diabetes en sarcoidose
donderdag 7 juli 2011 om 13:35
donderdag 7 juli 2011 om 13:48
ik zit elke keer te hoog..
dus dacht ik laat ik dan nog maar wat meer bewegen, maar dan wordt hij nog hoger..
gister ook kwam ik mijn bed uit was hij 9,6 daarna fietsen naar werk was hij 13,9.
1 bakkie kofiie met zoetjes daarna was hij 14,9
in de middag 3 bruine broodjes met rosbief en 22 eenheden gespoten na de maaltijd 18,8 en daarvoor was hij 13,6
ik snap er echt helemaal niets meer van..
dus dacht ik laat ik dan nog maar wat meer bewegen, maar dan wordt hij nog hoger..
gister ook kwam ik mijn bed uit was hij 9,6 daarna fietsen naar werk was hij 13,9.
1 bakkie kofiie met zoetjes daarna was hij 14,9
in de middag 3 bruine broodjes met rosbief en 22 eenheden gespoten na de maaltijd 18,8 en daarvoor was hij 13,6
ik snap er echt helemaal niets meer van..
donderdag 7 juli 2011 om 13:53
donderdag 7 juli 2011 om 13:54
donderdag 7 juli 2011 om 13:57
donderdag 7 juli 2011 om 14:08
Het klinkt mij erg onregelmatig en onlogisch in de oren. Ik zou op bezoek gaan bij de internist (is het nieuw dat je waarden zo schommelen) en een afspraak maken met een dietist met diabeteskennis/diabetesverpleegkundige. En geen dvk die alleen maar over vier eenheden kan praten, maar eentje die meedenken kan...
donderdag 7 juli 2011 om 15:14
Waardeloos is het. Hopelijk (?) is het de griep, en zet die een beetje door, dan ben je er weer vanaf.
Ik begrijp dat je zelf prima weet hoe je anders zou meoten bijspuiten, en dat dat niet helpt? Vind je het eng om nog meer bij te spuiten? Ik doe daar zelf nooit zo moeilijk mee, maar op een gegeven moment knal ik dan natuurlijk wel een hypo in. Maar dan ben ik al lang blij dat ik weer een beetje in de buurt van de 6 ben gekomen.
Voel je je trouwens ook hoog? Dorst, vieze smaak, lusteloos enzo? Is je meter nog betrouwbaar?
Ik begrijp dat je zelf prima weet hoe je anders zou meoten bijspuiten, en dat dat niet helpt? Vind je het eng om nog meer bij te spuiten? Ik doe daar zelf nooit zo moeilijk mee, maar op een gegeven moment knal ik dan natuurlijk wel een hypo in. Maar dan ben ik al lang blij dat ik weer een beetje in de buurt van de 6 ben gekomen.
Voel je je trouwens ook hoog? Dorst, vieze smaak, lusteloos enzo? Is je meter nog betrouwbaar?
donderdag 7 juli 2011 om 15:29