Gezondheid alle pijlers

De echte griep

27-12-2014 10:00 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou heb ik de afgelopen maand al een keelontsteking en een buikgriep opgelopen, nu dus de echte griep.. Vergeleken met dit is de rest peanuts. Wat ben ik beroerd zeg.. Koorts en echt zo'n beetje alles doet pijn, wat doe je hieraan, wat zijn de beste pijnstillers? Iemand tips?
Uitzieken in bed. Telefoon of waar je mee op internet zit weg.

Ibrufen nemen.

Toen ik echt de griep had was ik tot niks in staat. Tandenpoetsen was al te veel moeite.

Lag echt een paar dagen met flinke koorts zwetend en raar dromend in bed.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Paracetamollen zijn zachter voor je maag dan ibuprofen. Slik op schema, dan werken ze beter. Verder is het een kwestie van toegeven aan je lichaam en goed uitzieken. Beterschap!
Veel drinken! Paracetamol. Rust.
Slapen, drinken, slapen,drinken,slapen,drinken en als het kan hier en daar ook wat eten.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Hier hetzelfde. Vandaag ben ik voor het eerst weer een beetje aan het rondscharrelen. Vanaf woensdag heb ik al koorts en voel me miserabel. We zijn met zn vieren thuis en zijn allemaal ziek / ziek aan het worden.

Ik leef op max. paracetamol (8x500 mg per etmaal) en max. ibuprofen (3x400 mg per etmaal) in combinatie, dan is het net te doen.

Hoest je ook zo erg? Mijn partner is nu met de jongste naar de huisartsenpost omdat ze steeds overgeeft van het hoesten. We zitten maar een beetje tegen elkaar op te hoesten, klinkt hier net als in Pieterburen
You can never solve a problem on the level on which it was created.
Nee ik hoest niet, alleen keelpijn hoop ook dat dat me bespaart blijft aangezien ik de afgelopen paar weken al flink gehoest heb.. Heb alleen veel koorts en spierpijn in m'n hele lichaam, zelfs m'n tenen doen pijn

Wist niet dat je ibuprofen mocht nemen bij de paracetamol, heb ze beide afzonderlijk geprobeerd maar helpt maar een klein beetje, misschien ook maar een combi nemen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven