Gezondheid alle pijlers

De pil

26-09-2015 18:40 62 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey allemaal!

Een paar maanden geleden heb ik de pil meegekregen van mijn huisarts vanwege het te veel bloed vloeien tijdens mijn menstruatie. Ik heb 'm alleen nog steeds niet geslikt omdat er een bijwerking is waar ik best bang voor ben. Ik was dat je Gewichtstoename kan hebben en je borsten kunnen groeien... dat ik 1 of 2 kilo aan ga komen laat mij eerlijk gezegd koud omdat ik goed sport en ik binnen een maand waarschijnlijk die kilo's weer kwijt ben. Alleen het groeien van mijn borsten is een probleem... Ik ben 16 en heb best kleine borsten, ik denk ook niet dat ze nog gaan groeien (op een natuurlijke manier). Natuurlijk hoor ik het niet erg te vinden dat mijn borsten groter worden, daar moet ik blij mee zijn want ik heb maar een cup 65 B, maar mijn probleem ligt 'm bij dat ik geen idee heb of mijn borsten gaan hangen als ze groeien (al is het maar een klein beetje). Ik heb het proberen op te zoeken op internet maar heb het niet kunnen vinden.. nog steeds twijfel ik.

Mijn vraag is dus eigenlijk, Of borsten beginnen te hangen als ze groter worden & of jullie mij de pil aanraden!
quote:zwitsal_nijntje schreef op 26 september 2015 @ 19:13:

[...]

Borsten zijn niet allemaal gelijk hoor de ene grote zijn stevig en de andere slapjes. Maakt niks uit weet je niet van te voren. Mijn moeder heeft ook andere tieten als mij, dus daar maar kijken heeft ook geen zinBedankt
quote:LittleBarbxLeo schreef op 26 september 2015 @ 19:11:

[...]

Ik snap dat het niet bij iedereen bijwerkingen heeft, maar ik kán 1 van die vrouwen zijn die die bijwerking krijgt. Ik moet er dus altijd maar van uit gaan. Ten 2e hebben al mijn vriendinnen die de pil slikken die bijwerking gekregen, dus mag ik mij afvragen of het met ook gaat gebeuren. Ten 3e bij 1 op de 100 vrouwen heb jij er niet bij geschreven lever in je tumor dus die zal er waarschijnlijk ook niet tussen staan

dus ik zou me God niet weten waarom ik me zorgen zou moeten maken over m'n lever.

de volgende keer, moet je je bericht nog een keer lezen voor je op verzenden drukt en eerst nadenken voor je bijdehand gaat doen lieverd.Wauw. Jij bent echt zo ontzettend 16 !

[...]

Ik snap dat het niet bij iedereen bijwerkingen heeft, maar ik kán 1 van die vrouwen zijn die die bijwerking krijgt. Ik moet er dus altijd maar van uit gaan. Ten 2e hebben al mijn vriendinnen die de pil slikken die bijwerking gekregen, dus mag ik mij afvragen of het met ook gaat gebeuren. Ten 3e bij 1 op de 100 vrouwen heb jij er niet bij geschreven lever in je tumor dus die zal er waarschijnlijk ook niet tussen staan

dus ik zou me God niet weten waarom ik me zorgen zou moeten maken over m'n lever.

de volgende keer, moet je je bericht nog een keer lezen voor je op verzenden drukt en eerst nadenken voor je bijdehand gaat doen lieverd.

Nou als je mijn bericht goed leest dan beweer ik ook nooit dat een levertumor bij 1 op de 100 vrouwen voorkomt, het is echter wel een bijwerking. En als je de bijsluiter had gelezen, had je dat ook wel gezien. " maar ik kán 1 van die vrouwen zijn die die bijwerking krijgt. Ik moet er dus altijd maar van uit gaan. " Als je er vanuit gaat dan je alle bijwerkingen krijgt dan krijg je het nog zwaar.

Maar speciaal voor jou zal ik even in mijn glazen bol kijken. Enn ik voorspel dat je inderdaad vreselijke hang tieten gaat krijgen. Ik zie dat ze bijna tot aan je tenen komen. Dus ik zou het niet doen.
Lastig, van die lange tenen en dan ook nog hangtieten die erop hangen.
quote:Desperate_Housewive schreef op 26 september 2015 @ 19:20:

Lastig, van die lange tenen en dan ook nog hangtieten die erop hangen.
quote:Desperate_Housewive schreef op 26 september 2015 @ 19:20:

Lastig, van die lange tenen en dan ook nog hangtieten die erop hangen.Die is snel op haar tiet getrapt?

[...]

de volgende keer, moet je je bericht nog een keer lezen voor je op verzenden drukt en eerst nadenken voor je bijdehand gaat doen lieverd.

Je kunt morgen ook onder een bus lopen, dán heb je wél de zekerheid dat je nooit meer overmatig vloeit of hangborsten krijgt.

Wat een kul argument om de pil niet te slikken zeg.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:Tickel schreef op 26 september 2015 @ 19:26:

[...]

Je kunt morgen ook onder een bus lopen, dán heb je wél de zekerheid dat je nooit meer overmatig vloeit of hangborsten krijgt.

Wat een kul argument om de pil niet te slikken zeg.Hoezo een kul argument? Als ik bang voor die bijwerking ben moet ik er toch van op de hoogte zijn hoe het zit met de boobies? Rare mening... maarja das ook maar weer een opinion
quote:Woesjj schreef op 26 september 2015 @ 19:18:

[...]

Nou als je mijn bericht goed leest dan beweer ik ook nooit dat een levertumor bij 1 op de 100 vrouwen voorkomt, het is echter wel een bijwerking. En als je de bijsluiter had gelezen, had je dat ook wel gezien. " maar ik kán 1 van die vrouwen zijn die die bijwerking krijgt. Ik moet er dus altijd maar van uit gaan. " Als je er vanuit gaat dan je alle bijwerkingen krijgt dan krijg je het nog zwaar.

Maar speciaal voor jou zal ik even in mijn glazen bol kijken. Enn ik voorspel dat je inderdaad vreselijke hang tieten gaat krijgen. Ik zie dat ze bijna tot aan je tenen komen. Dus ik zou het niet doen.Maarja schat, mijn vriendinnen (trouwens ook familieleden) hebben niet alle bijwerkingen, dus ik ben daar ook niet bang voor wat ik al aangaf. iets wat dichterbij is, ligt gevoeliger he, maarja dat snap jij natuurlijk niet.
Moet je geen 18 zijn om hier te mogen schrijven?
quote:LittleBarbxLeo schreef op 26 september 2015 @ 19:32:

[...]

Maarja schat, mijn vriendinnen (trouwens ook familieleden) hebben niet alle bijwerkingen, dus ik ben daar ook niet bang voor wat ik al aangaf. iets wat dichterbij is, ligt gevoeliger he, maarja dat snap jij natuurlijk niet.Nee dat je hangtieten belangrijker vindt dan te veel bloedverlies tijdens je menstruatie, snap ik inderdaad niet. En dat je het advies van je huisarts negeert snap ik ook niet. Maar wat wil je verder dan nog van ons horen? Of wat was je doel van dit topic?
quote:bam1984 schreef op 26 september 2015 @ 19:34:

Moet je geen 18 zijn om hier te mogen schrijven?

Lol hoezo dat ? meisjes van 14 slikken ook de pil?

en ik ben een meisje, ik krijg nou eenmaal borsten dus 't moet besproken worden. wtf ben geen jehova getuigen
quote:Woesjj schreef op 26 september 2015 @ 19:35:

[...]

Nee dat je hangtieten belangrijker vindt dan te veel bloedverlies tijdens je menstruatie, snap ik inderdaad niet. En dat je het advies van je huisarts negeert snap ik ook niet. Maar wat wil je verder dan nog van ons horen? Of wat was je doel van dit topic?

Ik heb allang antwoord gekregen... Ik weet precies welke handeling ik ga hanteren. [...]

de kernzin in meestal te vinden in de laatste zin (het slot)

Dat was mijn doel schat.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-09-2015 20:10
Reden: Op de man
% gewijzigd
Je komt hier met een vraag, je krijgt reacties van volwassen vrouwen met, denk ik, weet ik wel zeker, meer ervaring op welk gebied dan ook dan jij, en dan ga je bijdehand doen? Ga met je poppen spelen en houd je de komende tien jaar nog niet bezig met hetgeen waar de pil onder andere voor bedoeld is.
Ehmm.. bij mij gingen ze van de pil geloof ik niet groeien. Ik begon met 75B en ik had nog jarenlang 75B

Toen ik tegen de 30 liep gingen ze alsnog wat hangen. Gelukkig ben ik toen snel met dé smoes begonnen: zwangerschappen, maar eigenlijk kwam het gewoon door gewichtstoename

Maar waarom zijn hangende borsten zo erg? Waarom is dat zo'n groot probleem? Ik snap dat je nu mooie borsten hebt, maar ze kunnen ook nu zomaar gaan veranderen.
Later is nu
quote:LittleBarbxLeo schreef op 26 september 2015 @ 19:42:

[...]

Ik heb allang antwoord gekregen... Ik weet precies welke handeling ik ga hanteren. Maar soms reageren er van die sukkeltjes zoals jij die me dan weer bezig houden... jammer... Maar daar is niks aan te doen. Wat jij allemaal wel en niet snapt... laat me koud, boeit me niet, kan me niks schelen.. stik er maar in ofzo lmao. t gaat toch niet om jou?

Jij koos er voor om op deze topic te reageren of niet?

anyways, als je het doel gemist hebt van deze topic heb jij denk ik educatie nodig, als je niet eens kan begrijpens lezen is 't wel triest. Want ik stelde duidelijk een vraag...

de kernzin in meestal te vinden in de laatste zin (het slot)

Dat was mijn doel schat.Ah.. nou snap ik waarom 16 jarigen hier niet mogen komen. Ze kunnen het niet aan
Later is nu
quote:Dotje89 schreef op 26 september 2015 @ 19:44:

Je komt hier met een vraag, je krijgt reacties van volwassen vrouwen met, denk ik, weet ik wel zeker, meer ervaring op welk gebied dan ook dan jij, en dan ga je bijdehand doen? Ga met je poppen spelen en houd je de komende tien jaar nog niet bezig met hetgeen waar de pil onder andere voor bedoeld is.

De volwassen vrouwen gaven mij ook serieus antwoord, waar ik wat aan heb gehad... [...] Daar mag ik niet bijdehand tegen doen? terwijl dit MIJN topic is waar ZIJ op reageren ( jij ook trouwens) [...]

ik ben bijdehand, maar we negeren totaal het feit dat die achterlijke dingen het begonnen zijn... hahaha grappig [...]... maarjaa je hebt natuurlijk meegekregen dat ik wel serieus reageerde op hun... Hou jij je dus ook maar bezig met je eigen zaken
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-09-2015 20:07
Reden: Provoceren
% gewijzigd
quote:LittleBarbxLeo schreef op 26 september 2015 @ 19:38:

[...]

Lol hoezo dat ? meisjes van 14 slikken ook de pil?

en ik ben een meisje, ik krijg nou eenmaal borsten dus 't moet besproken worden. wtf ben geen jehova getuigenIk heb het even opgezocht, het is vanaf 16 jaar.. Heb je weer geluk
quote:Dreamer schreef op 26 september 2015 @ 19:46:

[...]

Ah.. nou snap ik waarom 16 jarigen hier niet mogen komen. Ze kunnen het niet aan Nee ze kunnen het niet aan, Maar nog steeds he staat ze overeind terwijl, een heel leger kinderachtige klieren haar aanvalt knap hoor!
quote:bam1984 schreef op 26 september 2015 @ 19:49:

[...]

Ik heb het even opgezocht, het is vanaf 16 jaar.. Heb je weer geluk Bedankt voor je bijdrage
quote:Dreamer schreef op 26 september 2015 @ 19:45:

Ehmm.. bij mij gingen ze van de pil geloof ik niet groeien. Ik begon met 75B en ik had nog jarenlang 75B

Toen ik tegen de 30 liep gingen ze alsnog wat hangen. Gelukkig ben ik toen snel met dé smoes begonnen: zwangerschappen, maar eigenlijk kwam het gewoon door gewichtstoename

Maar waarom zijn hangende borsten zo erg? Waarom is dat zo'n groot probleem? Ik snap dat je nu mooie borsten hebt, maar ze kunnen ook nu zomaar gaan veranderen.Dat ze later gaan hangen vind ik geen probleem... maar m'n borsten zijn er pas net... (op een schaal van mn hele leven) Ze mogen van mij nog even wachten met hangen, bovendien moet niet alleen ik tevreden zijn met m'n borsten maar de persoon wie ze te zien krijgt ook ;)
quote:LittleBarbxLeo schreef op 26 september 2015 @ 19:51:

[...]

Nee ze kunnen het niet aan, Maar nog steeds he staat ze overeind terwijl, een heel leger kinderachtige klieren haar aanvalt knap hoor!

Nou eigenlijk zie ik helemaal niet dat je nog overeind staat, maar wat jij wilt.

Ik heb m'n antwoord gegeven en ik vind jouw toon echt beneden peil. Als je nog gewone antwoorden wilt, dan zou ik me matigen, als ik jou was. Maar.. je bent mij niet, je bent een recalcitrante puberT, dus je doet toch wat je niet laten kunt.

Ik zou in elk geval de pil wel slikken, als ik jou was, én daarnaast condoom gebruiken tijdens seks, want.. zoals je hier ook kunt lezen, de pil is niet 100% veilig en van een zwangerschap is de kans groter dat je borsten gaan hangen. Ze groeien gelijk in het begin van een zwangerschap, namelijk (en dat is wat de pil nabootst.)
Later is nu
quote:LittleBarbxLeo schreef op 26 september 2015 @ 19:54:

[...]

Dat ze later gaan hangen vind ik geen probleem... maar m'n borsten zijn er pas net... (op een schaal van mn hele leven) Ze mogen van mij nog even wachten met hangen, bovendien moet niet alleen ik tevreden zijn met m'n borsten maar de persoon wie ze te zien krijgt ook ;)

Zoals een man mij eens zei "het is gek, hoe ze er ook uit zien, ze zijn altijd goed"

Tuurlijk heeft een man (of vrouw) voorkeur, maar van een beetje hangen rennen ze niet weg. Vooral mannen zijn alláng blij dat ze er naar mogen kijken en eraan mogen komen
Later is nu
quote:Dreamer schreef op 26 september 2015 @ 19:55:

[...]

Nou eigenlijk zie ik helemaal niet dat je nog overeind staat, maar wat jij wilt.

Ik heb m'n antwoord gegeven en ik vind jouw toon echt beneden peil. Als je nog gewone antwoorden wilt, dan zou ik me matigen, als ik jou was. Maar.. je bent mij niet, je bent een recalcitrante puberT, dus je doet toch wat je niet laten kunt.

Ik zou in elk geval de pil wel slikken, als ik jou was, én daarnaast condoom gebruiken tijdens seks, want.. zoals je hier ook kunt lezen, de pil is niet 100% veilig en van een zwangerschap is de kans groter dat je borsten gaan hangen. Ze groeien gelijk in het begin van een zwangerschap, namelijk (en dat is wat de pil nabootst.)Ik zal mijzelf 'nooit' onbeleefd opstellen naar iemand, leeftijdsgenoot of niet... Ik zal mij zelf nooit onbeleefd opstellen als ik mij niet beledigd voel. Dat ik zo reageer komt, door dat iemand eerder op de zelfde manier heeft gereageerd, en ik weet niet of je t ziet... maar wat voor'n reacties ik krijg, ik blijf vriendelijk. misschien wel sarcastisch maar daar is om gevraagd ik hoef geen bovendien ook geen reacties meer, want kijk hoe iedereen reageert. wat ik al aangaf aan het begin heb ik antwoorden gehad waar ik wat aan had. Jij ook bedankt voor je bijdrage
B tietjes hangen toch niet.

En die groeien sowieso nog wel even Door hoor.

Hell, ik ben 47 en ze groeien nog steeds.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven