpoetsen was al te veel moeite.
Lag echt een paar dagen met flinke koorts zwetend en raar dromend in bed.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
zaterdag 27 december 2014 om 10:38
zaterdag 27 december 2014 om 11:43
Hier hetzelfde. Vandaag ben ik voor het eerst weer een beetje aan het rondscharrelen. Vanaf woensdag heb ik al koorts en voel me miserabel. We zijn met zn vieren thuis en zijn allemaal ziek / ziek aan het worden.
Ik leef op max. paracetamol (8x500 mg per etmaal) en max. ibuprofen (3x400 mg per etmaal) in combinatie, dan is het net te doen.
Hoest je ook zo erg? Mijn partner is nu met de jongste naar de huisartsenpost omdat ze steeds overgeeft van het hoesten. We zitten maar een beetje tegen elkaar op te hoesten, klinkt hier net als in Pieterburen
Ik leef op max. paracetamol (8x500 mg per etmaal) en max. ibuprofen (3x400 mg per etmaal) in combinatie, dan is het net te doen.
Hoest je ook zo erg? Mijn partner is nu met de jongste naar de huisartsenpost omdat ze steeds overgeeft van het hoesten. We zitten maar een beetje tegen elkaar op te hoesten, klinkt hier net als in Pieterburen
You can never solve a problem on the level on which it was created.
zaterdag 27 december 2014 om 12:20
Nee ik hoest niet, alleen keelpijn hoop ook dat dat me bespaart blijft aangezien ik de afgelopen paar weken al flink gehoest heb.. Heb alleen veel koorts en spierpijn in m'n hele lichaam, zelfs m'n tenen doen pijn
Wist niet dat je ibuprofen mocht nemen bij de paracetamol, heb ze beide afzonderlijk geprobeerd maar helpt maar een klein beetje, misschien ook maar een combi nemen.
Wist niet dat je ibuprofen mocht nemen bij de paracetamol, heb ze beide afzonderlijk geprobeerd maar helpt maar een klein beetje, misschien ook maar een combi nemen.