Gezondheid alle pijlers

De rode duivel; wat eet jij?

17-09-2012 23:23 28 berichten
Het is weer eens de tijd van de maand, en ik voelde het al aankomen, want enorme zin in chocola en ander zoet spul.

Wat eet jij, de dagen voordat de rode duivel zich weer laat zien?

anoniem_36142 wijzigde dit bericht op 17-09-2012 23:23
Reden: aanpassing
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Echt alles! Van zoet naar hartig, van hartig naar zoet en weer terug. En achter elkaar.

En wanneer ik het dan ben krijg ik geen hap door m'n keel.
Ik heb nooit zo'n last van eetbuien als ik ongesteld moet worden. Ik heb gewoon de hele maand door trek in lekkere dingen Maar als ik ongesteld moet worden geef ik soms toe aan mijn 'cravings' onder het mom van PMS haha. En het liefst eet ik dan van die soppige donuts met een glazuurlaagje erop, hmm
Nu niks meer, want geen last meer van dat kreng

Maar in vroeger tijden... Mars! Als ik op het werk naar de snoepautomaat liep om een Mars te halen wist ik precies dat ik de volgende dag aan de beurt zou zijn.
Eten uit blik, koud, gewoon direct uit het blik of de potlepelen. Erwten, mais, rabarber, bruine bonen, capucijners. Heel apart, ik eet dat anders nooit, kook ook meestal niet uit pot of blik!!
quote:krabpaal schreef op 17 september 2012 @ 23:30:

Eten uit blik, koud, gewoon direct uit het blik of de potlepelen. Erwten, mais, rabarber, bruine bonen, capucijners. Heel apart, ik eet dat anders nooit, kook ook meestal niet uit pot of blik!!

Heel apart is volgens mij nog een understatement!
Jaa, dat van die Mars herken ik!

Krabpaal, wat bijzonder! Hetzelfde principe als bij een zwangerschap, dat je dan ineens trek hebt in dingen die je normaal echt niet lust. Duidelijk de hormonen die op hol slaan.
Ik kreeg altijd zin in 'echt' vlees als ik ongesteld was (nu zwanger); hamlapje, karbonade, biefstuk. Terwijl ik dat de rest van de maand niet bijzonder graag at.
This is not kosher!
Ohja, ik droomde ook altijd dat ik ongesteld werd, een dag vantevoren. Als ik die droom had gehad was ik de volgende dag ongesteld.
This is not kosher!
Ben&Jerry's chunky monkey en witte bonen in tomatensaus,koud met sambal erdoor.
Had er nooit last van, maar ongeveer sinds een jaar, koop ik een reep chocola als ik ongesteld ben. Normaal kijk ik er niet naar om.
Ach ja, volgens mij kan t ongezonder. Enige echt rare is dat ik t meestal geheim wil houden. Dus ik prop de lege blikken helemaal onderin de vuilniszak . Mijn man vindt me al regelmatig een vreemde, dus probeer rare uotspattingen.meestal een beetje te verbloemen.
Alles met suiker! Normaal zo gezond mogelijk... Maar als de verkeerstoren weer toestemming heeft gegeven voor de landing van de rode duivel.... SUIKER!!! Chocola, cola, pasta op brood... Godzijdank maar één dag last van...
Standaard bij mij is dat ik 1 of 2 dagen van te voren erg veel dorst krijg. En het drinken moet dan ook goed koud zijn. Het is niet vreemd om mij in hartje winter een groot glas water te zien drinken met een stuk of 6 ijsklontjes er in

Qua eten niet echt iets specifieks eigenlijk. Ben ook niet zo'n zoetekauw.
Ik dacht dat het een topic was om te vragen wat de belgen eten ( rode duivels, het voetbal team van belgie).

Maar goed, ik eet dan vooral meer van alles. Het begint al een.pasr dagen ervoor tot de eerste twee dagen dat ik het echt ben. Heb dan gewoon echt honger.

En ik verslind dat veel kinderchocolade repen, zo lekker.
Snoep!!! En vooral haribo kersen!!

Ik ben het nu!! K ga morgen maar weer eens een zak snoep volscheppen!!
Ik vierde gisteren mijn verjaardag en stond daarom al sinds vrijdag zoete hapjes te maken en bakken in de vorm van chocolademousse, cheesecake, gewone cake, bavarois en mokkacake. En laat ik nou ook net sinds vrijdag ongesteld zijn. Zodoende ben ik er dus achtergekomen dat het uitlikken van alle beslagkommen een gróte troost is.
Niets eigenlijk. Ik heb echt geen honger als 'de rode duivel' er is. De dagen daarna heb ik niet zozeer vreetkicks maar gewoon honger.
Wat eet jij? Nou, wat niet? Hoe vettiger hoe prettiger.

Al probeer ik me wel in te houden. Zo heb ik straks de chocolade muffins kunnen weerstaan. *geeft zichzelf een schouderklopje* hagelslag op brood eet ik ook als ik niet aan de lek ben, vind ik gewoon lekker.
Leuke dingen voorbij zien komen! Nou ja, leuk.....het is onvermijdelijk geloof ik.

Blusher, aan de lek?? Hahaha!

Vandaag toch weer een Mars gescoord, hij keek me enorm uitdagend aan en kon hem dus niet weerstaan.

Troostvoer, want ik was opeens erg verdrietig. Om niks, natuurlijk.

En ik heb mezelf getrakteerd op een puddingbroodje, eet ik normaal nooit.

Die vreetkicks heb ik voor en tijdens de red devil, het is maar goed dat ik niet 10 dagen ongesteld ben.
Grote vette hamburger met veel frietjes vandaag.
Lekker! Is het al terug te zien op je gezicht?

Bij mij zit de dag erna meteen een puist na het eten van chocola of vet. Keiharde afrekening!
Ik eet nu mm's... dan weten jullie wel hoe laat het is
De helft van de tijd heb ik flinke buikpijn een dag of hooguit 2 van te voren. Dan wil ik helemaal niets eten eigenlijk. Als de buikpijn meevalt heb ik zin in chocolade natuurlijk.
Gisteravond 3 bolletjes B&J strawberry cheesecake ijs en 3 negerzoenen van de AH maar die waren niet lekker. (taai schuim)
Been there, done that, got the T-shirt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven