De rode duivel; wat eet jij?
maandag 17 september 2012 om 23:23
maandag 17 september 2012 om 23:28
Ik heb nooit zo'n last van eetbuien als ik ongesteld moet worden. Ik heb gewoon de hele maand door trek in lekkere dingen Maar als ik ongesteld moet worden geef ik soms toe aan mijn 'cravings' onder het mom van PMS haha. En het liefst eet ik dan van die soppige donuts met een glazuurlaagje erop, hmm
maandag 17 september 2012 om 23:31
maandag 17 september 2012 om 23:39
Standaard bij mij is dat ik 1 of 2 dagen van te voren erg veel dorst krijg. En het drinken moet dan ook goed koud zijn. Het is niet vreemd om mij in hartje winter een groot glas water te zien drinken met een stuk of 6 ijsklontjes er in
Qua eten niet echt iets specifieks eigenlijk. Ben ook niet zo'n zoetekauw.
Qua eten niet echt iets specifieks eigenlijk. Ben ook niet zo'n zoetekauw.
maandag 17 september 2012 om 23:41
Ik dacht dat het een topic was om te vragen wat de belgen eten ( rode duivels, het voetbal team van belgie).
Maar goed, ik eet dan vooral meer van alles. Het begint al een.pasr dagen ervoor tot de eerste twee dagen dat ik het echt ben. Heb dan gewoon echt honger.
En ik verslind dat veel kinderchocolade repen, zo lekker.
Maar goed, ik eet dan vooral meer van alles. Het begint al een.pasr dagen ervoor tot de eerste twee dagen dat ik het echt ben. Heb dan gewoon echt honger.
En ik verslind dat veel kinderchocolade repen, zo lekker.
maandag 17 september 2012 om 23:51
Ik vierde gisteren mijn verjaardag en stond daarom al sinds vrijdag zoete hapjes te maken en bakken in de vorm van chocolademousse, cheesecake, gewone cake, bavarois en mokkacake. En laat ik nou ook net sinds vrijdag ongesteld zijn. Zodoende ben ik er dus achtergekomen dat het uitlikken van alle beslagkommen een gróte troost is.
dinsdag 18 september 2012 om 00:42
dinsdag 18 september 2012 om 17:59
Leuke dingen voorbij zien komen! Nou ja, leuk.....het is onvermijdelijk geloof ik.
Blusher, aan de lek?? Hahaha!
Vandaag toch weer een Mars gescoord, hij keek me enorm uitdagend aan en kon hem dus niet weerstaan.
Troostvoer, want ik was opeens erg verdrietig. Om niks, natuurlijk.
En ik heb mezelf getrakteerd op een puddingbroodje, eet ik normaal nooit.
Die vreetkicks heb ik voor en tijdens de red devil, het is maar goed dat ik niet 10 dagen ongesteld ben.
Blusher, aan de lek?? Hahaha!
Vandaag toch weer een Mars gescoord, hij keek me enorm uitdagend aan en kon hem dus niet weerstaan.
Troostvoer, want ik was opeens erg verdrietig. Om niks, natuurlijk.
En ik heb mezelf getrakteerd op een puddingbroodje, eet ik normaal nooit.
Die vreetkicks heb ik voor en tijdens de red devil, het is maar goed dat ik niet 10 dagen ongesteld ben.