desensibilisatie/immunotherapie
woensdag 11 december 2013 om 19:43
Hallo allemaal!
Ik krijg inmiddels al een jaar immunotherapie vanwege een wespenallergie.
Afgelopen maandag kreeg ik mijn laatste prik. Gister werd ik heel suf en begon mijn linkerhand te trillen. Na wat heen-en-weer gebel en gewacht bij de huisartsenpost en de SEH werd er besloten dat ik opgenomen moest worden ter observatie. Inmiddels ben ik gelukkig weer thuis maar erg geschrokken.
Ik ben opzoek naar mensen die ook desensibilisatie/immunotherapie krijgen zodat wij ervaringen kunnen delen.
Ik krijg inmiddels al een jaar immunotherapie vanwege een wespenallergie.
Afgelopen maandag kreeg ik mijn laatste prik. Gister werd ik heel suf en begon mijn linkerhand te trillen. Na wat heen-en-weer gebel en gewacht bij de huisartsenpost en de SEH werd er besloten dat ik opgenomen moest worden ter observatie. Inmiddels ben ik gelukkig weer thuis maar erg geschrokken.
Ik ben opzoek naar mensen die ook desensibilisatie/immunotherapie krijgen zodat wij ervaringen kunnen delen.

woensdag 11 december 2013 om 22:03
Een kennis van mij heeft het ook gedaan. Ik weet niet waarvoor. Zij is gestopt omdat ze reumaklachten kreeg die volgens de arts daar niet van kwamen. Nadat ze gestopt was verdween de reuma ook weer. Het is trouwens bekend dat je er reacties van kan krijgen. Je moet niet voor niets wachten nadat je de prik hebt gekregen of er een reactie komt. Overigens snap ik wel dat je er enorm van geschrokken bent.
woensdag 11 december 2013 om 22:50
@vivajaline: erg jammer dat het niet gelukt is! Heb je nog veel last van je allergie?
@viva-2010: apart van die reumaklachten dat de arts dat niet wist.
Mijn controles waren in principe goed. De eerste dag was ik, zoals gewoonlijk, wat duizelig en had ik hoofdpijn. Normaal gesproken is dat de 2e dag weg en heb ik alleen nog jeuk waar ik geprikt ben.
Het was ook een heel gedoe, het duurde zeker 2 uur totdat er een arts was gevonden die er verstand van heeft.
@viva-2010: apart van die reumaklachten dat de arts dat niet wist.
Mijn controles waren in principe goed. De eerste dag was ik, zoals gewoonlijk, wat duizelig en had ik hoofdpijn. Normaal gesproken is dat de 2e dag weg en heb ik alleen nog jeuk waar ik geprikt ben.
Het was ook een heel gedoe, het duurde zeker 2 uur totdat er een arts was gevonden die er verstand van heeft.
donderdag 12 december 2013 om 15:08