De lappenmand.
zondag 15 juni 2025 om 19:35
Behept met breuken, kneuzingen, verstuikingen of anderszins lichamelijke kwetsuren die hinderlijk of misschien wel genant zijn en waar je iets over kwijt wil; voel je vrij in dit topic! Mss kunnen we elkaar helpen door ervaringen te delen of gewoon om van je af te schrijven.
(Ik heb plaatjes, maar kan ik niet toevoegen nu, helaas)
(Ik heb plaatjes, maar kan ik niet toevoegen nu, helaas)
Vanity of vanities; all is vanity
dinsdag 17 juni 2025 om 19:40
dinsdag 17 juni 2025 om 21:02
woensdag 18 juni 2025 om 21:24
Ik ook. Een sling voelt kwetsbaar.
De realiteit haalt de werkelijkheid in
woensdag 18 juni 2025 om 21:43
Nog niet. Pas als ik met fysio begin is mij aangeraden.Pink-Freud schreef: ↑18-06-2025 21:36Is het ook toch. Maar kan Amaal nog goed oefeningen doen als het allemaal gegiispst is? Doe jij aan oefeningen?
Amalia heeft een andere breuk dan ik.
woensdag 18 juni 2025 om 22:12
Ja Amalia heeft die bovenarmhumerusbreuk, die ik heb. Jjij hebt die schouderhumerusbreuk, als ik het goed begrepen heb. Beiden K.
Ik moest na de eerste controle (na een week of 10 dagen denk ik?) mijn sling afleggen en oefeningen doen.
Ik hoop niet dat het voor jou rottiger is.
Ik moest na de eerste controle (na een week of 10 dagen denk ik?) mijn sling afleggen en oefeningen doen.
Ik hoop niet dat het voor jou rottiger is.

Vanity of vanities; all is vanity
woensdag 18 juni 2025 om 22:29
woensdag 18 juni 2025 om 22:40
Ik kan mijn schouder wel wat draaien inmiddels. Dat doet geen pijn. De bovenarm wel en daar zit geen breuk maar dat werkt allemaal door natuurlijk.Pink-Freud schreef: ↑18-06-2025 22:12Ja Amalia heeft die bovenarmhumerusbreuk, die ik heb. Jjij hebt die schouderhumerusbreuk, als ik het goed begrepen heb. Beiden K.
Ik hoop niet dat het voor jou rottiger is.![]()
donderdag 19 juni 2025 om 07:02
Ja dat is zeker zo. Ik had door frozen shoulder op den duur ook nekklachten wat de fysiotherapeut gelijk ook maar behandelde

Fijn dat het wat beter gaat

Maar mensen gaan voorbij
vrijdag 20 juni 2025 om 17:05
Ik heb destijds mijn bovenarm gebroken omdat ik een stoepje over het hoofd zag. In het ziekenhuis hadden ze het over een "vieze" breuk. Mijn arm was in 3en gebroken en de breuk zat in de onderste helft van mijn bovenarm. Na 2 weken ben ik geopereerd want m'n bovenarm was zo mega opgezwollen door de breuk dat dit eerst moest slinken.
Tijdens de operatie is alles weer netjes aan elkaar gezet met behulp van een plaat en schroeven. Daarna fysiotherapie gehad.
Jammer genoeg bleek op controles dat mijn arm niet heelde, het bot bleef gebroken, dus na 8 maanden ben ik opnieuw geopereerd en hebben ze bot transplantatie vanuit mijn scheenbeen gedaan. Nu zit de boel al jaren weer netjes aan elkaar maar die plaat zit ook nog gewoon in mijn arm.
Ik hoop dat jullie herstel voorspoediger verloopt!!
Tijdens de operatie is alles weer netjes aan elkaar gezet met behulp van een plaat en schroeven. Daarna fysiotherapie gehad.
Jammer genoeg bleek op controles dat mijn arm niet heelde, het bot bleef gebroken, dus na 8 maanden ben ik opnieuw geopereerd en hebben ze bot transplantatie vanuit mijn scheenbeen gedaan. Nu zit de boel al jaren weer netjes aan elkaar maar die plaat zit ook nog gewoon in mijn arm.
Ik hoop dat jullie herstel voorspoediger verloopt!!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in