Dekbed anti-huisstofmijt
vrijdag 28 december 2012 om 22:58
Hallo dames, en heren,
Na wederom een helse nacht waarin mijn man tegen het plafond vloog van de jeuk denken we er nu over om een anti-huisstofmijt dekbed aan te schaffen.
We weten dat hij die allergie heeft, en van tijd tot tijd als zijn weerstand laag is komt het weer opzetten. Nu waren er geen medicijnen in huis. Maar voorkomen is altijd beter, zo denken we nu.
Ik vroeg me af of er hier mensen zijn die zo'n dekbed hebben? En wat zijn jullie ervaringen hiermee? Dus niet alleen een hoes maar echt een dekbed.
Het is best een investering vandaar dat ik naar ervaringen zoek.
Bedankt alvast!
Na wederom een helse nacht waarin mijn man tegen het plafond vloog van de jeuk denken we er nu over om een anti-huisstofmijt dekbed aan te schaffen.
We weten dat hij die allergie heeft, en van tijd tot tijd als zijn weerstand laag is komt het weer opzetten. Nu waren er geen medicijnen in huis. Maar voorkomen is altijd beter, zo denken we nu.
Ik vroeg me af of er hier mensen zijn die zo'n dekbed hebben? En wat zijn jullie ervaringen hiermee? Dus niet alleen een hoes maar echt een dekbed.
Het is best een investering vandaar dat ik naar ervaringen zoek.
Bedankt alvast!

vrijdag 28 december 2012 om 23:09
vrijdag 28 december 2012 om 23:13
Denk je ook aan je matras ? Deze kun je strijken, dan gaat de huisstofmijt dood. Beddengoed op 60 graden wassen en strijken, doordat je het nog strijkt, strijk je dan de laatste overblijvende huisstofmijten doodt.
Het matras zelf ook strijken, zo heet mogelijk als het kan. Bovenkant, onderkant, zijkant. Even kijken hoe heet je kan strijken.
Het matras zelf ook strijken, zo heet mogelijk als het kan. Bovenkant, onderkant, zijkant. Even kijken hoe heet je kan strijken.
Never tell your problems to anyone...20% don't care and the other 80% are glad you have them

vrijdag 28 december 2012 om 23:30

vrijdag 28 december 2012 om 23:34
Ik heb dit al voor je gevonden. http://medischcontact.art ... iehoes-heeft-geen-nut.htm
zaterdag 29 december 2012 om 09:53
zaterdag 29 december 2012 om 23:43
Dekbed en hoezen in de vriezer stoppen. Minimaal een dag en het liefst twee dagen. Dan stop je ze eerst in een vuilniszak. En daarna zo heet mogelijk wassen. Heb het al vaak als tip gehad en regelmatig doen wij dat omdat mijn man astma en heel veel allergieën heeft (Google er maar eens op). Kan wel een goede zijn om te proberen. Wij doen het gewoon. Valt ook niet goed te peilen bij mijn vriend hoe goed het helpt omdat hij ook voor zo'n beetje alles allergisch is omtrent eten. We weten alleen dat zo goed mogelijk schoonhouden zeker helpt